Viser 15 indlæg - 781 til 795 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Er filmen ikke fra 1985? Der var 1,9’eren ikke kommet endnu. Men man kan nu også godt tyde, at det er originale 14″ på den i filmen.

Vi prøver med denne hér:

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Joh, da filmen er fra 1985…så korrekt med 1,6 eren.

Min Codriver kører race i sådan en model 1,6 gti.

jewer
    894 Indlæg

Selvfølgelig er det en Colani Street Ray:>) Kunne ikke smide et billede af fronten da navnet sa fremgår. Set på Jim Clark Revival på Hockenheim i 2008. Her lidt flere billeder:IMG_2636.JPGIMG_2637.JPGIMG_2639.JPG 

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

No pictures – så jeg server med en filmsekvens igen…

jewer
    894 Indlæg

Bof! Amerikanerbiler fra 80’erne ligner s’gu hinanden:>) Denne ligner en Lincoln Town Car – men igen, den ligner også så meget andet fra den periode…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Ja, det var dengang ;-)

Serven er din – Jewer værsgo!

God eftermiddag

Dennis
    217 Indlæg

@jewer said:
    Bof! Amerikanerbiler fra 80’erne ligner s’gu hinanden:>) Denne ligner en Lincoln Town Car – men igen, den ligner også så meget andet fra den periode…

http://www.imcdb.org/vehicle_22221-Lincoln-Town-Car-1985.html

jewer
    894 Indlæg

OK! vi prøver med en ny. Jeg vil gerne have mærke, model og tilnavn på den ‘gyldne’ i baggrunden.  119_1946.JPG

Connoisseur
    243 Indlæg

Det ligner en Alfa Romeo 6c 2500 udført af Bertone

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Enig i 6c 2500, men tror snarere det er en “Freccia d’Oro”, med fabrikkens eget karrosseri. Der er faktisk et par stykker af netop dem herhjemme

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Uha, der er meget 70 % i det billede…jeg tror ikke …men det blir´din serv Jens Langdahl

Jens Langdahl
    731 Indlæg

He-he, jeg fangede først nu Jewers “hint” i hans billedtekst. Men nu er jeg da helt sikker på, at mit bud er rigtigt! Så følger jeg op med mere “indre skønhed” – det er i hvert fald ikke en 70%’er, det vil jeg godt afsløre. Men spændende alligevel :-)

Og tak til Plys for det fine billede af den sex-benede Alfa

Quiz-15.jpg

jewer
    894 Indlæg

Meget 70% i mit billede da det er fra et Alfatræf på Zandvoort i 2005:>) Men den dér fredags-Freccia d’Oro, Plys? Har s’gu aldrig set en Freccia d’Oro med bagdør?

Niels Abild
    218 Indlæg

er i klar over hvor mange i jager væk fra denne tråd,tibage sidder 5 fanatikere,og sætter biler ind i tråden,som ingen menigmand har chansen for at gætte,når de ser dem i tråden, opgiver de på fohånd,og det eneste man får ud af tråden er en lille håndfuld,som roser hinanden for inbyrdes dygtighed,mens alle de andre er hoppet af for lang tid siden.

kapelmesteren

jewer
    894 Indlæg

@Niels Abild said:
    er i klar over hvor mange i jager væk fra denne tråd,tibage sidder 5 fanatikere,og sætter biler ind i tråden,som ingen menigmand har chansen for at gætte,når de ser dem i tråden, opgiver de på fohånd,og det eneste man får ud af tråden er en lille håndfuld,som roser hinanden for inbyrdes dygtighed,mens alle de andre er hoppet af for lang tid siden.

kapelmesteren

Måske, Kapelmester – eller også er der en masse, der synes det er skide spændende, at lære en masse modeller at kende, som man måske ikke har set før – eller har glemt. Sådan har jeg det i hvert fald :>)

Viser 15 indlæg - 781 til 795 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.