Forum ViaRETRO Tangenter fordi “dagens indlæg fik mig til at at tænke på…” …om Ford GT40 nogensinde har kørt med 5,7-liters motorer?
Viser 5 indlæg - 46 til 50 (af 50 i alt)
  • Forfatter
    Dennis
    217 Indlæg
    Niels Abild
    218 Indlæg

dennis for nu at holde den gode tone,hvad er det jeg har kaldt andre som var værre end at beskylde folk for at være løgner,en ting er at du ikke tror på mine historier,det er op til dig,men det beretiger ikke dig til at oficelt stemple mig som løgner

at jeg har oplevet meget i mit liv,ja det har jer,mere end de fleste,og alle som kender mig godt har igennem årevis  sagt hvorfor skriver du ikke en bog,men de kender mig godt og har selv været med i mange af de oplevelser jeg har deltaget i,og de kunne aldrig drømme om at kalde mig løgner

hvis du forsker lidt,du har jo tid forstår jeg,kan du jo gå ind på googel ,der vil du opdage at mange af de ting jeg briliere med,er der skrevet om af andre,og det er fuldstændigt som den grimme ælling,fordi man har oplevet noget andre ikke har,og er anderledes,skal man kanøfles hver gang man åbner kæften,for det meeste er det midsundelse fra den der ikke var med i eventyret

Dennis
    217 Indlæg

dennis for nu at holde den gode tone,hvad er det jeg har kaldt andre som var værre end at beskylde folk for at være løgner,en ting er at du ikke tror på mine historier,det er op til dig,men det beretiger ikke dig til at oficelt stemple mig som løgner at jeg har oplevet meget i mit liv,ja det har jer,mere end de fleste,og alle som kender mig godt har igennem årevis  sagt hvorfor skriver du ikke en bog,men de kender mig godt og har selv været med i mange af de oplevelser jeg har deltaget i,og de kunne aldrig drømme om at kalde mig løgner hvis du forsker lidt,du har jo tid forstår jeg,kan du jo gå ind på googel ,der vil du opdage at mange af de ting jeg briliere med,er der skrevet om af andre,og det er fuldstændigt som den grimme ælling,fordi man har oplevet noget andre ikke har,og er anderledes,skal man kanøfles hver gang man åbner kæften,for det meeste er det midsundelse fra den der ikke var med i eventyret   god fornøjelse   obs det var de nummre der stod på den sedel niels

Niels Abild
    218 Indlæg

dennis du skulle have skrevet

uanset hvor interessant den er,sand eller ikke sand,hvad er den så,jo interesant,det er det den er

niels

Dennis
    217 Indlæg

@Niels Abild said:
     dennis du skulle have skrevet

uanset hvor interessant den er,sand eller ikke sand,hvad er den så,jo interesant,det er det den er

niels

Det har desværre ingen interesse for mig Niels. Jeg kan jo bare selv finde på en historie, hvis jeg har brug for lidt fiktion.

Viser 5 indlæg - 46 til 50 (af 50 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.