Viser 15 indlæg - 1,876 til 1,890 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Kondrup
    464 Indlæg

De herre .. En Yugo er det rigtige svar… helt rigtigt så er det en yugo 45 i rally trim…

Så næste serv må i selv slås om….

Lets get ready to rumbllllllllllle ;-)

Kai
    583 Indlæg

Det må være Jens’ tur :-) (skrev jeg oprindeligt)

Her er lige en bonus (svaret står i tagget på billedet).

Kai
    583 Indlæg

Arhh, kom lige på een, denne:

Attachments:
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Det er en Nova på VW-basis: Jeg var syg efter den da jeg var knægt.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Uh, UUUh Lars K.

Du har ikke flere billeder af lige den Yugo 45? Jeg er meget glad for lige netop den model.

Kondrup
    464 Indlæg

Nej Peter, jeg fandt den her, http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=2438
    Men der en nogle fede imellem.. Jeg har faktisk haft en Yugo 45, en kort overgang….

Kai
    583 Indlæg

Claus, helt korrekt, og det samme var jeg, efter artiklen i BM&S.
    Jeg kunne faktisk overhovedet ikke forstå hvorfor min far ikke ville have en, og hvorfor han ikke gik i gang med at bygge.
    Plys+Lars K, historien på Wikipedia om Zaztava og Yugo er en rigtig god en af slagsen, hvis i savner lidt læsning.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Jeg afstår min serveret efter Yugo’en, så nu må de være Claus’ tur – er det ikke første gang Claus?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Det er første gang jeg har vundet noget!

Nåmmen, så smider jeg lige en op:

Attachments:
    jewer
    894 Indlæg

Det ligner noget Abarth Allemano convertible – eller derhenad…

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg siger det samme som Jewer…
    En Abarth Allemano Spyder … men der er også en der hedder Ellena Spyder… så fisk er mit endelig gæt :-)

Og velkommen til bilquizzen Hr. Ebberfeld, vi håber du nyder dit besøg i forumet ;-)

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Lars K.

Har du så ikke bare nogen flere billeder af dem, der stod ved siden af den før omtalte Yugo?

Kondrup
    464 Indlæg

Peter Peter Peter altså, nu er det et cykelværksted jeg driver og ikke et modelbureau, så jeg må desværre sige pas ..
    Men jeg føler mig overbevist om, at hvis du bruger 20-30 min, på det der internet så skal du nok finde nogle letpåklædte, automobil støtter, (læs: Piger der poser op ad en bil). Google er din ven, måske den bedste du kan finde lige nu ;-)
    Men du kan da lige få den her med http://www.hdwallpapersinn.com/wp-content/uploads/2012/10/Yugo-Cars-HD-Photos.jpg

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Fedest Lars

Jeg faldt over de her to. Billedet er iøvrigt taget en dag jeg var speaker ved et modeshow…

http://chivethethrottle.files.wordpress.com/2013/09/lancia-sibilo-920-17.jpg?w=500

jakob356
    170 Indlæg

Lancia Sibilio

Men nok lidt sjovere, hvis ikke bilmodellen stod i billedstien ;-)

mvh
    JAKOB

Viser 15 indlæg - 1,876 til 1,890 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.