Viser 15 indlæg - 541 til 555 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Ghia 450 SS.

Dennis
    217 Indlæg

@jewer said:
    Ghia 450 SS.

Korrekt. Din tur Jewer.

jewer
    894 Indlæg

Jamen, så får I den hér:

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Jah, men dog – god aften 

jewer
    894 Indlæg

@Peter Plys Karlsen said:
    Jah, men dog – god aften 

Jeg ser en gul Berlinette A 108

Tæt på, Plys – men det er det ikke.

Connoisseur
    243 Indlæg

ja, men er den mon lavet i Frankrig ?

Kunne det være en brasiliansk, spansk eller østeuropæer ??

Det ved du noget om plys ? Er alle de Alpine 110 rundt omkring allesammen franske, eller er man også kreativ i den boldgade ??

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Uha, Uha der findes andre steder med licensproduktion f.eks. Dinalpin og Bulgaralpine og f.eks. Interlagos på A 110 så måske det er en Brasilianer …tjek fælgene , navkapsler og rat Connoisseur. ;-)En A 108 med pynt….

Det er en licensproduceret A 108, ligesom den Coca Cola jeg drikker nu ;-)

Connoisseur
    243 Indlæg

jeg tror dette er en Interlagos 108

jewer
    894 Indlæg

Jamen, skal vi ikke sige at den er der. Det er en Willys Interlagos. Som jeg lige ser den i forhold til en A108 har den en udskæring ved bagskærmen som A108 ikke har. Og så har A108 nogle små ‘gitre’ i hvert hjørne af fronten som Willys’en ikke har.

Serven over.

jewer
    894 Indlæg

@jewer said:
    Jamen, skal vi ikke sige at den er der. Det er en Willys Interlagos. Som jeg lige ser den i forhold til en A108 har den en udskæring ved bagskærmen som A108 ikke har. Og så har A108 nogle små ‘gitre’ i hvert hjørne af fronten som Willys’en ikke har.

Serven over.

Ha – Nu har jeg lige siddet og googlet lidt omkring de modeller. De kan åbenbart se praktisk taget ens ud! De må være noget med årgangene? Men bilen på billedet er altså en Willys Interlagos.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Du var først Connoisseur…jeg er ikke så meget til replica´er… ;- )

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hold da kæft hvor sjovt, du sidder og googler mens jeg skriver og jeg har ikke set det du skrev før nu..

Vi er eddermame bløde i potten med biler….Vis mig så de udskæringer og gitre….Uhmmm Tai Chi

jewer
    894 Indlæg

@Peter Plys Karlsen said:
    Du var først Connoisseur…jeg er ikke så meget til replica´er… ;- )

Jewer den udskæring ved bagskærmen du ser på Interlagossen og de små gitre du ser på en A 108´er ser jeg altså også hhv. på en A108 og en Interlagos….. Det kan skyldes årgangen på A 108, der ændres 1962 (lanceres 1961 Paris, hvor udskæring fjernes) og så selvfølgelig forbehold for kommunikationsbrister ( vis mig lige hvilken udskæring og hvilke gitre du sigter til) Mens vi venter på serven fra Connoisseur..

Uh, udskæringer og gitre…..?

Har opdaget det med de udskæringer og gitre, Plys:>) Apropos:

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Det er en Alfa…UHrmpfh..

jewer
    894 Indlæg

Det går s’gudda’ meget godt det hér! Du skriver mens jeg googler – jeg skriver mens du skriver osv. osv. :>D Håber du kan bruge billedet. Aa-chi!

Viser 15 indlæg - 541 til 555 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.