Viser 15 indlæg - 196 til 210 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Nope, Kai. Men en V8’er ligger der i den – lød det i hvert fald som, da jeg så og hørte den.

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg tænkte om det kunne være en Devin C GT fra omkring 1954/55 ???

Hvis det er en Devin C GT, kunne den godt have en 6 benet motor fra en Covair …

Dennis
    217 Indlæg

Har du flere billeder af den Jewer?

jewer
    894 Indlæg

Lars K naglede den s’gu. Imponerende! Det er en Devin GT Special. Hvis i googler ‘Devin GT Special’ dukker der nogle få billeder op af den – både for- og bagfra. Jeg så den på Nürburgring for en 3 – 4 år siden – trillede rundt i pitten. Det lød unægtelig som en V8’er men jeg fik aldrig mulighed for at kigge under hjelmen på den. Det I kan se skulle være en speciel hardtop designet netop til denne bil. Billedet er nappet fra google da de billeder, jeg har af den, er gode gamle fotoforhandlerfremkaldte af slagsen – og ingen virkende scanner:>)

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg faldt over Devin cars for noget tid tilbage, en aften hvor jeg nok surfede lidt for længe rundt på http://www.craigslist.org/about/sites , og der var en til salg, først tænkte jeg det nok bare var en kit-car af en slags .. Men googlede så Devin og faldt over lidt sider bla. http://www.devinsportscars.com/ og kom aldrig rigtigt videre med det eller bilen ..

jewer
    894 Indlæg

Er det ikke den gamle Porsche etellerandet? Kan s’gu ikke huske hvad den kaldes. Den stod på Nürburgring for et par år siden i overordentlig patineret stand. Synes jeg lige har set et billede af den i sort nyrenoveret stand.

Hhmm… hedder den noget med Autobahn?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Huskede selv noget med Berlin-Rom, spurgte Wikipedia, der fortæller:

Kondrup
    464 Indlæg

@jewer said:
    Er det ikke den gamle Porsche etellerandet?

Kondrup
    464 Indlæg

@Jens Langdahl said:
    Huskede selv noget med Berlin-Rom, spurgte Wikipedia, der fortæller:

jewer
    894 Indlæg

Ja, der var den s’gu – for sent:>)

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Endnu engang skal vi se på indre skønhed. Hvad har vi her?rsz_quiz2.jpg

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Hold da op, nu har der været stille her på billedquizzen i 13 timer, det er vist ikke sket før. Beklager, jeg var ikke ude på at slå tråden ihjel! Så svær troede jeg altså ikke den var, en DOHC række 8 med centrifugal kompressor. Lidt hjælp: stor inspirationskilde for en europæisk producent af fuldblodsbiler – og så er motoren kendt for at have været anvendt i en forhjulstrukket racer. Nogen bud…?

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Nåh, men så er det ikke en italiener…sir´min smag mig ;-)

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Rigtigt, men det var en italiener, der blev inspireret. Det var dog ikke i Italien, at han lavede sine biler – så får I altså ikke mere!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Er England udelukket – jeg er ikke så meget til englændere.

Viser 15 indlæg - 196 til 210 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.