Forum ViaRETRO Tangenter fordi “dagens indlæg fik mig til at at tænke på…” …om Ford GT40 nogensinde har kørt med 5,7-liters motorer?
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 50 i alt)
  • Forfatter
    Niels Abild
    218 Indlæg

se det hele udarter sig af midsundelse,hvis man går tilbage  til den originale historie fra motor retro står der sikkert ikke noget om mk 4,men bare reservemotor til en le mans gt 40,det med mk 4 var noget jeg så da jeg chekkede hulmes deltagelse i le mans,og det var en mk 4,og så tænkte jeg at det må være den han havde købt motoren til,jeg er ikke klar over hvad en mk 4 er,eller en mk 3-2-1 eller j,håber i forstår,gt 40 har aldrig intereseret mig,sågar heller ikke ac cobra,hvis nogen har lyst til at kravle rundt på jorden under min bil for at se et nummer,bee my gæst

men vi nu er igang dennis du skrev så vidt min 75 årige hjerne kan huske at i 1967 mirage kørte med 351,eller glipper min hjerne der også,så op på hesten igen,helt ærligt drenge syntes i selv med allemulige fejl i betrakninger og fakta,at det sætter lidt kulør på siderne når man har en debat,der strækker sig ud over 3 linjer,bare der ikke går personlige fornærmelser i det,fordi modstanderen er genstridig

jeg kunne også trække mig helt ud,og begynde at spille ludo

i kan godt opgive det med svenskeren jeg kan ikke huske hans navn,adresse,telefonnummer,men han har skrevet noget papir med motoren og brevhovedet på det firma som jeg tror han arbejdede for er  monsun-tisan ab,og en lille lap står der sm motor-mekaniske ab  tel 031-124830 og 031 er gøteborg,så klø på den som gider

niels

Dennis
    217 Indlæg

@Niels Abild said:
    se det hele udarter sig af midsundelse,hvis man går tilbage  til den originale historie fra motor retro står der sikkert ikke noget om mk 4,men bare reservemotor til en le mans gt 40,det med mk 4 var noget jeg så da jeg chekkede hulmes deltagelse i le mans,og det var en mk 4,og så tænkte jeg at det må være den han havde købt motoren til,jeg er ikke klar over hvad en mk 4 er,eller en mk 3-2-1 eller j,håber i forstår,gt 40 har aldrig intereseret mig,sågar heller ikke ac cobra,hvis nogen har lyst til at kravle rundt på jorden under min bil for at se et nummer,bee my gæst

men vi nu er igang dennis du skrev så vidt min 75 årige hjerne kan huske at i 1967 mirage kørte med 351,eller glipper min hjerne der også,så op på hesten igen,helt ærligt drenge syntes i selv med allemulige fejl i betrakninger og fakta,at det sætter lidt kulør på siderne når man har en debat,der strækker sig ud over 3 linjer,bare der ikke går personlige fornærmelser i det,fordi modstanderen er genstridig

jeg kunne også trække mig helt ud,og begynde at spille ludo

i kan godt opgive det med svenskeren jeg kan ikke huske hans navn,adresse,telefonnummer,men han har skrevet noget papir med motoren og brevhovedet på det firma som jeg tror han arbejdede for er  monsun-tisan ab,og en lille lap står der sm motor-mekaniske ab  tel 031-124830 og 031 er gøteborg,så klø på den som gider

niels

Niels Abild
    218 Indlæg

jeg har tid nok,det har du åbenbart også,jeg spiller kun 4 gange om ugen og det er som regel om aftenen,så når jeg keder mig går jeg ind på viaretros sider og ser om min ven dennis har nogle komentarer,og sådan kan vi blive ved og ved

fakta,er at jeg kun har nævnt gyrney waslake i forbindelse med eftersyn af motor og forbedring af de bestående toppe,og art jeg desvæee kan jeg se kom til at kalde dem gurney weslake toppe,havde jeg på det tidspukt for over en måned siden vidst at jeg havde en penippen gryn expert,pustende mig i nakken,havde jeg nok tænkt mig om endnu engang,men hvis du skal revse,så læs også hvad du selv skriver der var ingen 351 motorer i 1967 den kom først i 69,og man kørte ikke med 351 i gt 40,hvilket man åbenbart gjorde,og hvis jeg tager den store lup frem ,og spoler tilbage i den lange ende på motoretro,kunne jeg sikkert finde andre finker af panden fra din side.

misundelse i 1949 gik jeg på stenhus kostskole,mine forældre havde været i usa og havde en blå sweters med et stort s på maven og nedenunder stod der supermann,det resuluterede i at jeg fik mange bank af de andre drenge på skolen,for sådan en havde de ikke,og det du gør er at du prøver at banke mig på plads i dine systemer,med det går ikke,på grund af vores horisonter og baggrund er forskellige,jeg prøver ikke at være uforskammet,for så kommer den store mester jakel og klipper den finger jeg skriver med,men du kunne også prøve at anlægge en lidt mere hyggelig form når du skriver,det skinder faktiskt igennem at du ikke er min bedste kamerat

Kai
    583 Indlæg

Gider du ikke opsøge en psykolog, med alle dine komplekser, i stedet for at poste dem her.

Det er ærligt talt ved at være så trist, med alle dine minder, om dem der har tisset på dig, for 10-60 år siden.

Hold dig, i nærheden af bilrelaterede ting, her på ViaRetro.

Niels Abild
    218 Indlæg

er du den nye kaptain kai?

Kai
    583 Indlæg

@Niels Abild said:
    er du den nye kaptain kai?

Absolut ikke, det bliver bare for skingert.

Hold dig til biler og de ting der relaterer til det, hvis du forventer at blive respekteret og ikke latterliggjort, på de her sider.

Du kan sagtens drive din helt egen tråd, med dagens røverhistorie fra Kapelmesteren, lige som Plys gør, så large er admins på de her sider nemlig (og jeg har ingen admin-rettigheder).

Du brokker dig vel også når nogen spiller helt ude af takt, eller spiller et helt andet nummer, i dit orkester? Kan du se sammenligningen?

Niels Abild
    218 Indlæg

kai det skingrende er ikke noget der er opstået her,det skingrende kom ikke fra min side,det har fulgt med fra en anden tråd på motorretro,og det var sådan at hver gang jeg åbnede og ville fortælle en historie,så var kanonen bragt i stlling,men jeg lader mig ikke skræmme

vedrørende mit orkester har jeg nogle af dk bedste musikere ,det er ikke dem der spiller forkert og falskt,men mig,men de tøt ikke sige noget da det er mig der skaffer jobene

tilbage i tiden var der en hel bagside i extrabladet der skrev i anledning af en af mine pladeudgivelser

Klarinet ejeren har barslet med en ny skive

så det er den almeene opfattelse blandt musikere om mit klarinet spil

hvis du bor i kbh kan du jo komme og høre mig gratis på lørdag i kruttønden på østerbro,bare spørge efter mig i kassen,jeg er egentlig en flink fyr siger alle der kender mig,men jeg finder mig ikke i nedsætende provikationer

niels

Kai
    583 Indlæg

Jeg giver op!

Dennis
    217 Indlæg

@Kai said:
    Jeg giver op!

Også mig. Nedsættende provokationer? Kom nu ind i kampen Niels og lad være med og skabe dig som et barn. Ellers foreslår jeg at du holder dig fra de her sider, du er sgu trættende og høre på.

Niels Abild
    218 Indlæg

800_fronttq.jpgdennis dit sprog viser hvem du er, og kai skal det forstås sådan at du ikke kommer og høre mig spille på kruttønden i kbh nu på lørdag.

niels

Dennis
    217 Indlæg

@Niels Abild said:
    800_fronttq.jpgdennis dit sprog viser hvem du er, og kai skal det forstås sådan at du ikke kommer og høre mig spille på kruttønden i kbh nu på lørdag.

niels

Niels det vil jeg da håbe, synes egentlig at dit sprog leder tankerne hen på en 10-12 årig.

Kai
    583 Indlæg

@Niels Abild said:
    kai skal det forstås sådan at du ikke kommer og høre mig spille på kruttønden i kbh nu på lørdag.

niels

Hej Niels.

Tak for tilbuddet, men det er ikke lige med i mine planer (min kones) for weekenden.

Niels Abild
    218 Indlæg

dennis jeg vil hellere være en 10-12 åring istedet for engadedreng,hvis du ved hvad det er

Ryhl
    303 Indlæg

@Niels Abild said:
     dennis jeg vil hellere være en 10-12 åring istedet for engadedreng,hvis du ved hvad det er

Men DU opfører dig både som en 10-12 årig og en gadedreng, der iøvrigt lider af DAMP, mindreværdskomplekser og ikke mindst af – total mangel på opdragelse og selverkendelse …

ALT hvad du skriver om, handler KUN om dig selv, hvem du har kendt, hilst på, er blevet fotograferet sammen med – eller hvilke biler eller motorer du har eller har haft, hvem der går løse rygter om andre har købt dem af, eller hvem du har spillet med, og haft sovende på køkkengulvet og blah- blah- blah …

Mig selv og mig selv og mig selv – kan alle se mig – kan alle høre mig – den store dygtige, berømte og fantastiske Niels Abild – der selvfølgelig er højt hævet over alle andre her på sitet, der bare er for dumme og spilder deres liv ….

EEN stor gang usammenhængende, SELV-centreret, SELV-hævdende, SELV-promoverende og SELV-forherligende ÆVL og BAVL … skidt med om det overhovedet relaterer til emnet, … skidt med om det overhovedet relaterer til sandheden …

– BARE det fremhæver MIG – den store Niels Abild – som det helt igennem fantastiske menneske, jeg selv synes jeg er !!!

Dennis
    217 Indlæg

Jeg er enig med Ryhl. Jeg synes ingen er tjent med at det her bliver ved, ikke engang Kapelmesteren, selvom han selv siger at han synes det er sjovt.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 50 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.