Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 36 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #122520
    Anders Prip
    102 Indlæg

    Det er flot arbejde Per! Sign me up .

    #122524
    holmen
    456 Indlæg

    Padborg Park den 3. september kan muligvis være hvor der udleveres stickers.
    Ellers Fyrtårn på lørdag …

    #122525
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

    Jeg skal til Silkeborg Sprint 27. August og ville gerne reklamere. Sig lige til når du har fået dem!

    #122526
    Madirazza
    21 Indlæg

    Jeg skal også til Hill Climb i Silkeborg og reklamere også gerne… Er der ikke nogle som kan tage dem med fra fyrtårn til Silkeborg? Ellers sig til, så finder vi en løsning…

    #122544
    holmen
    456 Indlæg

    Det skal fejres – nu skal det blot distribueres. Pris følger – de er billige ;-)

    Attachments:
    #122554
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Det er bare vildt laekkert Per!! :-)
    Maa jeg spoerge hvor store de endte med at blive?
    Uanset, saa snupper jeg gerne 6 stk.
    Men der gaar jo unaegteligt lidt foer jeg er hjemme i DK igen…

    #122556
    holmen
    456 Indlæg

    De herrer,
    Så fik jeg en rulle med 50 stickers hjem med måler 40x150mm. De koster den nette sum af 5 danske kroner hver.
    Som det ses på billedet kan de placeres diskret og elegant iblandt andre stickers og striber. Skulle efterspørgslen efter og lysten til at få en endnu større udgave så kom med konkret ønske og jeg samler til bunke.
    Der vil være mulighed for at få overleveret det ønskede antal imorgen på enten tanken eller senere på aftenen til Fyrtårn.
    De af jer som har ‘bestilt’ gider I skrive igen i denne tråd – jeg sender gerne med posten men så bliver der lidt porto og kuverter og et ønske herfra om at være hurtige til at melde ind så jeg kun skal på posthuset en enkelt gang. Posthuse er der sku også lidt retro over …

    Attachments:
    #122560
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

    Jeg vil gerne lægge min klamme hånd på 6 stk hvis der er nok, ellers 4.
    Jeg vil gerne have dem sendt med posten så jeg har dem til Silkeborg Sprint 27/8.
    Vi kan lige udveksle adresse og mobilepay på messenger…

    #122561
    Anders Prip
    102 Indlæg

    Hej Per

    Jeg aftager 4 stk. tak.

    Print i streamer størrelse tager jeg 2 stk. af ved lejlighed.

    #122587
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Som sagt Per, jeg snupper gerne 6 stk.
    Kunne du evt. give dem til Ebberfeld til Fyrtaarn, saa kan han bare ligge dem i min Groenne Djaevel, som pt bor hos ham.
    Jeg har desvaerre ikke mobilepay, men kan jeg evt. overfoere til din konto?

    Hvis der senere skulle blive mulighed for at faa printet nogle stoerre i 100 x 500 mm eller deromkring, saa aftager jeg 4 stk. i den stoerelse…

    #122589
    Bo
    44 Indlæg

    Hej Per,

    Count me in for 4 stk. Jeg betaler gerne for porto og selvfølgeligt ekstra til dig for ulejligheden.

    Venlig hilsen

    Bo

    #122592
    stefan
    147 Indlæg

    Hvordan bliver man medlem i TNT ? skal man køre hill climb eller hvad?

    #122593
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Stefan, det behoever jo ikke vaere hillclimb. Enhver form for historisk motorsport, som udoeves paa traditionel Gentleman manner hvor der naturligvis koeres til og fra banen i sin racerbil, er vist godkendt til optagelse i Team No Trailers.
    Tjaaa… gad vide om ikke man ogsaa kan vaere medlem af TNT som supporter og haeppekor?? Hvad siger I andre?? :-)

    #122594
    Anders Prip
    102 Indlæg

    @per-einarson er ophavsmanden til dogmet Team No Trailers Needed. Han må, mener jeg, afgøre om det fordrer aktiv deltagelse eller om opbakning til ideologien er tilstrækkelig :-)

    Overholdelse af de grundlæggende regler er vel, på gentlemanvis, op til den enkelte.

    #122630
    Madirazza
    21 Indlæg

    Hvis det ikke er for sent, så send 10 ekstra til Ole (satser på at det er ok), som kan tage dem med til Silkeborg.

    Mig kan du opkræve på mobilpay på 5353 6974.

    Mvh. Michael

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 36 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.