Forum ViaRETRO Tangenter fordi “dagens indlæg fik mig til at at tænke på…” ” FB – eller ej? her fra parti Berufsverbot….”skrigerrummet!
Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 92 i alt)
  • Forfatter
    Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

(Sidder i den enøjede og grubler)
    Kan li’ at udveksle holdninger og meninger, med eftertryk på udveksle !
    Kan li’ at lære, hvad jeg ikke ved i forvejen.
    Nyder, at andre fortæller.
    Jeg elsker biler og jeg elsker at køre.
    Jeg elsker uformaliteten !

Det er skønt med en hoben mennesker, som deler områder af mine interesser (som er meget andet, end gammelt maskineri) og jeg kan sagtens være gode venner med folk, uanset jeg er vildt uenig/anderledes end dem, på nogle områder.

viaRetro opfylder alt dette via sin blanding af forskelligt stof og forskellig dybde af dette.

Nå, jeg kører lige den enøjede længere frem.

Oktan
    644 Indlæg
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Jeg gir´lige en billet til Jens Langdahl…han har i dag givet konkret eksempel andetsteds – jeg linker ikke;-)

Jeg hørte Ib Erik mumle noget kvalitetsagtigt – Fjern så den Prelude, vi ses igen(han får aldrig lavet det lort)

Oktan – fedt billede på kvalitet – især når man trykker på det. Vi har en mission , den står på trådens side 3…
    Så kører vi igen…

Ryhl
    303 Indlæg

Nej plys, endelig ikke linke, selvom det kunne være relevant …. eller noget en “vært” selv kommenterer indirekte på …
    Fy Fy … jeg forstår bedre og bedre noget af overskriften på tråden her …

Så det fra Langdahl må stå hen i de uvisse …

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

“(må også bruges til andet)”

Ingen faldt over dobbelttydigheden af “den enøjede” :-D

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Så du den Ib Erik?; ” Fjern så den Prelude, vi ses igen(han får aldrig lavet det lort)”
    (Det var sgu´da altid noget at han skrev “i” og ikke “med”…den enøjede- længere oppe…)

Ryyyyyhl… schyyyy! – du bare tænker på at sove …Det er nu et fedt Berliner-kostume – https://www.viaretro.dk/forum/topic/for-dem-der-kan-tysk/#post-70165

Nåh, så starter vi – i med nøglen og så dreje…!!!!???
    Argh hva´i helved er nu det for noget!? – Jeg har”lånt” bussen af Johnny B.
    Jeg ringer lige… Du, Johnny – jeg sidder her i en bus næsten magen til din ( Ja fyldt op med lettere adfærdsvanskelige og en nu smadret tændingslås)…Nåh stemmestyring? Kode!!? OK – jeg prøver (Det var eddermame en mærkelig kode)
    Hvor er håndmikrofonen henne? Jewer – er du sød at tage mikrofonen fra kapelmesteren?

Tak-Jewer. Hold lige (et) vågent øje med kapelmesteren..

At tænde mikrofon…
    Hallo, hallo sssssccchyyy, skrat skkrat hmm “james Laste”…JAMES Least…JAMES LAST!! Kæft den snurrer sgu´!!

Så for ind i helved nu blir´kapelmesteren fuldstændig rød i øjnene…Jewer! Jewer satans – av for ind i hxxxxxx…

Abend hier ist der kapellmeister!

“Jetzt war NON STOP DANCING überall zu hören. Bei allen prominenten Rundfunksendern und in Fernsehstudios und bei den Schularbeiten nicht nur seiner Kinder. Näturlich auch auf den Partys dieser Erde.

Niels stop lige….NIELS FOR H***** NU STOPP..

Denn NON STOP DANCING wurde zum internationalen Markenzeichen swingender Partymusik.

AH, FOR IND I H*******, SKAL jeg virkelig bruge hemmeligt våben?!

Frische und Lebendigkeit als Geheimwaffe gegen Langeweile; mitreissender Rhytmus zur Stimulanz von Tänzern jeder Altersklasse. Wenn diese Schallplatte auf dem Markt ist, nimmt das Feiern kein Ende. JETZT IST LAST TIME!!

(Hva´rimer på gjort?…) Smask!!!

Nåh bussen er startet – vi kører –

Det var kvalitet vi kom fra – flere eksempler Tak!

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Der må jeg desværre også skuffe ham.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Vi er lidt forsinket i forhold til køreplanen.

Se lige der! – Så vinker vi lige til Claus og smiler…allesammen!!

Jewer? Gider du lige løfte kapelmesterens arm og “vinke” afsindigt med den?

( Hmm, Claus vender allerede tilbage…nåh, han kommer nok igen)

Der er stadig sidde-pladser i bussen.

jewer
    894 Indlæg

Kapelmesteren både vinker selv og så fortæller han at han har en fotokopi af en Daf som han gerne vil sælge – jah han vil også gerne sælge fotokopien.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Tak for oplysningerne direkte fra bagsædet…

Og tak til Ryhl i forbindelse med kunstig åndedræt…fortræffeligt samarbejde!

Jeg har lovet at jeg ikke vil være dommer undervejs i denne “markedsanalyse”

Meen… Kapellmeister still going strong efter møde med Joe Frazier!! – det er faneme kvalitet!

Vi skal ha´flere eksempler

Niels Abild
    218 Indlæg

aber plys varum in an andre sprache,immer an der vant lang,mer und mer komplisert,nexten mall in italienisk bitte,oder serbien-kroatich
    jer foretræker at slå claus på racerbanerne,hvis han engang får sin Triumph på benene,sidste gang jeg så han kørte i den var i 2004,og nu har i de mellemligende 10 år øvlet om den bil,jeg har ovnikøbet tilbudt at han må låne en racer af mig,men han har alt for travlt med at pleje sin hobby,købe gamle biler som holder i 3 måneder,og så skal de kaseres,jeg syntes ikke at det får man megen glæde af,og som jeg skrev angående mit fine køb af 940 svensk stål,ikke en 850 claus,at det vat den eneste rigtige måde at investere i en brugt bil,men hans morskab og fornøjelse er at købe en bil,og spænt se hvor længe den holder,og så spurte han ud på markede igen for at finde endnu en der måske holder 1 månede,og det er skuen uden ende
    inde på toilet døren i vognporten, tilbage i tiden da plyses mor var en ung pige, stod der niels abild er en finke,jeg tror vedkommende der skev det var ordblind ligesom jeg,der skulle have stået sinke i stedet for finke,for sinke må jeg være siden jeg ikke forstår morskaben i clauses handel med ubrugelige biler,og som han selv skriver at han syntes det er sjovt,lidt forstår jeg jeg dog hvis du havde byttet en mersedes 280 ud ned en jaguar af ældre dato,og en Volvo med en der kunne køre osv osv
    sov sødt bamse
    kapelmesteren

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jeg er med fordi jeg er kontrollør i bussen, Plys. Ellers ville jeg køre selv.

Eksemplerne på kvalitet læser jeg selvfølgelig også, i det omfang at jeg kan finde dem i skrigeriet. Men jeg morede mig dog over det med at slå mig på racerbanerne. Ellers synes jeg ikke der er meget at grine af.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Jah – så stopper bussen…
    Hejsa Claus…ja du har ret – det er en alvorlig sag – du har ikke meget at grine af.

Nu skal du høre -bussen er faktisk vældig glad for at se dig igen – er vi ikk´os?
    Tak for at tilkendegive motiv for at være her – Ib Erik sidder stadig og grubler over det samme – sammen med Ryhl.
    1. adgangskriterie her at gi´eksempler på kvalitet – og du er selvfølgelig velkommen til at gi´dit besyv med. Vi venter gerne på hvad du synes er kvalitet – udover gæsteindlæg… Prøv en gang til.
    Men alligevel – Du får lige en chance for at få din drøm opfyldt. Sæt dig bag rattet og kør en tur.
    Jeg skal ind og ha´min morgenpils på bodegaen…du kan lige styre tropperne…jah, alle dem, der vil kan så også få en morgenpils på bodegaen – uden kontrol…;-)
    Ryhl – tag det roligt – du skal med ind og ha´morgen medicin på Bodegaen – (han tænder fuldstændig af nu!)

Imens kan du så lige samle nye kvalitetsbevidste – kig på side 3; adgangskriterie angivet …vi har haft en del forsøg på adgang uden billetter – du kontrollerer billetter…ha´en god dag

Ryhl
    303 Indlæg

Hvis tråden her, på vanlig Viaretro-vis – skal kvalitet-vurderes udelukkende på underholdningsværdi, sjov og spas …. så stemmer jeg for Oktan’s python billede “Friends” … :-) DET er sq morsomt !

Så ævler han noget om homo-erotisk besættelse, som jeg ikke tør garantere, om jeg helt forstår.
    Men hvis det er en hentydning til, at en lille homo-agtig fyr med hornbriller og pomade frisure, ligner en der kan bruge timer foran spejlet, på at nyde og nette sig … tjooh :-) – og med sit kvindelige powershopping-gen, og ubestridt store passion for mode og modetøj, etc .. nok snarere burde begå sig på “Alt for damerne”, end et bil-site …

Jow – jow! – så forstår jeg :-)

Noget erotisk, har jeg dog ufattelig mangel på fantasi til at forestille mig … selv endda hvis han offentligt iførte sig dameundertøj … men god humor, ville det være – langt mere end hvis de fleste andre gjorde det … :-)

Kai
    583 Indlæg

Kan vi ikke nok stoppe her, nu bliver det sgu for skingert!

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 92 i alt)

Emnet '” FB – eller ej? her fra parti Berufsverbot….”skrigerrummet!' er lukket for nye svar.