Viser 15 indlæg - 466 til 480 (af 921 i alt)
  • Forfatter
    Martin S
    36 Indlæg

50% rätt..

Jens
    162 Indlæg

RIMELIGT sløj gættefrekvens. Jeg har den ene, hvem tager den anden?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Jens, jeg kan ikke skille alle de forskellige US biler fra sluttredverne fra hinanden – i hvert fald ikke uden at skulle slå op i diverse bøger eller på nettet, og så er det vist snyd! Jeg melder derfor pas :-)

jewer
    894 Indlæg

Jeg passer også – kan s’gutte se hvad det er.

Martin S
    36 Indlæg

(slettes)

Martin S
    36 Indlæg

Den svarta är en Volvo PV51 och den gröna är mycket riktigt en MG MGB. Jag tycker att Jens får lägga upp nästa fråga. Fortsatt trevlig helg!

Jens Langdahl
    731 Indlæg

He, så var det alligevel ikke en US bil – men dog nok amerikansk inspireret. Glæder mig til at se hvad Jens finder på

Jens
    162 Indlæg

Ok, tak – her er en bil jeg har haft, den er FEEED. Jeg havde den i USA og kørte på kryds og tværs. Eller faktisk mest på kryds. Den passer godt derovre, måske lidt mindre godt herovre…

Mærke, model, årgang?

Jeg forbeholder mig ret til at uddele pokalen før alt er gættet helt korrekt :-)

Attachments:
    Jens
    162 Indlæg

På en eller anden måde var min faktisk federe, den var lidt skrumlet og mat og havde en enkelt rustplet eller to, bare overfladerust.

Den på billedet er næsten for blank. Kender I det? Ikke nok personlighed?

Martin S
    36 Indlæg

1965 Cadillac de Ville ?

Jens
    162 Indlæg

Vundet!

Dog Sedan de Ville.

Martin S
    36 Indlæg

Tack! Vore skoj att provköra en sån bil.

Nästa fråga gäller en bil jag fått prova lite när jag i höstas fick åka med en vän:
    (bilden är lite photoshoppad)

Kondrup
    464 Indlæg

Efter at have kigget det billede på en mobil, i 3 uger ca, har jeg ingen idé om hvilken bil det er….
    Men bakspejlet placering, kunne det jo være en Triumph 2000 Italia….. ja ja jeg ved det er langt ude, men det er da et gæt…….

Jeg tror, at det er noget 2-takts: Wartburg 1000 Cabriolet?

Martin S
    36 Indlæg

Ursäkta mitt sena svar… Vi har inte hittat rätt bilmodell ännu. Men det är 2-takt.

Attachments:
Viser 15 indlæg - 466 til 480 (af 921 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.