• Forside
  • Forum
  • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
  • Kontakt
  • Ny Bruger
  • Overblik
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Arkiver
    • Artikel
    • Design og koncept
    • Historisk Motorsport
    • Matiné
    • Motorsport
    • Rejser
    • Reportage
    • Set til salg
    • Tanker og Trivialiteter
    • Vores biler
  • Klassiske biler på Kulturhavnen
Log In

seventeen − five =

Lost your password?
Register
Lost your password?
Register

thirteen + 11 =

A password will be e-mailed to you.
Søg
  • ViaRETRO in English
  • Overblik
  • Ny Bruger
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Brugere
ViaRETRO logo
  • Forside
  • Artikler

    Nyeste

    • I beg your pardon! Aston Martin Bondage?!?

      Claus Ebberfeld
      13. februar 2015
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      8
    • Første tur i nyrenoveret Lamborghini 400 GT2+2: Torino!

      Claus Ebberfeld
      12. september 2014
      Artikel, Workshop
      13
    • Anders' eventyr: 2000 kilometer i en ukendt bil

      Claus Ebberfeld
      31. maj 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      14
    • Genial aerodynamik: Ground Effect

      Claus Ebberfeld
      21. marts 2013
      Artikel, Design og koncept, Motorsport
      29
    • Umådeligt charmerende flyvepap: Lancia Abarth A112

      Claus Ebberfeld
      12. februar 2013
      Artikel, Kørt
      60
    • Sømkassen og tante Lis' bil

      Søren Navntoft
      31. januar 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      48
    • Reportage
    • Rejser
    • Historisk Motorsport
    • Motorsport
    • Set til salg
    • Design
    • Tanker og Trivialiteter
    • Workshop
    • Vores biler
    • Tips og guides
  • Sektioner
    • Klassiske biler på Kulturhavnen
    • Forum
    • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
    • Matiné
    • MotorTV
  • Kontakt
  • Menu logo

Medlem Bo

Profilbilled af Bo

Bo

@mohr

Active 8 år, 10 måneder siden
  • Aktivitet
  • Profil
  • Friends 0
  • Groups 0
  • Fora
  • Personal
  • Omtaler
  • Favoritter
  • Venner
  • Grupper
  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Team No Trailers i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 10 måneder siden

    Hej Holmen,

    For det første lad mig komme med min fulde støtte til konceptet no trailers, min klassiker er for nuværende under total renovering og jeg kommer derfor først til at køre med jer andre i sæsonen 2017. Er tosset med orange så for min skyld kunne den orange farve gerne være mere skarp ellers ser det super fint ud. Hvis jeg har tid kom…[Læs mere]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet No trailers needed i forummet Historisk Motorsport 9 år, 11 måneder siden

    Det ser godt ud Ole. Er helt vild med orange. Min bil bliver desværre ikke klar til denne sæson da gearkassen er ved at blive renoveret, men er klar næste år. Kunne måske også anvende en racerbane som baggrund. Konceptet med at køre uden trailer til race og hjem igen er genialt.

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet 911 til 356 i forummet Biler set til salg rundt om på nettet: Europas bedste køb 10 år, 1 måned siden

    Prøv at søge på Petrolicious.com De har nogle lækre videoer af 356’ere og lidt info også.

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet MGB GT 1971 i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 10 år, 1 måned siden

    Hej Ole,

    Har taget en video af dit første gennemløb idag, den er for stor til at uploade. Send mig en mail så sender jeg den til dig.

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Mit fotoprojekt i hovedtaden #lynibyen i forummet Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder 10 år, 1 måned siden

    Fede billeder – det er meget sværere at tage billeder af biler end man tror. Originale situationsbilleder som dem du har taget bliver som regel meget bedre end opstillede billeder efter min mening.

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Har købt fælgene – mangler bare bilen 10 år, 2 måneder siden

    Hej Claus,

    Køb en RX 7 så behøver du ikke en Porsche 924.

    Hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Dilemma – should I stay or should I go (for it)? i forummet Tyske mærker 10 år, 3 måneder siden

    Hej Per,

    Elegant Meercedes du har. Mener at bilen er for ny til hvide dæksider.

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Visuel søndag: Italiensk stil 10 år, 3 måneder siden

    OFF TOPIC: Jeg vil gerne slå et slag for den gode tone på Viaretro. Hvis man ikke er enig eller ikke forstår et indlæg må man komme med konstruktiv feedback. Kommunikation kan nemt blive svært når man intera […]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Svære valg…. i forummet Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft 10 år, 3 måneder siden

    Kender alt for godt til dit dilemma, én ting har jeg dog fundet ud af gennem mange år med bilsøgning og køb, og det er at finde en bil og lær at blive glad for den, og sæt pris på den, ikke skift bil for tit. Nå tilbage til sagen

    Hvis youngtimere kunne følgende også overvejes:

    Saab 900 Turbo
    BMW 3/5 serie
    Alfa Romeo 155 tubo el. V6 udgaven
    T…[Læs mere]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet POR 15 Chassis Black maling i forummet Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft 10 år, 4 måneder siden

    Hej Søren,

    Kender godt den mailing du taler om malede selv min ex-Triumph under bunden med den. Husker den som effektiv. Til min Mini renovering har jeg lige brug dæksmaling som det man kører på, på et færgedæk. Det er meget effektiv som grunder under bunden. Så måske det var en mulighed for dig.

    venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Copenhagen Classic Garage Grand Opening 10 år, 5 måneder siden

    Kære Viaretro
    Tak endnu engang for en fin video. Jeg har ikke noget forhold til herren i videoen så vil derfor ikke kommentere på det. Men komme med en generel betragtning.
    Da Viaretro efterhånden har nået en s […]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Søges: Autotransporter i Århus-området i forummet Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft 10 år, 6 måneder siden

    Hej Henrik,

    Har god erfaring med dette selskab.
    http://www.lejenvarebil.dk/autotransporter/?gclid=CNSoyZ6H2ckCFYXOcgod7BoFKg
    I øvrigt tillykke med den fine bil.

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Registreringsafgift på veteranbiler ? i forummet Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft 10 år, 6 måneder siden

    Hej Hans,

    Som også Jens siger afvent, har lige læst det sidste nr. af FDM Motor Classic hvor de netop omtaler at der er chance for at der bliver revidere kraftigt i lovgivningen på dette område. Det vil formentligt gøre det betydeligt billigere at indregistrere en veteranbil.

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, MotorTV: Gi´den bas… afsnit 1 10 år, 6 måneder siden

    God humor Ole. Er helt enig med dig.
    Niels du må komme igang med det samme med det rustarbejde. Har for kort tid siden skiftet 1/3 af alle pladerne på min gamle morris mini mk 2. Det er virkeligt skønt når man […]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Triumph Spitfire MK3 – Den lange vej… i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 10 år, 7 måneder siden

    Hej Mikael,

    Kender alt til projektet min første bil som 18 årig var netop en Triumph Spitfire Mk 3 fra 1968. Husker især baghjulsophænget for at give nogle “spændende” køreoplevelser i sving. Jeg havde den stående i mine forældres carport i hvor min far og jeg lavede en delvis renovering. Husker den som værende nem at lave noget på, bortset f…[Læs mere]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Track day med klassisk bil gruppe hos TCD i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 11 år siden

    Kan kun bakke op om arr. Kører normalt trackday for moderne biler og det er skide sjovt. Når min klassiske bil er færdig vil jeg helt sikkert komme til ovenstående arr.

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Lørdags Matine Nr. 124 11 år, 1 måned siden

    Tillykke med bilen Niels. Hydraulastic kan være meget problemfyldt. Har selv lige konverteret min Mini fra 1967 fra hydraulastic til tør undervogn da det er kendt for at være et ustabilt system. Dog får du mere […]

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Forår i Fredericia: Salgsmesse med ekstrem spændvidde 11 år, 3 måneder siden

    Har hørt at en gammel Honda Civic er svær (dyr) at skaffe dele til. Den flotte orange som Claus Ebberfeld har taget et billede af, ved jeg har været meget svær at finde dele til. Ved godt at den orange er en serie 1.

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Forår i Fredericia: Salgsmesse med ekstrem spændvidde 11 år, 3 måneder siden

    Kære Claus Ebberfeld,

    Synes ikke at du gjorde meget reklame for Viaretro! Var der en Viaretrostand? Jeg så dig, men ellers ikke reklame for Viaretro.

    Venlig hilsen

    Bo Mohr Morberg

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet No trailers needed i forummet Historisk Motorsport 11 år, 4 måneder siden

    Jeg er så klar når min Mini fra 67 er færdig restaureret. Anvender med succes det samme princip til trackdays med min Peugeot 106 GTI

    Hilsen Bo

  • Hent mere

Seneste kommentarer

  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 616
  • Sorensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Tony Wawryk Weekend Matiné Nr. 616
  • kim Nielsen Weekend Matiné Nr. 616
  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Keld Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Kim Nielsen Weekend Matiné Nr. 616
© Copyright 2012 - 2025 | ViaRETRO
  • Kontakt
  • Guide til ViaRETRO