Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Runesten
    222 Indlæg

Jeg er med på at mange af bilerne hos denne forhandler trænger til en kærlig hånd, men priser er da i sandhed også derefter, eller hvad synes I? 328 GTS til 23.5000 $ osv osv

http://www.beverlyhillscarclub.com/inventory.htm?limit=100&offset=100&order_by=make

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Jeg turde ikke!
    Vi ved jo alle at man skal koebe den absolut bedste man har raad til, for det ender ofte med at koste mere i det lange loeb naar man starter med at koebe billigt.
    Jeg tror at lige netop med en Ferrari er det mere sandt end nogensinde foer.
    Bevars, hvis du har eget vaerksted og er en haj til at skrue selv, saa kan den 308GTS muligvis give mening, men kan du ikke svare ja til begge, saa ville jeg holde mig til en 308 som har dokumenteret historie og fremstaar fuldstaendig som saadan en burde.

Just my 02 cents worth… ;-)

Runesten
    222 Indlæg

Jeg er ikke uenig. Jeg skal nu heller ikke have den Ferrari, men de har en klassisk 911 til en fair pris. Synes bare de generelt ligger noget under resten af markedet, men standen kan selvfølgelig afspejle det.

jewer
    894 Indlæg

Prøv lige at køre en seriøs googl på det dér beverlyhillscarclub. Jeg er rimeligt sikker på at jeg for nylig læste noget mindre flatterende om dem på et eller andet udenlandsk forum/website eller lignende. Jeg kan bare ikke huske hvad og hvor.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.