Viser 15 indlæg - 601 til 615 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Jens Langdahl
    731 Indlæg

Nej Jewer, det er det heller ikke. Jeg havde svært ved at sluge, at jeg ikke kunne gætte den, og brugt ufine søgetricks. Derfor ikke nogen stor triumf at offentliggøre hvad det er ;-) Har i øvrigt heller ikke nogen ny opgave på bedding

Dennis
    217 Indlæg

OK, så lader vi den køre lidt længere. Synes nu ikke der er noget galt med og google lidt. Det er ofte man har set en bil før, men hvad var det nu lige det var for en? Eller man kan se designelementer eller måske detaljer på billedet, som man kan pinpointe til et land eller et mærke?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Og der er faktisk to rigtig gode hints i mit første svar, hvis man nærlæser og oversætter :-) Jeg blev noget overrasket, da jeg fandt ud af hvad det var. Kendte da bilen udmærket, men den virker meget anderledes – og større – på billedet taget lige forfra.

Dennis
    217 Indlæg

@Jens Langdahl said:
    Og der er faktisk to rigtig gode hints i mit første svar, hvis man nærlæser og oversætter :-) Jeg blev noget overrasket, da jeg fandt ud af hvad det var. Kendte da bilen udmærket, men den virker meget anderledes – og større – på billedet taget lige forfra.

He he dem fangede jeg nu heller ikke lige i første omgang.

Connoisseur
    243 Indlæg

Er vi enige om at der er noget Alvis i den ?

Dennis
    217 Indlæg

@Connoisseur said:
    Er vi enige om at der er noget Alvis i den ?

Nej det er vi ikke

jewer
    894 Indlæg

@Jens Langdahl said:

Hehe – Så fangede jeg den men synes også det ville være lidt ufint af mig at skrive det – med din hjælp. Og du har ret – kender den udmærket – men kunne ikke genkende den:>)

Kondrup
    464 Indlæg

hmm den er godt nok svær….

Lad mig gætte, det kunne være en Triumph, men det er den ikke… så kunne det være en en Swallow også skal der en et model navn til… arghhh jeg gir op… Mit bud er en Swallow, så må en anden komme med et model navn…

Dennis
    217 Indlæg

@Lars K said:
    hmm den er godt nok svær….

Lad mig gætte, det kunne være en Triumph, men det er den ikke… så kunne det være en en Swallow også skal der en et model navn til… arghhh jeg gir op… Mit bud er en Swallow, så må en anden komme med et model navn…

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg tumler lidt rundt på værkstedet her og nu, så bolden er fri … ;-)

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Okay, så sætter jeg (igen) et teknikbillede på. Hvad har vi her?

Connoisseur
    243 Indlæg

Der har du sat os på en svær opgave.

Det er en sekscylindret motor, og måske engelsk

Det indsnævre dem lidt, men er jeg på rette spor ??

Måske en Riley MPH motor ??

Ryhl
    303 Indlæg

Første gæt bliver Bugatti !

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Ikke Bugatti og heller ikke Riley. Men ganske rigtigt 6 cylindre. I får lige lidt mere tid, inden jeg hjælper mere, for det er altså en meget karakteristisk konstruktion :-)

Redigeret: Connoisseur, det er altså svært at svare på,  om du er på rette spor uden at afsløre for meget. Mit svar må blive: Delvis rette spor

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Så er der gået 13 timer, derfor lidt mere hjælp: Connoisseur, du er delvist på rette spor, fordi den endte sine dage med at være en engelsk motor.

Viser 15 indlæg - 601 til 615 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.