Viser 7 indlæg - 46 til 52 (af 52 i alt)
  • Forfatter
    DW
    378 Indlæg

Ole, Tænk sig, mig som en inspirator, den havde jeg sgu ikke set komme….
    Glæder mig til den dag, hvor jeg selv kun har mindre opgaver på mine biler at løse?

DW
    378 Indlæg

Eftermiddagen blev brugt på en fornuftig og yderst tiltrængt oprydning i garagen, ikke kun pga. vinterens gøren og laden havde efterladt mindre plads, men fordi stumper til montering fra nær og fjern fylder og fordi jeg i de sidste 6 måneder har dyrket mottoet “rod i systemet”…
    Men, med den “Røde krigers” snarlig tilbagevenden fra et tiltrængt kur-ophold, mente jeg det var på sin plads at skabe leben-raum og atmosfære, således blev der sorteret, smidt ud, organiseret, opsat en dejlig espresso maskine, hængt lidt lækkert op på væggene og fejet.
    Alt er klart til modtagelse og gensynsglæde…

DW
    378 Indlæg

Hvis alt går som præsten prædiker (hvilket det som oftest ikke gør) så lander bilen i min garage imorgen 07.05.15 det bliver kun til et ganske kortvarigt visit, for montering af fælge, inden turen går til polering og lak forsegling.
    I starten af næste uge bliver bilen afleveret til sporring/4-hjulsudmåling samt højdejustering.
    Forhåbentlig er den tilbage tidsnok til at få monteret instrumenter m.m. inden de 4 fridage der forhåbentlig står på høj sol og timer med kørsel….?

DW
    378 Indlæg

Så landede bilen, dog med lidt ændringer i den oprindelige plan, men ikke noget graverende…
    Resultatet taler for sig selv, syntes jeg? der mangler lige nogle småting, som der kommer styr på i ugen der kommer….
    Men, bedøm selv…

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Ser daelme fint ud!
    Bliver saerligt godt med Campagnolo faelgene rigtigt monteret og de sidste smaating helt som du vil have dem.
    Saa haaber jeg at jeg faar glaeden af maaske at se den ‘live’ til sommer naar jeg er paa visit i det danske… ;-)

DW
    378 Indlæg

Med rette lys-sætning og en ferm fotograf, så er bilen lige pludselig pænt sprød..

Attachments:
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

Raat og smukt paa en og samme tid…

Viser 7 indlæg - 46 til 52 (af 52 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.