Viser 15 indlæg - 451 til 465 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Ryhl
    303 Indlæg

@ Kapelmester:

Det kan undre, hvorfor du dog vil bestemme det hele, når du ikke engang selv kan lege med, og sætte billeder ind efterfølgende … ???

Når du kan det, kan du jo sætte de biler ind du vil – ligesom alle andre …

Her er både lette og svære – noget er let for nogle – og svært for andre ..

Det var godt gået med kaptajn-forlygterne, fordi du i din tid sikkert har set mange af de kaptajner … for andre herinde, – en komplet umulig opgave :-)

Dennis
    217 Indlæg

H

@Lars K said:

@Dennis said:

Nej det er selvfølgelig en Alfa Romeo Jeep. Glemte lige hvilket forum jeg var på. ;-)

Jeg har ikke lige en ny, så afgiver gerne serveretten.

HaHa øhh nu må du altså tro jeg er alfa dude, men jeg viste at første bud ville være på Fiat´en … så valgte Alfa´en …

But who cares ….. The show must go on Dennis you are IT ;-) hihi

He he, der må jeg jo give dig ret, jeg hoppede jo på Fiat tingen. Så faktisk en Fiat Campagnolo på vores sommerferie i Italien sidste år. Sjovt køretøj.

Dennis
    217 Indlæg

@Niels Abild said:
    jeg kan ikke sætte fotos ind,så kør i blot videre i 3-4 stk med jeres leg,og luk alle andre ude

niels

Niels jeg forstå heller ikke hvordan du pludselig kan komme her, og forlange at andre ikke må poste de billeder de har lyst til?

Uanset hvor speciel du og dit liv måtte være, så må du følge de samme regler som os andre. Gæt en bil og post et billede af din MG C.

Ryhl
    303 Indlæg

JEP Dennis!

Jeg ved godt det ikke giver serveret, men hvis spørgsmålet er …. om kapelmesteren er enebarn – ville mit svar være: JA!

Kai
    583 Indlæg

Jeg kan prøve, her er en hvor alle kan være med :-)

Den har vist ikke ændret udseende i 20 år.

Plys’ giver jeg fortabt på.

Dennis
    217 Indlæg

@Ryhl said:
    JEP Dennis!

Jeg ved godt det ikke giver serveret, men hvis spørgsmålet er …. om kapelmesteren er enebarn – ville mit svar være: JA!

Men hvem server egentlig … ?

Plysbjørnens amerikanske tandlæge – har jeg ihvertfald ingen anelse om :-)

Dennis
    217 Indlæg

Jeg tror Peter’s er en 1946/47 eller 48 Ford Sedan, med et trælst Custom job.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Jeg tror at Dennis har ret ;-) Jeg må indrømme at jeg ikke kender tandlægens navn men flot tandsæt og dejligt grin har den da… nåh, jeg har i hvert fald ikke serveretten. Jeg er også lidt træt i øjnene efter dagens Tai-Chi.

Ryhl
    303 Indlæg

Kai: Det må være en Toyota Dyna .   Har den virkelig ikke ændret sig i 20 år … fantastisk !

Nå – men så må jeg lige finde noget ….. :-)

Ryhl
    303 Indlæg

her:

silverdream.jpg

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Med fare for at få svunget dirigentstokken over rygstykkerne: Big Berthas Lillesøster ;-)

Redigeret klokken 17.55: Jeg har nu prøvet det der moderne google-noget, og må korrigere mig selv. Det er ikke lillesøsteren men en yngre kusine!

Niels Abild
    218 Indlæg

vauxhall firenza droop snoot/magnum sports hatch 73-75-76 131 hk snoot 204x

Ryhl
    303 Indlæg

Kapelmester:

Den var lige til Xfactor … så må du jo give serven videre … ;-)

Det er muligt Langdahl også har ret, men vi fik ikke lige så meget faktuelt …

Dennis
    217 Indlæg

@Jens Langdahl said:
    Med fare for at få svunget dirigentstokken over rygstykkerne: Big Berthas Lillesøster ;-)

Redigeret klokken 17.55: Jeg har nu prøvet det der moderne google-noget, og må korrigere mig selv. Det er ikke lillesøsteren men en yngre kusine!

Jeg mener da at både big og baby Bertha var baseret på Vauxhall. Og så må det være den barnlige kapelmesters tur til og poste et billede af en MG C.

Viser 15 indlæg - 451 til 465 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.