Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)
  • Forfatter
    holmen
    456 Indlæg

Drenge – send ønsket antal og adresse til min mail, så sender jeg. Og gerne mobilnummer så sender jeg en opkrævning via Mobile Pay

Jeg har ikke kørt ræs – eller til ræs endnu, men betragter klistermærket på min bil som en del af min støtte til ophavsmændene bag begrebet – kør til ræs, kør ræs, kør hjem fra ræs i selvsamme klassiker der køres ræs i.

Håber det afklarer formålet med stickers og TNT i sin helhed. Hans von Hirsch og Per Einarsson er vist de rette at svare til ‘reglerne’ for prospekts og fuldbyrdede medlemskab.

holmen
    456 Indlæg

@BO, @02Anders, @madirazza og @Peter Vang.
    Måske nemmere hvis I bare sender en pm herinde i beskedcentralen – så sender jeg …

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Per, du har pm… ;-)

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Hmm, jeg har tænkt længe over det, men synes jo ikke jeg kan forpligte mig til alt for meget aktiv racing ved egen hånd. Af mange forskellige årsager, nogle mere trivielle end andre.

Men jeg har en bil, der vil være velegnet til både deltagelse og klistermærkerne, og hvis jeg nu starter med klistermærkerne, så kommer det andet måske via god karma?

Lad mig prøve: Per, du har pm :-)

Peter Vang
    45 Indlæg

Hej Holmen

Jeg har sendt en PM med mine data så du kan sende til mig og glæder mig til at modtage dem….

God weekend

Anders Philip
    1 Indlæg

Jeg er totalt klar på et sæt også! Det ville pynte gevaldigt på min X 1/9! Jeg håber at deltage næste år, til hillclimb :)

Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.