-
ForfatterIndlæg
-
10. marts 2013 kl. 18:20 #53099
Niels Abild
218 Indlægja tak ja tak,men nu kommer problemet,at hver gang jeg prøver at sætte et billede ind,står der med rødt i underkanten af rammen at biledet er for stort,og det er ligemeget hvilket billede jeg vælger eller scanner,så der stopper det,og jeg er bange for at eksperimentere,hver gang jeg gør det går det galt,og jeg må have hjælp ude fra.jeg har prøvet at finde ud af forminsket-forstørret,men det ender i kaos,havde håbet at petet p ville komme forbi og se på problemet
angående mine famileforhold har jeg skrevet epistler om min barndom,opvækst,som dennis sikkert har læst,men nej jeg var ikke enebarn,og jeg har haft en rædsom opvækst,med kostskole etc
når jeg gerne vil styre,hvilket i har fuldstændig ret i,er det fordi der står kapelMESTER,på mit visitkort,og sådan en styrer normalt,ellers spiller klaveret ikke
kapelmesteren
obs havde ellers tænkt mig at sætte en pegasus bil ind/for dem der følger med hvad dennis hvad er en pegasus bil?????
10. marts 2013 kl. 18:36 #53100
Peter Plys Karlsen
586 IndlægNiels …jeg kan altså ikke hjælpe dig med noget IT mæssigt..prøv at se om du kan Google en Pegasus på nettet – det kan måske hjælpe. Jeg er uduelig til det og mistede alle mine data sidste week-end. Jeg går udfra at du med problemet mener noget IT… En af de mest fantastiske historier jeg kender handler faktisk om Niels´s halvbror, en koncentrationslejr, Göring, samt en flyver….den er en Oscar-film værdig. Niels en dag kaster jeg den af- om forlov? til en Bier…. hun laver film med fætter. Hvis du vil fyre en historie af så er der rimelig tomt på Bodegaen for tiden…jeg er på Minnesota-kur.
Du Niels ? I morgen er der reception hos Jens Peter…kommer du forbi på et bestemt tidspunkt – der er gratis øl
10. marts 2013 kl. 18:39 #53101
Kai
583 Indlæg@Ryhl said:
Kai: Det må være en Toyota Dyna . Har den virkelig ikke ændret sig i 20 år … fantastisk !Nå – men så må jeg lige finde noget ….. :-)
Jeg kørte rundt i en brugt en, for 23 år siden. Den så præcis sådan ud, så jeg vil påstå 30 år.
Det var egenligt ikke min serv, så hvis tur det er nu, må der lige en dommer ind, og afgøre.
10. marts 2013 kl. 18:40 #53102
Dennis
217 Indlæg@Niels Abild said:
ja tak ja tak,men nu kommer problemet,at hver gang jeg prøver at sætte et billede ind,står der med rødt i underkanten af rammen at biledet er for stort,og det er ligemeget hvilket billede jeg vælger eller scanner,så der stopper det,og jeg er bange for at eksperimentere,hver gang jeg gør det går det galt,og jeg må have hjælp ude fra.jeg har prøvet at finde ud af forminsket-forstørret,men det ender i kaos,havde håbet at petet p ville komme forbi og se på problemetangående mine famileforhold har jeg skrevet epistler om min barndom,opvækst,som dennis sikkert har læst,men nej jeg var ikke enebarn,og jeg har haft en rædsom opvækst,med kostskole etc
når jeg gerne vil styre,hvilket i har fuldstændig ret i,er det fordi der står kapelMESTER,på mit visitkort,og sådan en styrer normalt,ellers spiller klaveret ikke
kapelmesteren
obs havde ellers tænkt mig at sætte en pegasus bil ind/for dem der følger med hvad dennis hvad er en pegasus bil?????
10. marts 2013 kl. 19:07 #53103
Niels Abild
218 Indlægnej men brug din tid til at læse aviser istedet,så kan du læse om pegasus,det er ikke den spanske,der står kapel MESTER,det er heller ikke den tyske pegasus som er et kopi af lotus 7,men du er heletiden på forkant med det nyeste nye,dette vae et hint,så æd du nu denne dennis,og vi var enige for et lille stykke tid siden.at vi ikke drog personligt kritik ind i viaretros sider,hvorfor begynder du så nu igen,fordi at jeg kredisere det yderst specielle og moderne bilvalg på disse sider,det jeg mener er et mere socialt opførende uden personlige kritisering
peter jeg er der ved 1430
kapel mesteren
10. marts 2013 kl. 19:36 #53104
Kai
583 IndlægDenne?
10. marts 2013 kl. 19:44 #53105
Ryhl
303 IndlægNiels:
Vi glæder os til du finder ud af at sætte billeder ind.
Indtil da – går vi så i stå …. :-O hvergang du alligevel gætter alle dem du gør !!!
Fra egen harddisk, kræver det at man kan begrænse størrelsen, hvilket betyder man ofte først skal behandle billedet i et billedprogram ….
Fra nettet, er det ret simpelt – men hvis vi andre ikke skal kunne gætte det, ved bare at se adressen – så gå frem efter måden som beskrevet i første indlæg i tråden, og gi’ dem et andet navn …. Det er Ikke umuligt – gi’ det lige et par chancer til …
10. marts 2013 kl. 19:51 #53107
Kondrup
464 IndlægNiels hvis du bruger windows prøv det her program : http://imageresizer.codeplex.com/
og der er billede brugsanvising, selv jeg kan finde ud af at bruge det…. altså sådan næsten da ;-)
10. marts 2013 kl. 19:58 #53108
Jens Langdahl
731 IndlægRyhl, det var med vilje, at jeg ikke lagde flere facts ud – ville ikke ødelægge legen (helt) for andre ;-) Og selvfølgelig er det rigtigt, hvad du skriver Dennis, Gerry Marshall kørte både Big Bertha, Baby Bertha og Old Nail for Dealer Team Vauxhall. Billederne er i samme rækkefølge som nævnt. Som det ses er kun de to sidste baseret på Droop Snoot modellen
10. marts 2013 kl. 20:08 #53109
Ryhl
303 IndlægFede billeder Jens …
– og de fede 13″ på det nederste billede …. sjovt det var så populært …
Nå – men så dømmer jeg, forresten dig, til at serve Jens !!! :-)
10. marts 2013 kl. 20:17 #53110
Dennis
217 Indlæg@Jens Langdahl said:
Ryhl, det var med vilje, at jeg ikke lagde flere facts ud – ville ikke ødelægge legen (helt) for andre ;-) Og selvfølgelig er det rigtigt, hvad du skriver Dennis, Gerry Marshall kørte både Big Bertha, Baby Bertha og Old Nail for Dealer Team Vauxhall. Billederne er i samme rækkefølge som nævnt. Som det ses er kun de to sidste baseret på Droop Snoot modellen

10. marts 2013 kl. 20:23 #53112
Dennis
217 IndlægNiels, jeg kender forøvrigt godt den Tyske Pegasus Super Seven kopi.

Den minder ret meget om min gamle Mohr Rush som også er en tysk Seven kopi.
10. marts 2013 kl. 20:42 #53113
Jens Langdahl
731 IndlægJa, det var engang man kørte sidelæns :-) Min forældre havde omkring 1972 en Viva. Den var jeg som 9-10 årig knægt ret fascineret af, sikkert fordi det var i særklasse den nyeste bil de nogensinde havde haft. Den var hverken gedigen eller luksuriøs, men jeg har siden haft et blødt punkt for Vauxhall. Særligt VX 4/90, men dog helst enten ældre eller nyere end den der var i Fredericia her i weekenden.
Jeg skal på forhånd beklage overfor udvalgte brugere af billedquizzen: Næste billede er af en bil der aldrig har været i produktion eller har deltaget i motorsport, men den er i det mindste gammel nok til at kvalificere på viaRETRO. Og så er den blevet luftet godt og grundigt ved havefester i Sydengland samt i diverse motorblade, så helt umulig at gætte skulle den ikke være.
10. marts 2013 kl. 20:45 #53114
Dennis
217 IndlægDet er den eneste Milliken MX1 Camber Car
10. marts 2013 kl. 20:58 #53116
Ryhl
303 IndlægJa – det må være en gammel sag, med troen på de cambers – fremfor bredere dæk :-)
Engelsk … er vist det længste mit gæt kan række til …
Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.