-
ForfatterIndlæg
-
4. marts 2014 kl. 22:02 #69938
Peter Plys Karlsen
586 IndlægJamen så gør jeg det da – på opfordring igen…
Er FB et fremskridt eller et tilbageskridt…på ViaRetro?
Jah, jeg ved godt at det ikke er op til os skribenter, at styre udviklingen her for ViaFutura…
Det er ikke op til os at afgøre om FB kommentarer væves ind på bloggen.Men ud med det de herrer – jeg har lavet “skrigerrummet”!
(Må også bruges til andet…)
Så her kan man ytre sin primalstadie-meninger som f.eks. : …”skideligeglad, elsker FB, elsker ViaRetro , kan ikke leve uden FB, kan ikke leve uden ViaRetro, Fuck ViaRetro, Fuck et eller andet… må jeg også prøve at skrige…Arto er bedre, er der nogen piger på linierne? jah jeg ville bare lige sige I like, kunne man ikke markere FB indlæg med SS , Jeg vil også ha´fler´reklamer…Nej jeg vil hellere ha´man markerer alle de andre indlæg med øv, bøv,AAArgh, Zzzzzzz, pip-pip, undskyld at jeg sådan afbryder – hvad er FB? (findes den sidste idiot virkelig,-)) jeg ved ikke noget… Fedt rum – jeg har aldrig skreget…zzzzzzz(igen?) Jeg er da ligeglad, det er da lige meget…”
Jeg sidder med et underligt billede – et redaktionsmøde – valg af fremtidig strategi…Niels, Søren og Claus E. jamsession. ;-) Det kommer her: http://www.youtube.com/watch?v=FuANcBS5oQw
P,L,H. et eller andet…
God aften
5. marts 2014 kl. 09:08 #69944
Peter Plys Karlsen
586 IndlægClaus skrev…senere…og samtidig… https://www.viaretro.dk/2014/03/visuel-sondag-hvor-blev-handarbejdet-af/#comment-61328
Jeg vil gerne understrege, at der ikke er slettet nogle indlæg. Der er slettet KOMMENTARER. Fra Kapelmesteren, Ryhl og Plys.
Fordi de handlede om noget andet end indlægget og ikke tilføjede det noget. Tværtimod.
Men du er ikke gået glip af noget, Jewer: Du har læst det før. Men da Kapelmesterens kommentarer er lavet i håndarbejde, så udviser de dog små variationer og skævheder, den slags nu engang har. Denne gang var det dog ualmindeligt negativt overfor både min person og ViaRETRO, og selvom jeg er uhyre tolerant og tålmodig overfor Danmarks ældste dampbarn, så blev det mig alligevel for meget.
Kapelmesterens sidste indlæg til dette indlæg har jeg i øvrigt også slettet, da det fortsatte i samme rille.
Til gengæld har Plys oprettet en tråd i forum, hvor man kan læse den senest slettede kommentar. Blandt andet derfor slettede jeg den også. Den var sådan set ikke direkte offensiv, bare irrelevant i forhold til indlægget. Den indeholder en del interessant lovprisning af ham selv. Det undrer mig lidt, at der ikke er noget om en DAF til salg, men han havde måske travlt.
Og min afsluttende kommentar til kommentarerne: Vi i redaktionen har erfaring for, at det efter en 40-50 stykker tynder gevaldigt ud i substansen. “The Real Stigs” herover er den sidste relevante, så tesen holder ret godt. Mange kommentarer er ikke og har aldrig været nogen succesparameter. Kvaliteten og relevansen af kommentarerne, derimod.
Og hermed lukker jeg for kommentarerne til dette indlæg.
Niels kun for dig… ;-)
Niels gav et lille skrig(v) herovre… https://www.viaretro.dk/2014/03/visuel-sondag-hvor-blev-handarbejdet-af/#comment-61327
Niels Abild
5. marts 2014
ja man skal passe på hvad man siger og skriver,det er nærmest rusiske/kinesiske/nord koreanske tilstande her på siderne,og folk uden humoristikt forståelsen,kunne jo melde sig som kontrolanter,i de omtalte lande,men ikke nok med at de ingen humoristiskt sans har,så viser de også en snæversynhed,som ikke gavner deres foretning,ved at de ingen insigt har,og kan se at side op og side ned er det omtrendt det samme man komentere,og hvis de virkelig tror at den gang kedelig gentagelser skaber kunder til deres sider,så er det noget de har fået galt i halsen.
mine oplevelser af disse sider er at efter man er kommet 3-4 indlæg igennem ,taber man interessen,der er ikke noget nyt,spændende,interesant,jo kun for bil nørder,som syntes det ersjovt at læse om ting de fleste ved i forvejen,men hvor er historien der virkelig får folk til at læse alle ordene i indlæggene til ende ,inden de bladre vidre til næste indlæg,for at se om der er noget der de gider læse til ende
det er jo meningen at viaretro for at kunne eksistere,skal have nogle anoncører der vil sætte penge i foretagenet,men mensker i leder stillinger,som sidder på pengepungen,og har en vis insigt dropper nok hurtigt ud igen,der mangler interesante historier,som ikke kun omhandler teknik og fakta,ærligt talt syntes jeg at første sektionen,da claus var alene om det,var der mere spræld på siderne,og på mig virker det som om man på redaktionen har tabt pusten,tag eks med tiger historien,den udartede sig til 265 indlæg,dvs at en hel del af læserne undervejs gik ind og gav deres besyv med,og andre var nysgerrige for at se hvad idioten(mig) og de andre fandt på undervejs,men det var måske for ultrært til de fine mennesker på toppen.
når vi nu taler om at sælge et produkt,for mange år siden søgte jeg en stilling som sælger på rank Xerox,jeg kom ind og gik 14 dage på kursus for at lære mig deres ´salgs systemer kaldet pss,profesionel sales skils,på det tidspunkt var Xerox meget stort og meget smart i dk,jeg tror der var omkring 3-4000 ansatte i dk.
nå men jeg skulle ud og lease de kopimaskiner ud,nu var det sådan at vi føl/nye skulle have en kontralant ,ældre sælger med os ud til kunderne for at kontrollere at vi gjorde det efter bogen,for mit vedkommende gik det ad helvede til,og efter 2 måneder blev jeg kaldt ind til salgs sheffen i mit distrikt,og han sagde at hvis det ikke blev bedre var de nødt til at fyre mig,jeg sagde til ham giv mig en chance mere,men lad mig slippe for at have denne senior konsulent med på slæp
da der var gået yderlig 4 måneder blev jeg kaldt ind til sheffen igen,og han sagde,at jeg var blevet kårret som dk bedste sælger,der var ca 300 sælgere i dk,han spurgte hvordan jeg bar mig af,og jeg sagde at jeg bare havde været mig selv,uden at skelne til det smarte usa salgs system vi var blevet påduttet,efter yderlig 5 måneder blev jeg kaldt ind igen,han sagde at nu var nr 2 på verdensplan af Xerox sælger staben som var på over 20,000,og så fik jeg tilbudt at blive salgs træner,og efter yderlig 2 måneder salgschef for dk jeg forlod Xerox i 1970 med en årsløn på 675.000 kr siden 1970 har jeg levet af mit orkester ved at sælge det og spille i det,og i perioden 1970 til langr op i 80 erne havde vi 350 jobs om året,det er rekord for orkestre i dk,det jeg vill sige,jeg vil mene at jeg om nogen har forstand på salg,og for at give en hjælpene hånd til et projekt som jeg syntes skal bestå,prøver jeg på at øse lidt ud af min salgs erfaring fra de sidste 45 år,og det er derfor jeg provokere,så de vågner oppe i den anden ende,men jeg er bange for de misforstår alt ting,og det er der insigten mangler
kapelmesteren
strej du bare også dette indlæg claus,hvis du syntes,men så læg det et sted hvor andre kan gå ind og læse det5. marts 2014 kl. 09:38 #69945
Peter Plys Karlsen
586 IndlægNåh, der blev nok lukket og slukket derovre – så sætter jeg det her – hvor det ingen relevans har…
Jewer – de tre slettede indlæg Claus omtaler, iøvrigt uden at andre kan forholde sig til dem…,? sidder i mit hoved ;-)
Der er så nu slettet yderligere tre! Det går lidt stærkt i dag :-)Skulle man besidde en uhøjtidelig selvtillid snarere end selvhøjtidelighed var der altså til en skraldgriner… men nok om det – det er en alvorlig sag det her… ;-)
Niels…jeg har oplevet noget, der minder om…
Connossieur – for mit vedkommende blev det så ikke den 6.marts.
Den 3. marts 2014 oplevede jeg en historie, der ville have trukket forsider på landets aviser og tv kanaler… Jeg tror at jeg er blandt meget få, der historisk har oplevet det..nej, den eneste…
Jeg kan ikke fortælle historien – hvor meget jeg end ville…trods det at den ville have allerstørst relevans for dagens indlæg…”Hvor blev håndarbejdet af?”
Tro det eller la´vær…det er mærkeligt.
God dag
5. marts 2014 kl. 12:02 #69952
jewer
894 IndlægHeh – lidt klogere blev man da. Lyder som en spændende historie hér den anden dag, Plys.
Jeg synes så også at det ville være smart hvis de indlagte kommentarer fra Facebook på en eller anden måde blev markeret. Jeg synes tit de skaber forvirring i de respektive tråde.5. marts 2014 kl. 13:45 #69963
Ryhl
303 IndlægJeg er jo en sær snegl – og gi’ mig bare ret :-)
For jeg er jo både med Plys og Kapelmesteren og andre her …. men jo også delvis imod !For jeg kan jo netop godt li både at læse og skrive, om det “seriøse”, faktuelle og være helt nørdet, både om biler, motorcykler, motorsport, historie og andet.
Og jeg har heller intet imod pjank og pjat og chat, og mystiske off-topic kommentarer jeg ikke forstår, – eller “sprogblomster” og “den frie tone” og hvad Admin-skribenterne ellers selv benytter sig af …Min største anke, har altid bare været, når det hele blandes sammen i en pærevælling – istedet for at holdes hver for sig, i hver sine tråde, underafdelinger osv …
Og den her Facebook sammenblanding, trækker ihvertfald heller ikke Viaretro i den rigtige retning, hvad argumentet for det så end må være …. Det har jeg stadig til gode at forstå !
Hvis det er i håb om at sælge flere Leica-iphone covers og div. – og det hele iøvrigt går ud på det – må vi da håbe det gir’ pote så …Jeg savner stadig et godt dansk seriøst forum (ikke person-blog) for motor-klassiker og veteran nørder.
Jeg er revnende ligeglad med hvor mange chat-pjat tråde, nøgne damer tråde, personlighedsdilemmaer om at være firstmover, modetøjsreklamer, trendsætter-forsøg og div. andet – der også er tråde om – bare snot og ørevoks skilles ad, hver for sig – i en ordentlig struktur, så det er til at finde hvad der interesserer en, og finde det igen, og f.eks. spændende tråde kan køre og genoptages … måske i årevis, og også være interessante og tilgængelige for nytilkomne, måske at læse forfra, …. osv… osv …Men dem der har IT-evner til den slags, har tilsyneladende mere interesse i at lave personblogge, og måske forståeligt nok, – med alt det brok, og bavl og “håndarbejde” det kræver.
Så det må jeg jo nok bare kigge i vejviseren efter … :-)Attachments:
5. marts 2014 kl. 14:59 #69968
Søren Navntoft
326 IndlægHej venner
Nu har jeg fulgt med i debatten om ovenstående de sidste par dage og hvis jeg virkelig tager et par andre briller på(Jeres) kan jeg faktisk godt se et par pointer. Facebook integreringen giver “klumper i strømmen” fra tid til anden, ingen tvivl om det. Jeg synes dog ikke, som Jer, at det er helt hen i vejret med ideen. Ingen, heller ikke os, er i tvivl om at der er, og bør være forskel i seriøsitetsniveauet mellem Facebook og ViaRETROs “egen” kommentarstrøm. Og her opstår en del af problemet. Jeg synes dog, og det ansvar tager jeg gerne, at der ofte ligger serøse kommentarer til vores indlæg på Facebook og at de ville gøre gavn i vores egne kommentarstrømme. Så enkel er hensigten. Jeg kan ikke engang påstå, at det giver mere trafik på ViaRETRO, så formålet er IKKE af denne årsag.
Nu har det kørt en tid for at teste funktionen og det er en blandet fornøjelse, det medgiver jeg, og vi vil tage en diskussion om fremtiden for Facebookintegrationen om nogle dage.
Når det så er sagt, må jeg så samtidig sige, at jeg slet ikke forstår Jeres måde at diskuterer den slags sager. Ingen af jer har taget kontakt til mig eller Niels eller Claus for at ytrer sig om forbedringer eller kritik af ViaRETRO. Både min telefon og mail er åben stort set 24 timer i døgnet og jeg vil hjertens gerne høre og diskuterer den slags, seriøst. I stedet har I valgt at være nedladende og sarkastiske i stort set alle ender og hjørner på ViaRETRO. Og helt ærligt, det bliver jeg sku’ rigtig godt gammeldags ked af. Vi bliver skudt alle mulige motiver i skoene og langt de fleste kan ingen af os i redaktionen genkende. Så unden at det skal opfattes som klynk af nogen art, må jeg sige, at det kan være svært at finde motivationen til skriverierne, teknikken og alt det andet, når de gode intentioner bliver behandlet på denne måde.
Jeg er helt med på at vi må finde os i kritik og øretæver, når vi har valgt at lave et “offentligt” sted og vi tillader os at stikke næsen frem som vi jo gør dagligt. Men jeg har svært ved at se at forbedringer og diskussioner herom ikke skulle kunne foregår mere konstruktivt.
Søren
5. marts 2014 kl. 15:04 #69969
Søren Navntoft
326 IndlægJeg har tænkt mig at foreslå at lave noget så moderne som en fokusgruppe af interesserede som mødes henne i virkeligheden, og hvor vi kan tale om hvordan ViaRETROs struktur kan udformes for at give bedre overblik, og som Ryhl nævner, en bedre separering af de forskellige typer emner – snot og ørevoks som han kalder det. Måske det er FOR moderne ?
5. marts 2014 kl. 15:53 #69970
Claus Ebberfeld
604 IndlægHmmm, Søren:
Jeg er helt med på at vi må finde os i kritik og øretæver,
Øretævedelen ved jeg nu ikke, men man kan jo vænne sig til meget. Og jeg er som sagt tålmodig. Men øretæver er normalt sidste udvej, og jeg mener ikke helt de er nødvendige på dette stadium.
Søren, sørg for at invitere Ryhl til den fokusgruppe, for han ved åbenbart hvad “den rigtige retning” er, og må kunne spare os for meget tid. Og spørg lige, hvordan det går med gæsteindlægget. Lad være med at invitere Kapelmesteren, for så bliver ViaRETRO et jazzorkester, kørende i en dyb rille i en grå DAF.
5. marts 2014 kl. 17:28 #69973
Ryhl
303 IndlægTak for responsen, – her i bjørnens skrigerum :-) – Søren og Claus !
Måske var det forkert, det med snegl … men indrømmer jeg er sær !
Nok snarere med en evne til at hyle som de ulve jeg er iblandt, selvom jeg heller ikke har noget problem med at være den ensomme, og hyle alene fra klippetoppen.Søren, jeg tænkte da også nok, du læste med her på sitet, hvilket du også gjorde. Jeg tror mere på en offentlig debat, end personlige telefon og mail debatter, om de her ting … så kan man da håbe andre bidrager med et eller andet.
Jeg deltager da gerne konstruktivt … – i en konstruktiv tråd, hvis den er og bliver konstruktiv, og holder sig til emnet – som i så må bedømme, og ellers skride ind med det berømte “håndværk”. Og hvis der ellers er mere end en lille håndfuld, som det overhovedet interesserer, eller tør give udtryk for sin mening.
Nej! Jeg må erkende at jeg ikke kommer til Kbh. eller andet for at deltage i “Fokusgruppe” o.l. – og gæsteindlægget Claus længe har efterlyst, – ved jeg sgu ikke … Det kan da være en dag, uden nogen garanti …
Jeg var tæt på forleden, da jeg så billedet af Damon Hill, omkranset af koryfæer. OK – tænkte jeg, NU må vi sgu ha’ historien om Bruce, og hvad hans efternavn siden har lagt navn til, nu når en lille dansker holder på startgridden i sin Mclaren dagen efter !
Men jeg nåede ikke ret langt, så syntes jeg det var spild af tid …. og jeg har fuld forståelse for hvis i selv føler sådan af og til ! 2 – 3 dage efter, ville det være glemt for altid, og ingen længere kommentere, eller fortælle videre, – så jeg gav mig til nogen mere nødvendigt.OG – ikke for at bevare pessimismen, men det FORUM jeg ævler og drømmer om, i ovenstående indlæg – bliver aldrig her på “Skandinaviens største onlinemagasin om livet med klassiske biler!” …
Det kræver noget helt andet, end at 2-3 personers daglige personlige blogindlæg, og reklamer for det og andet, fylder 95% af forsiden. For der føler jeg mig desværre bekræftet i, at et forum så aldrig bliver særlig stort, og får megen fokus, fra de mange potentielle brugere, der måske kunne have det lidt ligesom mig.Der findes jo trods alt + 50.000 ejere af indreg. klassiske køretøjer derude i danmark, + dem som mig, der ikke lige har et indreg. pt. – men har interessen.
Og Claus, med sikker fare for at gentage mig selv:
Facebook-retningen er IKKE den rigtige. Det er fint med Facebook-gruppen, og at i reklamer for den daglige kvantitet der. Men at folks svar, på en kommentar der – kommer dumpende ind, i tilfældig blandet rækkefølge, med kommentarer her – kommer jeg aldrig til at se formålet med, og har endnu ikke læst de gode argumenter for.Jeg undrede mig godt nok, over de pludselig mange nye brugere, og deres underlige kommentarer – og tænkte faktisk: NEJ NU – må der da snart være en admin der griber ind. Men NEJ, selvfølgelig ikke :-) – det var jo forårsaget af jer selv, – hvilket jeg – og sikkert andre – først opdagede, da Plys opdagede det.
Og kommenterende facebook-brugere i god tro, aner sikkert heller ikke at deres kommentarer, ender i en forvirrende blanding her … Det er sq ikke i orden, – og der må vi bare være uenige !Nå – ikke mere skrigeri lige nu, her i bjørnens hule. Der er andre opgaver der trænger sig på.
5. marts 2014 kl. 18:25 #69977
Søren Navntoft
326 IndlægTak for uddybningen Ryhl.
Min holdninger til de såkaldte fokusgupper er anstrengte. Dog synes jeg, at tale i virkeligheden er lang mere nuanceret og konstruktiv i mere komplekse emner.
Vi deler din drøm om et langt mere frugtbart Forum, men som novicer heri, havde vi nok forestillet os en mere omfattende skrivelyst ad naturlig vej. Men dette er øjensynligt ikke tilfældet, der skal mere til end bare at stille det til rådighed. Ruldal har kigget lidt på sagerne og har bidraget med lidt kommentarer efter han har benyttet det intensivt. Det har været hjælpsomt med hans guide, således at det burde være nemmere at benytte Forum. Hastigheden har jo som ofte nævnt været et problem, og er det stadig, dog i mindre grad. Vores længe ventede server skulle havde været sat i drift i går, men et par småproblemer har udskudt dette yderligere et par dage.
Så forstår jeg at strukturen på forsiden kan forandres for at tilgodese forum bedre og det tror jeg personligt er vejen frem. Jeg kan bare ikke helt se hvordan, så alle forslag til at knække den nød, modtages hellere end gerne. Det er klart at vi gerne ser de daglige indlæg som bærende i forsiden, men Forum kunne sagtens skrues sammen så de fyldte mere på facaden af sitet.
Nogle forslag ?
5. marts 2014 kl. 20:21 #69978
Ryhl
303 IndlægJow jow Søren, virkelig “face to face” tale i virkeligheden, er at foretrække frem for alt andet … selv har jeg bare vigtigere ting at slås med for tiden, end Viaretro.
F.eks. lige fyret, og også røget ud af DP-systemet, og skal nu for første gang erfare hvad det der kontanthjælp er for noget …. og DET er fame mere uhyg’ligt end Viaretro :-) … kan jeg hilse og sige! SKRIIIIIIIG !!!!
Nå .. forslag:
Mit, – måske vores – drømmeforum, var nok nemmere at etablere, hvis man startede helt forfra på en frisk. Selvom det så var totalt ukendt umiddelbart, end det ry og rygte og indtryk, Viaretro nu har blandt dem der har været forbi, men holder sig udenfor.
Men hvis man gør noget der er til at få øje på, har man jo til gengæld platformen og de nuværende tilhængere at bygge videre på.Hvis man virkelig vil satse mere på forum, og give det en chance i en længere periode, kunne man f.eks. – som forslag – gøre forsiden mere enkel. Med lidt lækre billeder og grafik, måske 2 kolonner, en for bloggen og en for forum, nederst med “Nye kommentarer” og “Nyeste forum indlæg” – som man selvfølgelig kunne logge ind på som nu, men gerne lidt længere.
Men ellers – at man i hovedtræk klikker ind på 2 andre sekundære “forsider”, en for bloggen og en for forum. Dem kunne folk jo så også gemme som “favoritter” efter behov. Den for bloggen indeholder selvfølgelig thumbs for den seneste tids artikler, men også gerne matinéen, og andre seriøse faste skriblerier som Pryds pendul og boghjørnet – så de ikke af og til forsvinder helt fra forsiden.
Den for forum, lidt a la de nuværende i udvidet form, seneste indlæg, nyeste tråde, mest læste o.l.
Nu er jeg jo ikke webdesigner, og ved ikke hvad WP kan, men tilsyneladende meget, hvis det ellers virker.Og det er jo så det næste … forum skal selvfølgelig fungere, med bedre muligheder for billeder og personlig redigering, og som vi var nogle der foreslog fra starten, med en hierakisk struktur – selvom der så kommer til at stå tomme underfora i en tid. Men istedet for at det meste havner i nogle få underfora, “Ting der ikke hører til andre steder” osv.
Ny server, club Viaretro osv…. aner jeg jo ikke hvad ender med, med forhåbentlig noget godt.
Hackere og nedbrud har jeg ikke forstand på at gardere sig imod …Men hvis i opper jer, og får adskilt, lad os så bare sige skidt fra kanel :-) – og facebook … så lover jeg måske igen, det jeg ikke holdt sidst; – at aktivt deltage i at fylde noget på forum, under div. bil, MC og motorsports emner. Det vil jeg faktisk hellere end bruge krudt på matine indlæg, der drukner i 5 andre emner i samme tråd, og snart er væk igen…. sorry!
5. marts 2014 kl. 20:34 #69980
Ryhl
303 IndlægNåååh ja – og end at brokke mig i de daglige blog kommentarer :-)
Det er da et tilbud …… men nu skal jeg selvfølgelig heller ikke love for meget :-}Attachments:
5. marts 2014 kl. 21:09 #69982
jewer
894 IndlægJamen, jeg vil da gerne deltage i en eller anden ‘rundbordssamtale’ – jeg er bare ikke sikker på at jeg kan bidrage med det store. Jeg er nemlig generelt stærkt tilfreds med det I laver:>) Jah, så er der lidt problemer med hastigheden en gang imellem og joh, jeg kunne da godt tænke mig en markering af Facebook-kommentarerne – menøhaltså – det er da noget jeg absolut betragter som værende i petitesseafdelingen – og ikke noget jeg farer i blækhuset over – eller evt. ringer om :>)
5. marts 2014 kl. 21:22 #69985
Ole Wichmann
815 IndlægUd over at jeg ikke helt forstår at nogen er hyppige kommentatorer, hvis de er så trætte af indholdet her på bloggen, så er jeg dog enig i at Facebook integrationen kan virke forstyrrende. Måske fordi jeg ikke selv er medlem ovre på Facebook, og derfor ikke forstår jargonen.
Hvis der kunne være en tydelig grafisk forskel på om det var ViaRETRO kommentarer eller Facebook kommentarer? Enten kunne de have forskellig farve eller være i to forskellige kolonner.Men selv om denne forum-tråd måske ikke er det mest velplacerede sted, så vil jeg gerne bringe en stor tak til de tre musketerer for det store arbejde I gør til glæde for os læsere.
5. marts 2014 kl. 22:11 #69989
Ryhl
303 IndlægDet er jo netop det, – jewer og JAGmann. En meget stor del, af den lille sluttede faste kreds, er jo yderst tilfredse med alt … og det er bare skønt.
Men ville det gøre noget, – udover facebook-integrationen vi er enige om – , at det hele måske blev delt mere op, mellem seriøsitet og tjant og fjas, – eller i det mindste at FORUM delen blev prioriteret højere i håb om en meget større aktivitet, så det var nemmere at skelne og vælge det man interesserer sig for, uden det oftest er en blanding af både og – eller hverken eller.Det kan da godt være jeg drømmer …. men der må da være potentiale, for langt langt større aktivitet, – også seriøsitet, for den sags skyld.
Og ja – jeg er nok den store stygge ulv, der jagter de 3 små grise, apropos det med hvad man “fanger”, eller bare den ubetinget dummeste dummeste ulv, der jagter Roadrunner …. Biiip Biiip !
Uglen sidder nok deroppe, og griner af os andre, her i 100 meter skoven …. som det tavse ental ….. og måske er der mange flere ugler, – end bjørne og ulve kan få øje på ….
UHUUUUUUU !!!
Emnet '” FB – eller ej? her fra parti Berufsverbot….”skrigerrummet!' er lukket for nye svar.