Viser 15 indlæg - 1,411 til 1,425 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Flemming Nielsen
    82 Indlæg

Schwung und Schwang – jubidi bang

– kunne i anledning af generel fredagsstemning betegnes som en Snatchback!

Oktan
    644 Indlæg

@jewer said:
    Aahhh…det er en Stanguellini:>)

Oktan, når nu du synes den er køn, så skal du checke http://www.etceterini.com. Der er masser af disse små italienske kreationer – også nogle mindre kønne :>)

Tak for link ! Fantastisk !

Checkede Bandini siden der: http://www.cliffreuter.com/etceterinibandini.htm

Oktan
    644 Indlæg

Jeg kaster en mere ud :

jewer
    894 Indlæg

De er nemlig vanvittigt små. Utroligt der kan sidde 2 mennesker i dem. Her er et billede af en Fiat 500 Special taget i den gamle pit på Nürburgring i 2010. Sønnen står ved siden af. Han er på det tidspunkt ca. 12 år og vel 160cm høj.

Fiat-+-Matthias.jpgFiat.jpg

jewer
    894 Indlæg

Og fra ca. 0:50 og fremefter i denne video, kan du se nogle af dem køre:>)

https://www.youtube.com/watch?v=5_acvXHtGsY&feature=c4-overview&list=UU6EwxwN8qY3eFgboZhCjcPw

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Tak for billeder og video, glimrende underholdning mens vi venter på lørdagsmatiné’en! Nå nej, det er kun fredag – sorry, ferien laver halløj i kalenderen :-)

Oktan
    644 Indlæg

I må ha’ hjælp.

jewer
    894 Indlæg

Jeg kan huske at jeg har set den før. Er den bygget på en Rover?

Oktan
    644 Indlæg

Nix.

Jaguar

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Bilen på det første billede har Jaguars peberbøsse fælge der sad på XJ6 serie 3, så det er nok basis.

Sjovt at den er inspireret af Espada og baseret på Jaguar, så burde den jo være inspireret af Pirana der er på E-type basis.

Oktan
    644 Indlæg

@Ole JAGmann said:
    Bilen på det første billede har Jaguars peberbøsse fælge der sad på XJ6 serie 3, så det er nok basis.

Sjovt at den er inspireret af Espada og baseret på Jaguar, så burde den jo være inspireret af Pirana der er på E-type basis.

Det er fuldstændig korrekt:

“…Designed by Chris Humberstone, the car took its inspiration from the rather more exotic Lamborghini Espada that was owned by HR Owen boss Gerald Ronson at the time. Of course, the Espada had itself begun life as the Bertone Pirana, a radically rebodied Jaguar E-type….”

Kai
    583 Indlæg

Denne spottede jeg i en indkørsel nær en af barnets veninder.

Hvad hulen er det?

CAM00004-1.jpg

Jeg kan ikke svaret!

Det må være en E30, med nogen Saab-fælge, og en anden front?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Jeg tror at fronten med lygteåbninger og hullerne til “nyrerne” er fra en E36, og jeg synes udluftningen i forskærmene ligner dem fra en E46 M3. Med hensyn til resten er jeg på bar bund.

Kai
    583 Indlæg

Men basis er E30, ik’?

Jeg synes også bare at der noget der minder mig om en nyere Saab, måske bare fælgene.

Nå, fik vi liv i tråden igen?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Jo, basis må være E30. Ved ikke om mit svar var fyldestgørende nok til at lægge et nyt mysterium ud i tråden, men jeg gør det alligevel ;-)

Viser 15 indlæg - 1,411 til 1,425 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.