Viser 15 indlæg - 736 til 750 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

Nej, det er ikke Lanciaen, den har ikke de tilbagetrukne forlygter som på Renault Floride m.fl.

Da den er på samme side som Triumph, tænkte jeg Triumph Italia, men det er det heller ikke.

Niels Abild
    218 Indlæg

desværre op på hesten igen

niels

Dennis
    217 Indlæg

Det er en Moretti Tour de Monde

Ole Wichmann
    815 Indlæg

OK, men i det mindste samme designer som Floride, det forklarer ligheden. Ghia.

Dennis du kan vel bare serve, Niels er nok ude at spille…

Dennis
    217 Indlæg

@Ole Wichmann said:
    OK, men i det mindste samme designer som Floride, det forklarer ligheden. Ghia.

Dennis du kan vel bare serve, Niels er nok ude at spille…

OK, så kommer her en

Gæt-en-bil2.jpg

Niels Abild
    218 Indlæg

abart 1000 gt bialbero,eller4 lignende,med forkerte fælge

niels

Dennis
    217 Indlæg
    Niels Abild
    218 Indlæg

er det en eller anden glasfiber engelsk haløj,nu har jeg bladet 3 bøger igennem med ferrari,ford det med hullet på toppen af bagskærmen henviser til ferrari

niels

nu skal jeg være ond ved dig så jeg smider et foto på,når jeg har fået tingensten til at virke

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Niels, jeg troede ligesom dig, at det var noget engelsk halløj, men jeg synes det ser ud til, at den er venstrestyret og parallelogramviskeren tyder også på det. Den ser ikke voldsom stor ud heller. Hmm, lille frontmotoriseret specialbil fra kontinentet, med gult team logo på forskærmen. Kan ikke “nagle den”, men tror ikke det er Ferrari.

Niels Abild
    218 Indlæg
    Niels Abild
    218 Indlæg

ginetta 12,eller en italiener

niels

Dennis
    217 Indlæg

Det er en Italiensk bil. Modellen har kørt på Le Mans.

Niels Abild
    218 Indlæg

jammen jeg var så sur over at jeg ikke kunne komme på den,men fælgene er ikke originale,er det moget alfa

den jeg satte på var kun sjov,det var en jeg så til salg på blokket for et halvt år siden,bunden er en ww,og resten hjemme byg

niels

Dennis
    217 Indlæg

@HmmNiels Abild said:
    jammen jeg var så sur over at jeg ikke kunne komme på den,men fælgene er ikke originale,er det moget alfa

den jeg satte på var kun sjov,det var en jeg så til salg på blokket for et halvt år siden,bunden er en ww,og resten hjemme byg

niels

Hmm, kunne karossen ikke godt være en ocklebo?

Niels Abild
    218 Indlæg

jeg tager hatten af for din viden,jeg var ikke klar over at der fantes en fabrikant i sverige der hed ocklebo,og nu når jeg har funden siden kan jeg se at det må være en 500 paganini,men da jeg talte med sælgeren af bilen,ja man skal passe på med de svenskere,der sælger dele og biler til en,de er ikke altid helt pålidelige,men han sagde at det var et hjemme byg på en ww,men vær ærlig da jeg sagde blocket,gik du så ind under bil tilvirkere og karosserimagere i sverige og fandt ocklebo der

niels

den anden har jeg opgivet

Viser 15 indlæg - 736 til 750 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.