Forum Biler set til salg rundt om på nettet: Europas bedste køb Maserati Mexico 4700 i fremragende stand til 75.000 DKK
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Gider I ikke lige allesammen ringe til ham sælgeren her?

http://www.biltorvet.dk/bil/privat/Maserati/Coup%C3%A9/mexico-4700-/P103261

Mexico

Brask
    27 Indlæg

Det er jo helt tydeligt en gøgler, men hvorfor indrykkes der en masse den slags åbentlyse fake annoncer?

Er det et omvendt nigeriabrev? Er der nogen der har prøvet at kontakte manden?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Nåja, det glemte jeg at skrive: Jeg HAR ringet – han tog den ikke.

jakob356
    170 Indlæg

Kan det være:

– At prisen er i euro, henvendt til udenlandske købere?

– At det er en “se-SKAT-hvad-de-koster-og-derfor-skal-min-afgift-være-lav” annonce?

– At det er en fake annonce, for at narre “depositum” fra godtroende?

– At det er chikane af ejeren af telefonnummeret?

I det mindste ser billederne ikke decideret udanske ud, som man ellers tit ser.

mvh
    JAKOB

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Laver man en billedsøgning på anoncens billede, er den til salg et utal af steder…
    Og til 21000 Euro…

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jeg har heller aldrig forstået den slags annoncer: De har før været på Veteranposten, og jeg har også før ringet – uden at nogen tager den. Chikane? Hmm, det er da af den grumme slags, så: Bliv ringet ned af biltosser døgnet rundt?

ruldal
    148 Indlæg

Der var i sommers også en rød Fiat Dino Coupé der var meget meget fin til salg for 25.000.- kr eller i den omegn. Min bror forsøgte at ringe på den flere gange men den blev aldrig taget..

Jeg syntes det er træls, og så syntes jeg at veteranposten i den grad trænger til at få hevet deres køb&salg sektion ud af slut 90´erne og ind i det 21 århundrede..

Brask
    27 Indlæg

Det pudsige er at det ikke kun drejer sig om biler. Jeg ser det også når jeg kigger Rolex annoncer på f.eks. den Blå. Filosofien bag må være at hvis man er så godtroen, at man tror man kan købe en Mexico i god stand for 75000 eller et Daytona for 39000, så er man også let at narre til at hjælpe med en amerikansk soldat til at få 700.000.000 dollar ud af Mali, mod lige at sende 5000 kr. til en advokat i Nigeria.

jewer
    894 Indlæg

Ja! Den køb- og salgssektion på veteranposten.dk er denondemig tung at danse med. Jeg bruger den aldrig med mindre der er et direkte link til en annonce.

Niels Abild
    218 Indlæg

har i tænkt på at indbrudstyve kunne finde på at indsætte en sådan ting,for at finde ud af via mail -telefonnummre hvem der har penge =værdifulde ting,det er jo ikke så svært at spore et telefon nummer
    kapelmesteren

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.