-
ForfatterIndlæg
-
6. januar 2013 kl. 10:32 #52119
Lars T Madsen
16 IndlægKan snildt forestille mig vogntoget – har et næsten tilsvarende med en MK IX og en MKP Grandesse :)
Så få bare sat træk på den igen, det ser jo prægtigt ud.
(kan dog ikke finde ud af at uploade et billede af hvordan det kan se ud anno 2013)
6. januar 2013 kl. 10:33 #52120
Claus Ebberfeld
604 IndlægFantastisk træk, ganske enkelt.
6. januar 2013 kl. 13:22 #52121
Niels Bentsen
4 IndlægStår han der og gnider en børste mod lakken?! Føøøøjjj… ;)
Fed kombination, det eneste jeg har set, som slår den, er en Bentley Continental GT også med campingvogn.
7. januar 2013 kl. 15:20 #52122
holmen
456 IndlægQuote from Knud Madsen på 6. January, 2013, 09:10
Jamen dog!!
Sikke da en flot ekvipage :-)
Den gang drog jeg også på campingferie med CV, dog mere ydmygt i en MK2 3.8 og gerne med de omtalte 120 km/t, og jeg ved andre der gjorde lige så. Det ser man desværre ikke så meget mere, bortset fra amerikanerbiler.Jeg forstår simpelthen ikke den teori om, at din 420G skulle have været fremme i 70erne. Der er nok ikke et eneste arrangement eller stævne den gang, som jeg ikke deltog i eller stod for????
Knud – jeg er sikker på at der nok skal blive kastet mere lys på min teori. Den er trods alt kun fremkommet efter en længere snak med sønne som på det tidspunkt sad på bagsædet og hørte på sin far fortælle røverhistorier om Jaguarens fortæffelighder. Mon ikke det er blevet til mange historier vej ned igennem Europa.
Når jeg får taget mig sammen og lægger vejen forbi Køge her til foråret, måske først til sommer, så vil jeg se hvor meget jeg kan fremskaffe af historier.19. juli 2013 kl. 18:20 #55616
holmen
456 IndlægSAd lige og samlede lidt historik på mit nye, eller snarere gamle eventyr, og kom til at tænke på, at nu hvor jeg er en erkedt bilswinger, så går det jo ikke at have bilmærket som overskrift på mit indlæg, eller introduktion af mig og mit køretøj.
Jeg ændrer mig nok ikke, men det vil mine biler – det har de gjort igennem de sidste mange år og det vil de fortsætte med.
Lige nu har jeg samlet lidt historik op omkring min EUROPA – sjovt at søge tilbage og finde frem til gamle ejere.
19. juli 2013 kl. 18:20 #55617
holmen
456 IndlægSAd lige og samlede lidt historik på mit nye, eller snarere gamle eventyr, og kom til at tænke på, at nu hvor jeg er en erkedt bilswinger, så går det jo ikke at have bilmærket som overskrift på mit indlæg, eller introduktion af mig og mit køretøj.
Jeg ændrer mig nok ikke, men det vil mine biler – det har de gjort igennem de sidste mange år og det vil de fortsætte med.
Lige nu har jeg samlet lidt historik op omkring min EUROPA – sjovt at søge tilbage og finde frem til gamle ejere.
19. juli 2013 kl. 21:27 #55619Oktan
644 IndlægHej Holmen.
Det er en lille (bil)verden.
Din 420G har jeg kørt i engang da den var til salg,
engang i den periode mellem 2000 og 2007 som du ikke kender til.
Jeg kan simpelhen ikke huske årstallet men nok omkring 2003 tror jeg.
Den var til salg og jeg havde et dybtfølt ønske om at ‘up-grade’ fra min XJ6.
Jeg kan genkende den, fordi du nævner Egmond perioden som jeg fik historien om.
Forbindelsen var via en daværende kammerat der hedder Jesper Larsen som var uddannet
mekanikker fra et Jaguar-værksted i Roskilde (?…tror jeg nok.)
PRAGTfuld bil !….har ingen erindring om hvorfor jeg ikke købte den….sikkert noget med penge.
Den er på min all-times ønskeliste:
( et godt stykke nede i denne tråd )
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.