Forum Hvad sker der i garagerne og værkstederne? Byggetråd: Rubens BMW E21 320-6 (gruppe 2 replika)
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 55 i alt)
  • Forfatter
    ruldal
    148 Indlæg

Jeg var nu henne i slutningen af August og skulle deadline med syn omkring 1 september holde begyndte jeg at få småtravlt.

Så jeg gav den fuld skrue for at få samlet dyret igen.

De nye forskærme passer perfekt

Det hele begyndte at se ud til at lykkedes

Dørene kom også på igen

Ikke køn, men den begyndte at ligne en bil igen

Et par gode stemningsbilleder med spejlreflekskamera

Og nej km tælleren lyver ikke. Bilen havde gået lige præcis under 160.000km men det er altså ikke en garanti for at en E21 er superfin :)

Og så blev den samlet færdig, synet var også bestilt. Jeg fortrød lidt den BBS frontspoiler, så den kom af igen.

Jeg kom til syn med bilen. Synsmanden var meget begejstret for bilen til trods for dens kosmetiske mangler. Han var meget imponeret over det arbejde jeg havde lavet, og var meget begejstret for at køre i den. Han spurgte ind til soltaget, modellen generelt osv. Det viste sig at han ligesom jeg selv havde sat som 18 årig og savlet lidt over sådan en 6 cylindret BMW men det var totalt uopnåeligt dengang..

Men bilen gik ikke igennem syn. Der var ikke nogen egentlig graverende fejl. Udstødningen var utæt, men som han også sagde sådan en er jo ikke til at købe hos Mekonomen så den lod han være med at skrive på. Han kunne se at jeg ikke var ude på at bruge bilen som den var, og at jeg også selv havde et ønske om at den var tæt.

Ud over det så var fejlene som følger:

Tærring i forreste travers
    Dødt krængningsstabibøs i H + V side
    Stenslag i Zone A i forruden (men den kunne vil lige snakke om hvis jeg ikke kunne få det repareret)
    Unødig røg.

Den sidstnævnte var træls. Der væltede ud med blå røg i udstødningen. Og jeg var bange for det var toppakningen der ikke var tæt efter jeg havde haft topstykket af.

Nå men jeg startede med at ringe til den lokale vindueslapper, han kom forbi og fiksede stenslaget, så var den streget.

Krængningsstabi bøs så sådan her ud (de var der faktisk ikke)

Og ja dem burde jeg sgu have opdaget selv…

Rusthullet i traversen. Ikke noget slemt overhovedet.

Men men men… Unødig røg var ensbetydende med at topstykket skulle af for anden gang…

Det var bare usigeligt surt.

Til min overraskelse så jeg at der ikke var tale om en utæt toppakning. Der sev simpelthen olie ind her

Når det sker er det kun en ting, og det er dårlige paraplyer. Jeg havde nye paraplyer i slibesættet, og jeg har nu også lært lektien at har man toppen af, så skifter man det pis uanset med det samme. Nøj hvor er det en motivationsdræber at stå der og pille toppen af igen 1 uger efter man har monteret den.

Blokken var stadig fin

Jeg bestemte mig for at nu skulle topstykket satme også have den helt store tur. Nye o-ringe ja hele gøjemøget.

Af med olierøret

Og så lidt træls på sådan en BMW men vippetøjsakslerne skulle også skubbes ud.

Sådan

Og så den anden.

Nu kunne jeg komme til ventilerne. Og her er de stumper det består af.

Et super tip. En 12mm top passer perfekt ned over de nye paraplyer så med sådan en på en forlænger kan man presse dem perfekt på plads uden at beskadige noget som helst :)

Ikke noget under at de gamle paraplyer ikke kunne holde på vandet øh olien…

En klat Bahrdals lejefedt er kanon at bruge til at holde de to små tapper på plads mens man slipper ventilfjederen igen. Ellers drysser de bare af igen.

mmmmm Bahrdal

En af de gamle paraplyer. Sådan så den ud før jeg begyndte at afmontere den. Den havde simpelthen sluppet hele vejen rundt.

Og samlet igen (det hele skulle gentages 12 gange og det tog ca. 4 timer fra start til slut).

Så var det baglæns rækkefølge igen.

Topstykket på igen. Der var skiftet O-ringe både for og bag, samt gummistyr til vippetøjsaksler.

I mellemtiden havde pynte-jørgen også bestilt et par meter blå silikoneslange til vaacum. Ventilerne var nemlig noget hvide i den ene ende af motoren så jeg havde en stærk mistanke om at den sugede falsk luft her og der.

Og så af med Olien og oliefilter

FIAAM filter, hvad ellers ;)

Og så blev der fyldt en gang Gulf olie i 15W40 på motoren, 4,5 liter går der til præcist når man skifter filter, ellers er det 4 liter.

Næste projekt var de trælse bøs.

De fulgte iøvrigt med til bilen, så det var rent sjusk fra min side at jeg ikke fik gjort det før det første syn…

Højre side drillede helt forfærdeligt. Jeg rå-smadrede simpelthen det gamle bøs for at få det ud…! Og knækkede iøvrigt min 1000g mukkert på det som har fulgt mig troligt i 10-12 år :( Men så var det jo alle tiders undskyldning til at få en ny og denne gang på 1250g ;)

Så var bilen klar til syn igen, og den strøg da også lige igennem Det var fredag, første fredag i September (d 6.) og det var bare en flot dag. Sol, varme og en BMW der bare kørte som en drøm..

Dette lille videoklip tog jeg den dag. Jeg havde lige været til syn, og kørte direkte til Aalborg for at hente nummerplader til den. På turen hjem i min nysynede og indregistrerede BMW tog jeg så denne lille film ;)

ruldal
    148 Indlæg

Det var en helt igennem fantastisk dag :)

Planen var at jeg selv ville male den. Der var tale om en hellakering da der var skiftet så mange dele. Jeg har aldrig malet bil før, så det var jeg selvfølgelig spændt på. Efter en del snak med fagfolk anbefalede de at jeg valgte farven hvid, og brugte en maskinemaljemaling da den er nem at påføre men stadig giver fin glans, og påført ordentligt vil den til hver tid ligne en hvilken som helst middelmådig autolak.

Så jeg gik i gang med spartelarbejdet.

Motorhjelmen havde et par parkerignsbuler

Denne forskærm gik på når jeg drejede så den blev lige justeret lidt.

Bagskærmen var rimelig, men stadig med en del flimmer. Så mere spartel her.

Og bagpanelet

Og et lag mere på skærmkanten

En gang maling i en anden farve end den sidste, denne gang en grøn istedet for en sort. Det begynder godt nok at se fint ud.

Bilen begyndte at være i maleklar form, men så indtraf katastrofe 1.. Og som man siger kommer en ulykke sjældent alene. Men mere om det senere.

Jeg begyndte at bruge bilen til dagligt fra den var synet. Så 14 dage efter syn skete dette..

Generatorens kilremsskive skilte sig ad, og hvad værre var røg det op og lavede hul i en kølerslange!

Vel hjemme igen med Falck og dette var det eneste af remhjulet der var tilbage !

Jeg tog livet af en gammel stavlygte der havde en krop af korrekte dimensioner, skar det ødelagte slange ud og satte et stykke lommelygte imellem :D

Og så var jeg tilbage på vejen igen.

Men ak. Netop som jeg havde bestilt tid i malekabinen hvor jeg skulle male bilen begyndte motoren at udvikle en træls lyd. Det startede med at være når den lige blev startet om morgenen. Vi var henne i slut September nu så vi snakkede om at det kunne være olien der skulle være tyndere. Det prøvede jeg men intet virkede. Og for hver dag der gik blev lyden ved længere og længere indtil den til sidst var der konstant når motoren kørte, kold eller varm.

Det lød utroligt meget som et krumtapsleje eller et knækket stempel.

Så der var ikke nogen vej uden om. Jeg var nødt til at få en ny motor… Og hold nu kæft hvor er det træls når man har haft ordnet den gamle så fint op :(

Motorhjelm af.

Køler og køleslanger

Den store knægt kom og hjalp lidt til :) Motoren var ude på lidt over 1 time.

Og ude var den.

Jeg tænkte meget over hvad for en motor jeg skulle have til den. Og der gik nok lidt for lang tid for pludselig var pynte-jørgen på besøg igen..

Kilovis af gammel oliesnask på forbroen..

Nå men da pynte-jørgen var gået fandt jeg en motor ikke så langt fra hvor jeg bor. Der var tale om en M20B25 altså en 170hk motor med indsprøjtning. Fra nettet vidste jeg at det var muligt at bygge det over fordi BMW har været så smarte at lade alle sensorer og sager sidde på motoren således at en konvertering faktisk er forholdsvis nem.

Umiddelbart en fin motor, og det var inklusiv en ekstra gearkasse :)

ruldal
    148 Indlæg

Men ak og ve.

Bedst som pynte-jørgen var igang med at rengøre motor opdagede jeg noget skidt. En stor og ikke uvæsentlig revne i motorblokken ! ! ! En frostsprængning !

Så jeg afmonterede ventildækslet og øv øv øv

Læg mærke til de to rustne topstykkebolte. Der skal IKKE være rust her !

Så endnu engang må jeg på jagt efter en passende motor. På dette tidspunkt var jeg ligeglad med hvilken motor det blev bare den kom ud at køre igen. September var forbi, og vi skrev nu Oktober. Bilen skulle M A L E S !

Til alt held bliver jeg kontaktet af en gut nede ved Bælum omkring Hadsund der lige har hugget en kammerats BMW 525i op. Så jeg drønede ned og hentede den. Det var en fin motor, opbevaret ordentligt, og uden de store olielækager, eller svedpletter på blokken.

Ledningsnettet var også rigtig pænt, og alt var med.
    Et hurtigt kig under ventildækslet gav også et helt andet indtryk end den anden jeg havde gang i.

Det lignede en ny motor nede i toppen.

Og det betød at pynte-jørgen fik fri entré.

Er den ikke fin :)

Så var maskinen klar til at komme i.

Jeg var dog meget i tvivl om ledningsnettet og opkoblingen af dette. Jeg havde downloaded noget fra nettet men var slet ikke sikker. Så jeg efterlyste lidt hjælp på e30 forummet.

Og så dukkede der en af de her personer op som man kun ganske ganske sjældent møder. En af dem der siger , “jamen giv mig lige et kald, jeg vil rigtig gerne hjælpe og vil godt komme ud en aften og sætte ledninger til”.. !

Så jeg fik travlt med at smide maskinen i bilen :)

Jeg nåede slet ikke at få pynte-jørgen til at ordne den anden side af motorrummet…

Et perfect fit, jeg nåede lige nøjagtig at få den på plads mellem bygerne :)

Nå men jeg ringede til Brian som den hjælpsomme gut hed fra E30 forum. Flinker flinker fyr, og jeg kunne efter 20 sekunder høre at han vidste A L T om BMW. Han havde godt nok ikke lavet noget på en E21 før, men han havde så gigantmeget styr på det at jeg uden en bagtanke ville lade manden ordne det der skulle ordnes.

Dagen oprandt, og kort før spurgte Brian om han måtte tage hans tvillingebror med :) Jeps det kan du tro

Og hold da op de to gutter havde styr på det skidt. Og oveni det så talte de deres helt eget sprog. Sådan noget med halve sætninger som den anden så forstod og nikkede og så blev der ellers ikke snakket mere. Det var meget forvirrende, men efter lidt tid klikkede alt som det skulle, og hvad bedre var, så var det hele koblet op i bilens originale sikringsboks :)

Nå men der var nogle småting der skulle ordnes før vi kunne starte bæstet op. Jeg manglede at bolte nogle ting sammen, og så var den indsugningsbælg der sidder på også meget utæt. Så Brian og Morten smuttede igen med løfte om at komme igen så snart jeg var klar med det sidste.

Gasspjældet på en 525 kører med et anderledes speedertræk. Så jeg var nødt til at bruge lidt stumper fra karburator manifolden fra den helt gamle motor, og parre sammen med det nye.

Vi kan godt diskutere det æstetiske men det virker og det var meget vigtigt lige på det tidspunkt.. (lakering!)

Benzinpumpen var en af de ting vi manglede så der blev købt en brugt en via DBA. Skulle hilse at sige at det var heldigt der lige var en 635csi pumpe og filtersæt til salg den dag til 300.- kr :)

Filter kom også på plads og så var det egentlig bare at samle sagerne pænt.

Nå men jeg ringede til Brian igen, og vupti så var ham og broren på pletten. Fantastisk søde mennesker :)

Og lige omkring en times tid efter de var kommet….

1000 tak gutter i var fandme mine life-savers ! :)

Nå men det var ikke helt slut. For indsprøjtning, generator osv fylder noget mere på sådan en 525 motor så batteriet var nødt til at ryge om i bagagerummet. Jeg mejslede det originale batteribeslag af i motorrummet og plantede det i bagegerummet.

Og langt om længe var jeg klar til første køretur :) Det blev til en tur på motorvejen efter lidt hyggekørsel.

Og uhadada 171hk klæder sådan en E21 :D

Næste projekt blev et ophæng til luftfilterkassen samt et luftfilter i passende størrelse

Og så begyndte tomgangsregulatoren at drille voldsomt…

Tvillingerne kom på besøg for at undersøge sagen, og vi blev enige om at se hvad den gamle fejlede..

Hm, knækkede magneter giver ikke en tomgangsregulator der er særlig effektiv…

Efter en surf-tur på nettet fandt jeg ud af at de var præcist identiske med dem fra E36 BMW´erne og dermed også nemmere at finde second-hand.

Så en tur til Aalborg, og så var der ny tomgangsregulator.

Jeg havde nu fået en helt og aldeles velkørende E21, og et lille lyskrydsrace med en BMW X5 fortalte mig også at bilen faktisk havde en fornuftig 0-100 tid :D

ruldal
    148 Indlæg

Det var nu slutningen af Oktober. Lakering var absolut førsteprioritet, så jeg reserverede malekabine den første weekend i November.

Og så var det igang med at lave de sidste spartlinger.

Det kofangerløse racerlook kræver at man kæler lidt med spartelmassen de rigtige steder :)

Det stykke under venstre baglygte jeg reparerede i sommers var ikke helt ok, så der kom noget mere spartel på.

Og så kom der varer fra Tyskland :)

Baglygten begyndte at være fornuftig at se på..

Weekenden hvor bilen skulle males var nu meget tæt på. Så jeg skulle igang med at slibe den ru. Først skulle der dog fjernes den originale sorte pinstripe. Det gøres nemmest med en varmepistol og et hobbyknivsblad :)

Det overskydende klister fjernes med cellulosefortynder.

Fronten skulle også afmonteres

Og så gik jeg igang med at slibe den mat med korn 240

Jep, desværre var det ikke en mulighed at tage ruderne ud af bilen da jeg skulle køre den op til malerhallen :( Så det er noget jeg skal have rettet op på til næste sommer.

Mere slibning

Nå men efter en dags slibning (det var en fredag) kørte jeg den op i malerhallen fredag aften kl 20.00. Efter en højtryksrensning skulle bilen stå og tørre.

Det går iøvrigt jævnt stærkt i 50 graders varme :)

Lørdag morgen tidlig var jeg igang igen. Bilen var helt tør, og efter en hurtig affedtning med fortynder var jeg klar til at begynde afdækningen.

Jeg havde seriøst undervurderet hvor stort og tidskrævende arbejde det var at dække af. Jeg havde regnet med at det tog en formiddag , men det varede længere !

Konen kom og gav en hånd med :)

Og da klokken var omkring 16.00 lørdag eftermiddag var jeg igang med sprøjtepistolen for første gang. Første lag grunder

Andet lag grunder

Og så var det tid til den hvide farve. Jeg havde dog ikke læst ordentlig på lektien. Grunder skal slibes før man maler ellers får man noget der ligner små bumser i lakken :( meeen det kan ordnes senere, den del vender jeg tilbage til.

Det begyndte seriøst at ligne noget..

Klokken ca 23.30 var jeg færdig med at påføre farve. Det var en virkelig lang dag …

Bilen skulle nu tørre i 24 timer ved 20 grader, eller lidt mindre ved højere temperatur. Så den fik 40 grader i godt 14 timer.

Og så kan man begynde at hive tape af igen :)

Lygter på igen :)

Og liv i dyret :)

Vel hjemme igen stod den mandag eftermiddag på at få monteret nogle af alle detaljerne igen. Dem havde jeg slebet i hånden med korn 240 for at mattere dem, og malet med en billig matsort spray.

Hvid har nu altid klædt sådan en haj-næse :)

Sortfarvet grill mellem baglygterne :)

Slet ikke det værste

Første køretur i den nylakerede bil :)

Nogle dage efter var der lige en aften med godt vejr og solskin. Så konens spejlreflekskamera blev lige kidnappet en times tid :)

Et sæt nye uoriginale BMW emblemer indfandt sig fra Ebay.de

Og pyntede voldsomt :)

Så var det på tide at kigge på den glans i lakken som er til stede på cirka halvdelen af bilen, men mangler på den anden halvdel. Tricket her er vandslibepapir i sulfovand.

Her er venstre side af hjelmen blevet vandslebet, mens højre side er uden slib. Læg mærke til glansen i spejlingerne.

Jeg nåede at slibe og polere hjelmen og lidt af den ene dør. Men vi var nu vel inde i December måned og vejret var bare ikke til det. Så planen er at bilen bliver vandslebet færdig i løbet af foråret. Jeg har også købt noget specielt wienerkalk slibe og polere voks helst specielt egnet til polering efter vandslibning.. Jeg har testet det på en lille plet og det bliver bare voldsomt godt, så det glæder jeg mig til.

Det var i bund og grund min byggetråd. Jeg har ikke lavet noget videre på bilen siden, men har til gengæld hamstret en masse lækre dele som skal på hen over foråret. Så der kommer lige et post mere meget snart med flere billeder.

Jeg håber i har nydt at læse min byggetråd indtil videre. Jeg er langt fra færdig for den hedder jo ikke Gruppe2 replika for sjov vel ;)

Jeg har i hvert fald nydt at lægge den op herinde. Det har været sjovt at være hele baduljen igennem igen. Godt 500 billeder har jeg ialt af hele byggeriet og der er selvfølgelig blevet sorteret en del i dem til denne tråd.

Smeden
    110 Indlæg

Lækkert Arbejde Ruben :-) Dine hjemme gjorde plade dele ser fine ud! Det er utroligt hvad man kan med en hammer og mejsel!

Jeg glæder mig til at se mere til dit projekt!

Christian

ruldal
    148 Indlæg

Lækkert Arbejde Ruben :-) Dine hjemme gjorde plade dele ser fine ud! Det er utroligt hvad man kan med en hammer og mejsel!

Jeg glæder mig til at se mere til dit projekt!

Christian

Tak for rosen Christian :) Jeg er på ingen måder ekspert i det med pladearbejde, men jeg syntes det er spændende, og kan godt lide at forme metal på den måde. Jeg er uddannet til at sidde bag et skrivebord i teknisk regi, måske også derfor jeg syntes det er spændende at få noget praksis op under neglene istedetfor teori hele tiden :)

Jeg regner med at smide sidste update herinde senere i dag, så skulle vi gerne være ved dags dato i projektet.

Men jeg kan da lige fortælle at en E21 Gruppe 2 ser sådan her ud :)

ruldal
    148 Indlæg

Nå men for at tage sidste del af min byggetråd så den er helt up-to-date kommer her det sidste.

Efter vel overstået lakering brugte jeg bilen i november og det meste af december. Den kører bare kanon, men man kan mærke at der er flere ting der mangler at få en overhaling.

En af de ting jeg har været rigtig træt af har primært været baglygterne og mit frankenstein-frontpanel.

Jeg efterlyste et frontpanel på Bilgalleri og utrolig nok, imellem folk der ønskede at bytte deres scootere, golf 2´ere og barbiedukker m.m. var der faktisk en der henvendte sig. Et spritnyt frontpanel, købt for mange mange år siden, men aldrig monteret eller lakeret. Mit for 500.- kr.. Og det kan man jo ikke brokke sig over :)

Jeg har ikke gjort noget ved det endnu, men jeg planlægger at give det en ordentlig zinkgrunder indvendigt efterfulgt af 5-6mm stenslagsbeskyttelse. Udvendigt får det to lag grunder samt lak selvfølgelig, og har planer om at frontlæben får en gang hvid stenslagsbeskyttelse.

For hvad der ligner 350.- kr leveret på adressen fandt jeg disse meget fine baglygter på tysk ebay

De er ej heller monteret endnu. E21 baglygter har en slem tendens til at revne og dem jeg har på bilen er ingen undtagelse.

Min udstødning som jeg ikke har gjort noget ved siden syn er også lidt af et problem. Jeg vil gerne have en sportsudstødning på men kan her alene vælge mellem de 4 cyl E21 eller den store 323i udstødning som er dobbel hele vejen og har to bagpotter, en i hver side.
    En god ven og kammerat som også er ved at lægge sidste hånd på hans MEGET fine 316 E21 gav mig denne originale 316 udstødning som jeg kunne bruge som skabelon. Så planen er at jeg skal lave min egen sportsudstødning.

Frontpanelet fra før fik en gang grunder efter en slibning mellem Jul og Nytår.

I mellemtiden har jeg også købt et sæt nye bremseskiver til forakslen. Den ryster når der bremses ned så de gamle skiver er skæve.

Slutteligt er jeg begyndt at købe lidt af det mere sportlige udstyr hjem

4 stk af disse i blå

Samt disse smarte fætre der “undersænker” hjelm låsene så det kan synes.

Planen er at motorhjelmen bliver rippet for alt unødigt, og det er faktisk en del på sådan en BMW. Ikke at det har meget at sige (for ærlig talt er det selvfølgelig for udseendets skyld det skal på) men jeg vil tro jeg kan rykke omkring 10kg jern af næsen på denne konto. Der sidder et enormt fjederbelastet hængsel foran på hjelmen, samt ruller indvendigt på siden, og stormkroge i begge sider på skærmene. Alt dette kan fjernes og erstattes af 200gram aluminium.

Det næste på indkøbssedlen er følgende:

H seler (sort)
    Sportssæder foran (FK Automotive har nogen der passer perfekt ind i looket)
    Hjuladapter til fælgene (4×100 til 5×120)
    Gruppe 2 skærmkit fra T.Schmidt GFK
    Alpina frontspoiler (set til 1000 kr som replika).

Så er tråden up to date. Alt herfra bliver nye tiltag, og jeg har da helt lyst til at gå ud og skrue i et eller andet :)

Kai
    583 Indlæg

Det har været spændende at følge.
    Tak for kigget.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Jeg er fuldstændig enig med Kai – tak for kigget. Glæder mig allerede til (Gruppe) 2’eren :-)

ruldal
    148 Indlæg

Jamen tak for takken i to :)

Jeg kan heller ikke vente til der kommer et par plusgrader og den skide sne forsvinder så jeg kan komme igang.

Der er efterhånden en del der trænger til at blive ordnet når stumperne hober sig op :)

Smeden
    110 Indlæg

Jeg kan godt lide den stil :-) Find lige et bur til den også ;-)

Må se at komme lidt videre med min egen racer.. Det er ikke meget der sker der lige pt :-/

ruldal
    148 Indlæg

Den der 70´er racer stil er altså fed :)

Og nej vejret er godt nok ikke til det. Havde ellers håbet på en mild januar ligesom december, så kunne man have fået noget for hånden :(

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Men Smeden har da fået isoleret sin garage :-)

Det er da også blevet knoglebidende koldt (vinden…), netop som jeg har fået en fri dag til, at få ordnet undervognen.
    hvilket desværre er tvunget til at ske ude i det fri perlegrus… :-(

Om fjorten dage har jeg heldigvis en garage til det, i denne omgang, sidste undervognsarbejde, og drømmer om mindst 10 graders varme og 18 timers sol i døgnet :-)

Ruben, hvordan er det egentlig gået med lakken, gennem vinteren ?

ruldal
    148 Indlæg

Uha ja jeg mindes også mange år som perlestensmekaniker :)

Mit lille bitte værksted har været en udfordring at få indrettet, og næste projekt er en tætning da der ligger snedriver derinde grundet alt det fygesne vi har haft her i det nordjyske.

Lakken klarer det skam fint. Det er en harpiksbaseret maskinemaljemaling som bilen er malet med, og den gennemhærder på 24 timer ved 20 grader. Da bilen var lakeret færdig fik den 20 timer i 30-40 graders varme så den har klaret kulden rigtig fint. Der har intet været :)

Så lige nu er jeg bare igang med at hamtre lækre dele på nettet så jeg har efterhånden en del projekter jeg skal have lavet når det bliver til det igen med vejret :)

ruldal
    148 Indlæg

Så fik jeg lige gjort et impulskøb :)

En del af det klassiske motorsport look er så absolut brændstofpåfyldningen.

Så jeg har bestilt sådan en 53 liters fætter her :)

Så der kommer tankpåfyldning i stil med denne :)

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 55 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.