Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Leo Jensen
    154 Indlæg

Tænder man selv sit lys i en klassiker ?

jewer
    894 Indlæg

Jada – også i klassikeren :>)

Anders Prip
    102 Indlæg

Ja, og glemmer at slukke det. Hører det ikke ligesom med?

Leo Jensen
    154 Indlæg

Jeg kører uden automatik i 2CV’en og glemmer aldrig hverken at tænde eller slukke.
    I XJ40’eren og hverdagspotten tænder lyset selv, og det viser sig nu at en XJ-S åbenbart føles så moderne, at jeg ikke mener at jeg skal hverken tænde eller slukke lyset.
    Nå, jeg lærer det jo garanteret, for jeg synes også at det ville være forkert med den slags indgreb.

Attachments:
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Ja, medmindre det er en SAAB eller Volvo – så virker det rigtigt at det er automatisk.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Den type af indoktrineringsindlærte handlinger, såsom tænde/slukke kørelys, stille P-skiven o.l., glemmer jeg konstant, da min hjerne betragter det som mentalt tidsspilde, at beskæftige sig med den type automathandlinger.
    Den type opgaver har man enten folk til, lader blive varetaget af en robot, eller får på anden vis automatiseret.

Det gør immervæk livet noget lettere ikke at skulle være underlagt OCD-handlinger og ret hurtigt kan det spare for udgifter til diverse ihærdige afgifts-/bøde-gribbe.

Jeg ønsker hverken at financiere P-selskabsbestyrelsesmedlemmernes obligatoriske sorte Audi, eller politiets julefrokost !

Kim Jensen
    30 Indlæg

Begge mine har automatik, jeg er ikke den eneste der kører dem. Men jeg er absolut ikke original talibaner.

Jens
    162 Indlæg

Årh lækkert, til lykke, Leo!

Leo Jensen
    154 Indlæg

Tak Jens

Jeg har ikke lært det med lyset endnu, men det er til at leve med. Bilen er langt fra perfekt, men den har så meget patina (uden at være ødelagt), at det nemt kompenserer for de småfejl der er. Jeg må hellere få lavet en tråd… :)
    Hjemmesiden, som fulgte med bilen skal have en overhaling til vinter…
    http://www.xj-s.dk

Attachments:
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.