Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Sunday Morning Drive med Classic Car Club of Hong Kong
Viser 3 indlæg - 76 til 78 (af 78 i alt)
  • Forfatter
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

Nej, lokationen er netop ikke naer saa eksotisk. Og Ib Erik, du maa i givet fald ogsaa affinde dig med at mine beretninger fremover saa vil tage afsaet i en funktionel og kedelig BMW, fremfor min (igen) eksotiske Trueno…. ;-)
    Men du har selvfoeligelig ret Ole, der er til gengaeld virkelig frit valg paa alle hylder naar det gaelder om at finde klassisk bils arrangementer her i England. Der sker et eller andet hver weekend!
    Jeg tror i oevrigt at vi er faerdige med at flytte rundt Ib Erik. Og det er ikke kun familien som synes det – det gaelder i hoej udstraekning ogsaa mig selv. I loebet af de sidste 12 aar har vi boet i 7 forskellige lande!! Nu maa det vaere nok – der skal altsaa lidt ro og stabilitet til nu…

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Ok, ok, ok jeg fortjener lidt bashing ang. “funktionel og kedelig BMW” :-)
    Lød jeg så uforsonlig ?
    Jeg skal nok bare, som du selv var inde på, kigge på de lidt ældre BMW’er, f.eks. 02’erne.
    Med trærat, helt klart med trærat.

Jeg tror så ikke du vil turde slappe helt af, hvis jeg fik en 02’er under mine originalanarkistiske negle :-D
    Så måske meget godt, det ikke er en synderligt realistisk mulighed :-)

Finder I den ønskede ro på flytte-fronten, er der måske mere tid til fordybelse i den lokale klassikerscene og derved mere afkast til os på viaRetro.
    Win-win-win altså :-)

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Fnis…. lidt verbale taesk havde du altsaa fortjent paa den konto Ib Erik… :-)

Anyway, det store minus ved England (kontra Hong Kong) er naturligvis at de som i Danmark ogsaa har rigtig vinter her.
    Saaden noget tis!
    Saa vi skal lige have lidt mere plus grader i luften, og saa noget regn til at skylle salten af vejene.
    Derefter kommer min NullZwei (med imiteret laeder rat – laes: plastik) ud og trille nogle ture, og saa maa jeg faa snuppet nogle billeder til en ny traad om klassiker livet i England… :-D

Viser 3 indlæg - 76 til 78 (af 78 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.