Forum Hvad sker der i garagerne og værkstederne? Porsche 356 – Ordnung muss sein.
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Forfatter
    LarsN
    49 Indlæg

Jeg har søgt mange steder, og har fundet flere sæt rund omkring i verden, men ikke til en pris jeg vil gi, ..endnu. 

LarsN
    49 Indlæg

@Ole Wichmann said:
    Tak for beretningen, du går grundigt til værks og det bliver super flot.

Sådan en Porsche motor ser spændende ud når man er vant til en Jaguar rækkesekser, det er virkelig en anden verden…

Ja, det er en fornøjelse af have med en så kompakt motor at gøre. Den passer bla. perfekt ind i en BMW 1 serie

Runesten
    222 Indlæg

Lars, hvad vil du give, for så holder jeg lige øje. Nogle særlige krav til dem?

LarsN
    49 Indlæg

@Runesten
    said:
    Lars, hvad vil du give, for så holder jeg lige øje. Nogle særlige krav til dem?

Så lidt som overhovedet muligt… Men helst uden huller til krankhus-udluftning. Egentlig tror jeg at jeg bliver ret godt tilfreds med dem jeg har valgt, men dukker der et fint sæt op til en realistisk pris høre jeg gerne. Det er ikke øverst på ønske listen.     

LarsN
    49 Indlæg

Trods kulde og let dovenskab og diverse hus projekter er der sket lidt.

Christian Helmer
    5 Indlæg

Hej Lars, hvor får du lavet forkromning og galva. Er igang med noget Peugeot 504 coupe og Mg A. Takker for en flot beretning, samt inspiration til at få skrevet noget lignende om 504’eren på et tidspunkt. Mvh Christian

LarsN
    49 Indlæg

Christian,

Galvanisering er lavet hos Vamdrup El Galvanisering, krom hos ÅK Krom i Højbjerg

Iøvrigt kan jeg anbefale at man gemmer alle de kontakter man kommer i gennem til feks lak, krom, saddelmagere og leverandøren af stumper og renoverings services. Det er rart at kunne finde tilbage, især hvis man har været tilfreds.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Om ikke andet, så fordi “Ordnung muss sein!”

Uno
    27 Indlæg

@LarsN said:
    Christian,

Galvanisering er lavet hos Vamdrup El Galvanisering, krom hos ÅK Krom i Højbjerg

Iøvrigt kan jeg anbefale at man gemmer alle de kontakter man kommer i gennem til feks lak, krom, saddelmagere og leverandøren af stumper og renoverings services. Det er rart at kunne finde tilbage, især hvis man har været tilfreds.

Apropos kontakter og gode steder, burde vi ikke have en tråd hvor vi kan anbefale (og måske også det modsatte) leverandører som vi er glade for eller er blevet slemt skuffet med?
    Vi har f.eks sådan en liste på vores Vintage Lamborghini Garage site.

LarsN
    49 Indlæg

Ordnung wiederhergestellt!

Foråret er her, og jeg er færdig.

jewer
    894 Indlæg

Det ser dælme godt ud:>) Der er nu noget over sådan en lidt halvrå 356’er.

Soren W
    390 Indlæg

Ja, dejligt vinterprojekt, der nåede i mål i tide. Håber at få et glimt af den et eller andet sted i sommertrafikken…

LarsN
    49 Indlæg

Tak jewer, nu ved jeg jo ikke om du mener halvrå som i “looket” eller bare standen, men.

Modifikationerne er faktisk ret få, men med en tydelig effekt. Sænkning, sorte hjul, ingen fælgkapsler og de obligatoriske pegasusser, alt sammen tidstypisk for en 356´er med en entusiastisk ejer. 

jewer
    894 Indlæg

@LarsN said:
    Tak jewer, nu ved jeg jo ikke om du mener halvrå som i “looket” eller bare standen, men.

Modifikationerne er faktisk ret få, men med en tydelig effekt. Sænkning, sorte hjul, ingen fælgkapsler og de obligatoriske pegasusser, alt sammen tidstypisk for en 356´er med en entusiastisk ejer. 

Looket, Lars. Looket! :>) Som du selv nævner: sænkningen, ingen hjulkapsler osv.

holmen
    456 Indlæg

Enig – flot, tidstypisk optimering. So ein ding muß ich auch haben en gang …

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.