-
ForfatterIndlæg
-
6. april 2020 kl. 08:44 #164881
stefan
147 IndlægKald mig bare primitiv. Søndag var det jo super vejr. Jeg er til daglig skolelærer og nu begynder jeg sgu at få lidt Corona-kuller. Når nu det var super vejr, så måtte jeg ud. MC lykkedes det mig at skille ad lige inden Corona. Reservedelene ligger på arbejdet, hvor jeg ikke må tage over.. Heldigvis kører “old reliable” som min kone kalder den stadig. Det er den veteranbil jeg har haft i mere end 15 år efterhånden. Bevares den har suget nogle penge og forbrugt noget tid og en del reservedele, men den starter og kører fint med alle dens små finurligheder, der medfølger i en smart 53 år gammel brugt bil. Den er også slidt og kunne bruge lidt maling osv. Jeg vil bare hellere bruge mine penge og min tid på benzin og køreture med ungerne (eller alene).
Heldigvis ville min kone gerne have Hokkaidosuppe. Det flyder ikke med disse orange tingester hernede på landet, så jeg kunne køre en noget længere tur.
Nu til det primitive. Forestil jer at man kommer kørende ned forbi tanken/macdonalds. På den ene side står en eller anden “bikerbande” på den anden en forsamling af leasingdrenge i solbriller med en stribe Porsche 911’ere parkeret lige midt i det hele. Ned et enkelt gear og et infernalsk skrig og nogle sorte streger sender “old reliable” afsted. Det kan man bare ikke i de hersens nye PDK/PSM potter.
Det er barnligt, det er plat, det er “lille-diller” agtigt osv. Men det er sjovt og så bliver jeg aldrig træt af, at køre i noget, der potentielt prøver at tage fusen på dig, hvis du gør noget dumt. Men måske det hele bare var en drøm.. Jeg er jo trods alt en moderne mand med alle de dødsyge korrekte ting, der følger med. Glædelig påskeferie… til dem der fyre feriedage af i denne spændende tid.6. april 2020 kl. 11:09 #164884
Leo Jensen
154 IndlægLidt primitive er vi vel allesammen. Hvis man har bilen, der kan den slags, er det nemt at ‘falde i’.
7. april 2020 kl. 08:32 #164886jakob356