Forum Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? Fælleskørsel fra Jylland til sæsonafslutning
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Forfatter
    Peter Bødker
    50 Indlæg

Det lyder fint, @Lau og @Bisgaard.
    Hvornår skal jeg holde klar i Pårup?
    Er det bedre jeg holder på A13, f.eks. på motorvejsbroen eller samkørselspladsen? Så slipper I for at køre ned i byen.

Lau Mortensen
    25 Indlæg

@Bisgaard: Det lyder fint. Lad os bare sige 7.30 ved Søndercentret.

@Peter
    B.: Jeg tænker at omvejen ind til kroen er minimal – skal vi ikke bare mødes der? 8. 25 tænker jeg vi kan være der. Så kan vi være i Nørre Snede ca. 8.45 – det bør stadig hænge sammen.

@Leif
    : Hvor skal vi mødes?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

En anden – men relateret – ting: Er der nogle af de ærede gentlemen fra Jyllandssiden, der ved om I vil spise med på Spisehuset Faaborg cirka kl 17:30 ?

Så giv lige lyd. Foreløbigt har jeg reserveret otte pladser med option på flere, hvis vi giver besked lørdag formiddag.

Peter
    31 Indlæg

Nej, tak. Er nødt til at køre hjem midt på eftermiddagen – desværre.

H.P Thygesen
    34 Indlæg

Jo tak – Birgit og jeg deltager meget gerne i spiseriget

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Tak for tilbagemeldinger – er der flere, der HAR taget stilling? Så vil jeg nemlig gerne give Spisehuset bedst muligt forvarsel.

Lau Mortensen
    25 Indlæg

Ja, jeg deltager også meget gerne.

Leo Jensen
    154 Indlæg

Vi deltager ikke i spisningen, men vi glæder os meget til køreturen og de indlagte stop ! Vi ses !

Bisgaard
    12 Indlæg

Jo tak, jeg vil meget gerne deltage i middagen. ??
    Vi har jo en lang tur hjem bagefter…

Søren Kaasgaard
    1 Indlæg

Hej Jeg vil gerne deltage i det meste – især spisningen er vigtig ;-) Glæder mig
    Jeg prøver at være ved Shell tanken ved My Garage til tiden ;-)

jth
    4 Indlæg

Hej Claus. Jeg vil gerne deltage i spisning også. /jesper

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Mange tak, d’herrer – og damer, der også er blevet meldt til. Jeg booker nogle ekstra pladser allerede nu. Sidste frist er ved Hindsgavl Slot om morgenen.

Petrol Head
    6 Indlæg

Hej, jeg deltager gerne i spisningen.
    Mødestedet ved Nørre Snede kan sagtens være hjemme hos mig, Krondalvej 11, 8766 Nørre Snede, hvor jeg kan byde på en hurtig kop kaffe i garagen. Det tager 20-25 minutter til My Garage hjemme fra mig, så det skulle vist lige hænge sammen, hvad siger du @Lau Mortensen?

Lau Mortensen
    25 Indlæg

Det lyder som en glimrende plan – og en hurtig kop garagekaffe, siger man jo sjældent nej tak til. ;-)
    Jeg glæder mig både til turen, og til at møde jer i morgen.

Bisgaard
    12 Indlæg

Yes, god Plan.
    Godt tilbud, @petrolhead, tak for det. En kop kaffe på halvdistancen lyder godt. ☺
    Ja jeg glæder mig også til turen. En smule regn skal ikke ødelægge fornøjelsen.
    Så håber vi bare at alle biler klarer turen uden problemer.
    Da jeg var til Lundø Classic for et par uger siden besluttede bilen at dumpe kølevandet gennem udstødningen… ?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 31 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.