Viser 2 indlæg - 76 til 77 (af 77 i alt)
  • Forfatter
    Smeden
    110 Indlæg

En lille visuel opdatering. Nu er motorstyring, spjæld, elektrisk vakuum pumpe monteret. Vi har haft motoren startet op. En lille test tur eller to er det også blevet til. Desværre har jeg en temmelig stor olie lækage fra bundkaret. Pakningen har givet op. Sandsynligvis på grund af for meget tryk i bundkaret. Jeg har en mistanke om at min motor er temmelig slidt i ringene. På en XK S3 motor suges der vakuum gennem gas spjældet. Det kan man ikke på spjældhuse. Jeg havde valgt at løse det problem med en Oil Catch Tank. Det virkede så ikke.

Det problem håber jeg så på at løse med en ny Tank der får vakuum fra en luft kasse der sidder ud over spjæld og horn. Det er der gået lidt tid med at få lavet. Næste projekt er tanken til olietågen fra krumtap udluftning og et par udtag jeg laver på mine ventildæksler.

Et par nye pakninger bliver det nok også til.

Der er mange fornøjelser når man laver ting om!

A VINTAGE RUN
    313 Indlæg

Spændende projekt I er i gang med – Jeg kan godt lide det der Dirty Look jeg syntes Ratrace fænomenet bære og det er ligesom den også passer til en klassisk Jaguar.
    Sådan lidt skæv, fræk, provokerende og notorisk rebel i forhold til den norm Jaguar ellers står for. Det viser bare at det fine ydre også kan fungere som en djævle, og det faktisk duer på den måde. Jeg syntes den fortjener den fornemme kommentar på vejende af jeres projekt, og som den jo så at sige dengang ikke blev skabt til, men er på vej til. Faktisk passer godt til en klassisk Jaguar.
    Spændende om I får Hende tæt. Samt ud og køre uden nedbrud..

Viser 2 indlæg - 76 til 77 (af 77 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.