Viser 15 indlæg - 991 til 1,005 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Uno
    27 Indlæg

@Peter Plys Karlsen said:

@LarsN said:
    Du kunne jo lige starte med at give svaret, inden du deler om dig med serverettigheder..

mitsuoka mkii?

Nåh, jeg troede ellers bare at vi servede løs….så gir´vi den til Uno….og Lars N, du fik den så ikke…. ;-)

Nu vi så er ved de små biler, kan i så kende denne her:

whatisthis.jpg

jewer
    894 Indlæg

Brütsch.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Prosit!

Uno
    27 Indlæg
    jewer
    894 Indlæg

Det ka’ jeg s’gu ikke uden at google:>) – og det vil jeg helst ikke. Jeg mener der var en model, der hed Spatsch – eller sådan noget lignende, men om det er den, aner jeg ikke.

Uno
    27 Indlæg

@jewer said:
    Det ka’ jeg s’gu ikke uden at google:>) – og det vil jeg helst ikke. Jeg mener der var en model, der hed Spatsch – eller sådan noget lignende, men om det er den, aner jeg ikke.

Modellen hedder Zwerg, som vel betyder dværg på Tysk…

Men fint nok, din tur…

jewer
    894 Indlæg

Ahahh:>). Vi prøver med denne hér. Mærke, model, karrosseribygger.118_1899.JPG

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Jeg har ikke svaret men den coupe´

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Hvis Scudettoen havde siddet lavere i fronten og den underlige metalliste på fronthjelmen blev fjernet, er det en supersmuk Alfa.

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Ifølge nummerplader er det en Mercedes ;-)

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Forruden og sideruder/taglinje ligner den amerikanske Kaiser-Frazer fra årene efter 2. verdenskrig – det gør fronten til gengæld ikke. Men der var vist noget med, at produktionen blev fortsat i Sydamerika, efter at man lukkede ned i US. Kunne måske være sådan et eksemplar, har aldrig set et billede af en.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

@Jens
    Langdahl said:
    Forruden og sideruder/taglinje ligner den amerikanske Kaiser-Frazer fra årene efter 2. verdenskrig – det gør fronten til gengæld ikke. Men der var vist noget med, at produktionen blev fortsat i Sydamerika, efter at man lukkede ned i US. Kunne måske være sådan et eksemplar, har aldrig set et billede af en.

Ligheden med Kaiser er tydelig i forrudens linjer.

Men er det ikke!

Ledetråd: Den har V8’er !

Og forresten overhovedet ikke Amerikansk.

Niels Abild
    218 Indlæg

holden

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

@Niels Abild said:
    holden

Nej det er det ikke.
    Forlygtepartiet og til en vis grad kølergabet, kan dog godt pege i den retning.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Fra de allerfjerneste afkroge af hjernen var der et eller andet der hviskede: Billedet ser nordisk ud, kunne det være en Volvo prototype? Krøb så til korset og googlede. Og der er faktisk en bil der hedder Volvo Philip, det må være den. Bygget i et eksemplar i 1952, med 120 HK støbejerns V8, der senere blev brugt i både – siger Google. Men hvem er ham Philip der er vild med heste?

Redigeret 21.12: Nå, nu fangede jeg den – tror jeg. Det var Filips søn der var vild med heste. Du skrev jo også “i retning af”, ikke “peger på”

Viser 15 indlæg - 991 til 1,005 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.