Viser 15 indlæg - 331 til 345 (af 921 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Er det ikke en Daf prototype/stilstudie? Kan s’gutte huske hvad den hedder…..

Jens
    162 Indlæg

Skulle lige til at skrive at det.MÅ være en Renault. Men daf lyder også godt.

jewer
    894 Indlæg

Michelotti der har lavet den?

Kondrup
    464 Indlæg

Arghhh Jewer din *?)=/* :-)

Det er en DAF Siluro fra 1968, og mere ved jeg ikke… men måske der faktisk er 2 ?? prøvede at søge lidt på internettet, og blev lidt mere forvirret end godt er…..

Jewer server !!!

Kondrup
    464 Indlæg

Michelotti slog stregerne til den….

Kondrup
    464 Indlæg
    jewer
    894 Indlæg

Hohoh! – Vi prøver med denne hér:

Attachments:
    Jens Langdahl
    731 Indlæg

Det er altså imponerende hvad du kan finde frem af mærkværdigheder! Først troede jeg, at det var et eller andet strandkøretøj i stil med Fiat Jolly, men den sorte farve, vimpelstangen og håndtag i hele forsædets længde fik mig til at skifte mening. Det ligner mere et paradekøretøj til officielt brug, hvorfra en mere eller mindre folkevalgt politiker kan vinke til undersåtterne. Det underbygges også af, at den ikke står på et almindeligt bilmuseum – man kan tydeligt se et brandskab med tunge, ærværdige bøger og maleriet på væggen ku’ godt være en forsamling af politikere.
    Men jeg aner ikke hvad det er! Jeg er ret sikker på, at den er østeuropæisk, måske en Tatra? Våbenskjoldet på døren KUNNE godt være fra det gamle DDR, men lavede Wartburg sådan noget som dette?

jewer
    894 Indlæg

Du er tæt på, Jens – men ikke Tatra eller Wartburg:>)

Kondrup
    464 Indlæg

Det er da helt klart en kommunistparti bil, til de høje herre…..
    Men hvilken…. ikke Tatra eller Wartburg, lavede Skoda sådan nogle mon…. ??

Østblokkens bil skaber er nu engang ikke min stærke siden, så jeg holder på Skoda for nu

Kondrup
    464 Indlæg

Der var jo også noget i Østtyskland, Horch, men lavede de måske kun Trabant´en …..

jewer
    894 Indlæg

Horch er indblandet – men det er ikke en Horch.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Horch grundlagde AUDI, men det kan det vist ikke være! Horch og AUDI var sammen med Wanderer og DKW firmaerne bag AutoUnion racerne i 30erne, og nogle af fabrikkerne lå efter krigen i DDR. Endte Horch som basis for IFA (tror jeg det hed) ?

jewer
    894 Indlæg

Skal vi ikke gi’ Lars serven – han var tættest på:>). Bilen er en Sachsenring P 240 Repräsentant – en afart af den ‘mere almindelige’ Sachsenring P 240. Der må googles:>)

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg skynder mig at smide et eller andet på her….. Nå jeg nu var tættest på ;-)

Den her burde være lige til…… Køn nej….

Attachments:
Viser 15 indlæg - 331 til 345 (af 921 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.