Viser 15 indlæg - 721 til 735 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Soren W
    390 Indlæg

Ja, og der er kun bygget den ene designet af en af Maseratibrødrene selv. De nye ejere ville ikke fokusere på ræs som den er bygget til.

Sønnen ejer den stadigvæk. Se evt. marts nummeret af Classic & Sportscar.

Skøn skøn bil, specielt skråt bagfra…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

@Ib Erik said:

@Peter
    Plys Karlsen said:

Ups, beklager at have sinket billedquizen, så kører vi igen, hvad er dette? Der må gættes

Niels Abild
    218 Indlæg

påskebil.jpggod påske,her en påskeægs bil

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

God påske…det er en appelsin ikke et æg

Dennis
    217 Indlæg

Her er min serv. Vi må tilbage til noget engelsk tror jeg.

Gæt-en-bil1.jpg

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Sabre. Eller en Sabra – kan ikke helt se hvad. 

Niels Abild
    218 Indlæg

claus sabra er fra israel,hjulene ser ud til enten jaguar d type eller en alfa,jeg tror det er noget der er bygget på en spitfire

kan det være en diva,eller en elva fior tegnede nogen elva,som blev overtaget af trojan som bygede mc laren elva

nu har jeg bladret en bog med over 7000 bilmærker og ca 2000 fotografier af biler,der var den ikke

kapelmesteren

der er i england en masse hjemmebygede biler,og mange af dem er i hassings billeksikon

men forgæves

Dennis
    217 Indlæg

Det er ikke en Sabra, så du har ikke vundet noget Claus. Men så vidt jeg kan læse så er de beslægtede. Denne kom dog først.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Det er en Ashley 1172 Coupe´. Engelsk plastic sat ovenpå noget andet engelsk….Niels du får serven af mig, bare du lover at det ikke blir´engelsk

Dennis
    217 Indlæg

Det er korrekt. Den er på basis af en Ford. Firmaet bag Sabra, købte teknik fra Reliant og rettigheden til karossen fra Ashley.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Niels serven er din!

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Det er sandelig svært, det her!

Niels Abild
    218 Indlæg

gætte.jpgdet er mærkeligt jeg tænkte på ashley,jeg taf en af efterkommerne en hr ashly der i dag har et racer udstødnings manifoll firma i england,han var og kørte med sin lotus cortina i copenhagen grand prix,og vik bilen trykket ind fra alle sider,og var ikke vidre begejstret for sin medkørere.

nu skal i bare gætte den øverste

kapelmesteren

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Er det ikke en Renault Floride?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Jeg hælder mere til, at det er en Lancia Appia med karrosseri fra Vignale. Har aldrig set den som Coupé, men synes omvendt heller ikke, at det ligner en løs hardtop på det øverste billede.

Viser 15 indlæg - 721 til 735 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.