Forum Introducér dig selv og din bil Min DS23 Viser 4 indlæg - 31 til 34 (af 34 i alt) ← 1 2 3 Forfatter Indlæg 12. oktober 2014 kl. 14:49 #84636 Oktan 644 Indlæg Småkt 13. oktober 2014 kl. 14:38 #84662 Anders Bilidt 648 Indlæg Uanset om man er til Citroen eller ej, saa er det altsaa bare en fabelagtigt pragtfuld vogn at skue… Tak for billederne! :-) 18. marts 2015 kl. 15:52 #98909 Svip 42 Indlæg Så blev den sgu’ vasket. 16. april 2015 kl. 13:56 #100591 Anders Bilidt 648 Indlæg Elegant som faa… ;-) Viser 4 indlæg - 31 til 34 (af 34 i alt) ← 1 2 3 Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.