Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Alle

Da jeg er igang med en generel oprydning i forbindelse med den nye serverplacering, design og bedre afviklingskode, vil jeg lige høre Jeres mening om vores tomme Forum tråde.

Blandt andet står Amerikanske mærker med 0 indlæg. Det synes jer ser ærgerligt ud, så spørgsmålet er: 

Synes I vil skal slette dem? Eller har nogen mod på at “kickstarter” dem ?

jewer
    894 Indlæg

Jeg synes ikke der er grund til at bevare disse tråde. Tiden har vel vist, at der ikke umiddelbart er behov for dem.

Smeden
    110 Indlæg

Så længe der er mulighed for at starte en tråd i et “åbent” forum så ser jeg noget problem i en lille oprydning. Der er masser af muligheder for at komme ud med sit budskab. Også selv om det ikke foregår under overskriften Amerikanske, Engelske eller Italienske biler!

Det gør det dog nemmere for folk at søge! Hvis man nu specielt meget op i Am-Cars.. Så er det vel rart man kan finde dem. Nogle forum køre med tags… Man skriver en 3-4 ord der dækker hvad man går og roder med så andre kan finde det! Kan vi det her? eller var det en mulighed?

Med vanlig hilsen Christian :)

stefan
    147 Indlæg

Jeg havde tænkt mig at lave et indlæg i den amerikaner sektionen, da jeg synes det var synd den stod tom. skal bare lige finde et par billeder

Flemming Nielsen
    82 Indlæg

nope, ikke nedlægge – men udvide.

Hvorfor bliver 02Anders ønske om særskilt Nippon tråd ignoreret?

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Fordi Anders ikke har et ordentligt tastatur. Så han kan ikke skrive: “Japanske øser gør mig ør og åndeløs”….

Spøg til side. Jeg havde ikke set Anders’ ønske, men det skal blive efterkommet hurtigt.

Flemming Nielsen
    82 Indlæg

Åkæj

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Så er der ris og sushi på Forum: https://www.viaretro.dk/forum/alle-japanske-maerker/

jewer
    894 Indlæg

Har netop 3 gange skrevet et indlæg i en forumtråd uden at være i stand til at gemme det?

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hvor Jewer? Så ser jeg i loggen.

jewer
    894 Indlæg

“Der skal jo være et indlæg” – 4 gange har jeg forsøgt nu.

Anders Bilidt
    648 Indlæg
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.