Viser 9 indlæg - 166 til 174 (af 174 i alt)
  • Forfatter
    DW
    378 Indlæg

Med årets og dermed denne sæsons sidste tur, som gik til Oldtimer Grandprix på Nürburgring, kunne det konstateres at bilen nu endelig opfører sig som tilsigtet.
    Det var derfor på sin plads at endelig sætte bål til den motor og se hvad den kunne præsterer?
    Første tryk, blev den klokket til 185 km/t, hvilket må siges af være i underkanten af hvad jeg tænker den kan, så på hjemturen, blev GPS speedometeret igen tilsluttet og omdrejningerne sat i luften, 194,6 km/t sagde GPS´en… og der var stadigvæk snor at give af.
    Bilen er pakket væk for i år, med nogle hyggelige ture på bagen, venter den til sæsonen 2019…

Klaus R
    143 Indlæg

Det var godt nok tidligt at pakke bilen væk – og lukke sæsonen………..

DW
    378 Indlæg

Ja, jeg er mæt af gamle biler for denne sæson og samler appetit frem til næste år…:-)

holmen
    456 Indlæg

Det er sku’ i orden Dan – kender til mætheden (som dog ikke har ramt mig endnu)

DW
    378 Indlæg

Ved nærmere eftertanke, blev det besluttet at noget gammelt må ud og noget nyt skal ind, således var tanken at lade et velrenommeret bilhus tage sig af af den affære, men ind fra siden sprang en mulig køber og i løbet af en søndag aften var den cremehvide pludselig blevet til et minde, om noget der engang var?
    I princippet kan man som sælger værre flintrende om og hvordan køber er, så længe denne har iskolde kontanter med, men glæden ved dette salg er at køberen virkelig har ønsket sig en 912´er i mange mange år, kender modellens historie og hans brede smil bag rattet efter en lille køretur, vidnede om at han var den rette “kustode” om nogen…
    Tilbage er blot overdragelsen som sker i den kommende weekend, derfra er der blot 2 mere der skal forlade stalden, forhåbentlig i løbet af efteråret og vinteren.

holmen
    456 Indlæg

Tillykke med salget – vil dog savne den fine 912’er som nabo.

DW
    378 Indlæg

Tak, Holmen, du får jo en gammel rød Alfa at holde i hånd med, mon ikke det går an…
    Desuden, så svinder der forhåbentlig 2 mere, så du må vende dig til tomrummet…:-))

holmen
    456 Indlæg

Yes – er Z allerede på vej?
    Og Dino – der er jo fremskridt på motoren eller …

DW
    378 Indlæg

Z, får plader på i denne uge, så er den klar til nye eventyr…
    Alle dele til Dino-motor er ankommet til Holland, så nu venter jeg bare på at de går igang, men har allerede sat den til salg, foråret kommer jo hurtigt….:-))

Viser 9 indlæg - 166 til 174 (af 174 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.