Viser 15 indlæg - 1,171 til 1,185 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Herluf
    28 Indlæg

DEt er en gammel Esbjerg nr plade Nederste skilt ligner Ørum P Fra Herning og de byggede mest på Scania Vabis chassier Men kan også være en Østergård Vejvad bus som var den lokale Volvo forhandler i gamle dage i Esbjerg

jewer
    894 Indlæg

Bof! Hér har jeg været nødt til at google – og lige meget har det hjulpet. Jeg synes jeg kan genkende den front fra min barndom men jeg kan dælme ikke komme på, hvad den hedder.

Magirus Deutz?

jewer
    894 Indlæg

Eller er det en Büssing?

jewer
    894 Indlæg

@Herluf said:
    DEt er en gammel Esbjerg nr plade Nederste skilt ligner Ørum P Fra Herning og de byggede mest på Scania Vabis chassier Men kan også være en Østergård Vejvad bus som var den lokale Volvo forhandler i gamle dage i Esbjerg

Lige først da jeg så billedet tænkte jeg faktisk Volvo, Herluf – men det er jo hverken dansk eller tysk?

Morten Alstrup
    55 Indlæg

Jeg undskylder, at jeg ikke fik fulgt jeres aktivitet mandag aften, for så kunne 250GP67 allerede have fået travlt med at finde et nyt foto, for det er nemlig en danskbygget Triangel til højre.

250GP27
    12 Indlæg

Der var jeg sgu heldig..
    Af uransagelige grunde kan jeg ikke sætte et billede ind i dag, jeg kan ikke få det til at virke så jeg overgiver gerne serven til en anden.

Oktan
    644 Indlæg

OK, så tar’ jeg den.

Hvad har vi her:

Herluf
    28 Indlæg

Moretti 125 mk 1  forgængeren til min mk 2

Oktan
    644 Indlæg

Yep !

Det tog godt nok ikke lang tid !

Oktan
    644 Indlæg

Jeg tillader mig lige at kaste en ind

som forhåbentlig er en anelse sværere:

Mogens Chr.
    10 Indlæg

Imponerende så dygtig man er her på siden.

Selv kender jeg Duncan Rabgiliatti som styrer og selv kører i den historiske formula Junior klasse. Han er pensioneret advokat og ejede tidligere en stor samling biler der blev spredt rundt omkring i verden efter en auktion.

Prøv om i kan klare denne her:mystic-Small.jpgmystic-1.jpg 

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Oktan, den glæder jeg mig til at se i fuld størrelse – og i øvrigt høre mere om! Jeg kan ikke “ramme” den, og har ikke rigtig tid p.t. til at lede efter et svar, men når andre ikke byder ind, kan jeg da ytre mig om hvad jeg synes det ligner: Emblemerne siger mig ikke rigtig noget, bagskærmenes linjeføring minder derimod rigtig meget om det man ser fra Ghia først og midt i 1950’erne. De havde et samarbejde med Chrysler’s Virgil Exner, hvor de i fællesskab lavede nogle fine prototyper og små serier, der i stilen minder om den hvide på billedet. Den ser imidlertid ikke ud til at være en V8’er, og hjul/dækmonteringen ser også lidt klejn ud. Omtrent på samme tid havde Ghia også en række designs kaldet “Gioiello” og SuperGioello”, bl.a. bygget på Alfa Romeochassis’er. Så midt bedste bud er:

Et Ghia design, bygget på et italiensk chassis i 1500-2000 klassen. Detaljen med rørene på bagskærmen antyder, at bilen er bygget som prototype ;-) Og så er det sikkert alt sammen helt forkert :-D

Glæder mig til at høre, hvad andre ser!

Mogens Chr.
    10 Indlæg

Jens du nærmer dig

Hilsen

Mogensmystic-2-Small-1.jpg

Oktan
    644 Indlæg
    Oktan
    644 Indlæg

Mogens:  Matra René Bonnet …Djet ?….. speciel racer-udgave ? Alpine ?

Den er i alle fald en meeeeget nær fætter til denneher:

Viser 15 indlæg - 1,171 til 1,185 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.