Forum ViaRETRO Tangenter fordi “dagens indlæg fik mig til at at tænke på…” ” FB – eller ej? her fra parti Berufsverbot….”skrigerrummet!
Viser 2 indlæg - 91 til 92 (af 92 i alt)
  • Forfatter
    Ryhl
    303 Indlæg

Det er humor Kai ;-) – intet andet end humor, pjank og pjat.
    Det er vist det det hele drejer sig om ….

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Det var så grænsen for os. 90 indlæg blev det så til i denne tråd. Istedet for at hjælpe os med konstruktive forslag til hvordan vi kan arbejde videre med ViaRETRO, endte det her til slut i noget jeg mener er den slemmeste personlige hetz jeg længe har set:

“Men hvis det er en hentydning til, at en lille homo-agtig fyr med hornbriller og pomade frisure, ligner en der kan bruge timer foran spejlet, på at nyde og nette sig … tjooh :-) – og med sit kvindelige powershopping-gen, og ubestridt store passion for mode og modetøj, etc .. nok snarere burde begå sig på “Alt for damerne”, end et bil-site …”

Niels, Claus og jeg er blevet enige om at lukke denne tråd og ved samme lejlighed lukke Ryhls konto.
    Plys, du har også lidt at tænke over…

Jeg vil gerne opfordrer Ryhl til at ringe til mig på min telefon (31334421), hvis du virkelig har noget på hjertet. Plys er naturligvis også velkommen.

Slutteligt må jeg spørge: “Hvad fanden er meningen?”

Viser 2 indlæg - 91 til 92 (af 92 i alt)

Emnet '” FB – eller ej? her fra parti Berufsverbot….”skrigerrummet!' er lukket for nye svar.