-
ForfatterIndlæg
-
18. august 2016 kl. 05:58 #122520
Anders Prip
102 IndlægDet er flot arbejde Per! Sign me up .
18. august 2016 kl. 18:40 #122524
holmen
456 IndlægPadborg Park den 3. september kan muligvis være hvor der udleveres stickers.
Ellers Fyrtårn på lørdag …18. august 2016 kl. 21:56 #122525
Ole Wichmann
815 IndlægJeg skal til Silkeborg Sprint 27. August og ville gerne reklamere. Sig lige til når du har fået dem!
18. august 2016 kl. 22:49 #122526
Madirazza
21 IndlægJeg skal også til Hill Climb i Silkeborg og reklamere også gerne… Er der ikke nogle som kan tage dem med fra fyrtårn til Silkeborg? Ellers sig til, så finder vi en løsning…
19. august 2016 kl. 11:56 #122544
holmen
456 IndlægDet skal fejres – nu skal det blot distribueres. Pris følger – de er billige ;-)
Attachments:
19. august 2016 kl. 16:57 #122554
Anders Bilidt
648 IndlægDet er bare vildt laekkert Per!! :-)
Maa jeg spoerge hvor store de endte med at blive?
Uanset, saa snupper jeg gerne 6 stk.
Men der gaar jo unaegteligt lidt foer jeg er hjemme i DK igen…19. august 2016 kl. 20:03 #122556
holmen
456 IndlægDe herrer,
Så fik jeg en rulle med 50 stickers hjem med måler 40x150mm. De koster den nette sum af 5 danske kroner hver.
Som det ses på billedet kan de placeres diskret og elegant iblandt andre stickers og striber. Skulle efterspørgslen efter og lysten til at få en endnu større udgave så kom med konkret ønske og jeg samler til bunke.
Der vil være mulighed for at få overleveret det ønskede antal imorgen på enten tanken eller senere på aftenen til Fyrtårn.
De af jer som har ‘bestilt’ gider I skrive igen i denne tråd – jeg sender gerne med posten men så bliver der lidt porto og kuverter og et ønske herfra om at være hurtige til at melde ind så jeg kun skal på posthuset en enkelt gang. Posthuse er der sku også lidt retro over …Attachments:
19. august 2016 kl. 22:15 #122560
Ole Wichmann
815 IndlægJeg vil gerne lægge min klamme hånd på 6 stk hvis der er nok, ellers 4.
Jeg vil gerne have dem sendt med posten så jeg har dem til Silkeborg Sprint 27/8.
Vi kan lige udveksle adresse og mobilepay på messenger…19. august 2016 kl. 22:15 #122561
Anders Prip
102 IndlægHej Per
Jeg aftager 4 stk. tak.
Print i streamer størrelse tager jeg 2 stk. af ved lejlighed.
20. august 2016 kl. 11:41 #122587
Anders Bilidt
648 IndlægSom sagt Per, jeg snupper gerne 6 stk.
Kunne du evt. give dem til Ebberfeld til Fyrtaarn, saa kan han bare ligge dem i min Groenne Djaevel, som pt bor hos ham.
Jeg har desvaerre ikke mobilepay, men kan jeg evt. overfoere til din konto?Hvis der senere skulle blive mulighed for at faa printet nogle stoerre i 100 x 500 mm eller deromkring, saa aftager jeg 4 stk. i den stoerelse…
20. august 2016 kl. 12:37 #122589
Bo
44 IndlægHej Per,
Count me in for 4 stk. Jeg betaler gerne for porto og selvfølgeligt ekstra til dig for ulejligheden.
Venlig hilsen
Bo
20. august 2016 kl. 20:18 #122592
stefan
147 IndlægHvordan bliver man medlem i TNT ? skal man køre hill climb eller hvad?
20. august 2016 kl. 21:23 #122593
Anders Bilidt
648 IndlægStefan, det behoever jo ikke vaere hillclimb. Enhver form for historisk motorsport, som udoeves paa traditionel Gentleman manner hvor der naturligvis koeres til og fra banen i sin racerbil, er vist godkendt til optagelse i Team No Trailers.
Tjaaa… gad vide om ikke man ogsaa kan vaere medlem af TNT som supporter og haeppekor?? Hvad siger I andre?? :-)20. august 2016 kl. 22:57 #122594
Anders Prip
102 Indlæg@per-einarson er ophavsmanden til dogmet Team No Trailers Needed. Han må, mener jeg, afgøre om det fordrer aktiv deltagelse eller om opbakning til ideologien er tilstrækkelig :-)
Overholdelse af de grundlæggende regler er vel, på gentlemanvis, op til den enkelte.
22. august 2016 kl. 15:45 #122630
Madirazza
21 IndlægHvis det ikke er for sent, så send 10 ekstra til Ole (satser på at det er ok), som kan tage dem med til Silkeborg.
Mig kan du opkræve på mobilpay på 5353 6974.
Mvh. Michael
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

