-
ForfatterIndlæg
-
22. marts 2014 kl. 04:21 #71150
Søren Navntoft
326 IndlægRunesten, God idé.
Den er noteret til næste ombæring af nye funktioner.24. marts 2014 kl. 16:59 #71294
Søren Navntoft
326 IndlægMeddelelse om opdatering og rettelser af funktioner på ViaRETRO:
Billedgallerier i vores gamle indlæg indholdt en type gallerier som skabte problemer med korrekt visning. Disse gallerier har derfor været ude af drift i længere tid.
Fejlen er nu rettet og gallerierne vises nu igen i de gamle indlæg og artikler.
20. april 2014 kl. 21:47 #73936
Peter Cocopelli
79 Indlæghmmm – virker søge funktionen normalt – eller er det bare min “user” som ikke får lov ???
Anyway så får jeg intet hit – uanset hvilke ord jeg søger på21. april 2014 kl. 04:55 #73938
Anders Bilidt
648 IndlægDet er ikke kun hos dig at søge funktionen ikke virker Peter.
8. juni 2014 kl. 08:32 #76495
Kai
583 IndlægHej Søren.
Kan jeg få dig til at opprioritere “Billedequiz-tråden”, rep. af den.
Ved nyt indlæg, i tråden, ender jeg tilbage på side 1, ved klik på link på forsiden, til seneste indlæg, ender jeg ved første indlæg, på side 1.
Der er ikke meget liv i den mere, en af grundene kan være den totale fravær af dynamik, i den tekniske del af tråden.8. juni 2014 kl. 14:36 #76513
Søren Navntoft
326 IndlægHej Kai.
Jo du kan helt sikkert få prioriteret denne funktion op. Sagen er, at dem der skal rette denne irriterende fejl, er dem som har lavet vores Forum plug-in. De er klar over fejlen, men intet er sket endnu. Jeg har netop skrevet til dem i forventning om at sagen måtte nyde fremme.
Jeg holder fokus på sagen og vender snarest tilbage.Søren
18. juni 2014 kl. 16:50 #77061
jewer
894 IndlægHøp Søren!
Apropos vores snak om Klub Viaretro i den forgangne week-end. Jeg kan i dag konstatere at jeg står som IKKE værende medlem af klubben? Jeg har tidligere været registreret som værende medlem – som jeg jo også er. Er der gået et eller andet galt i forbindelse med én af de seneste opdateringer, eller hva’?18. juni 2014 kl. 18:36 #77062
Søren Navntoft
326 IndlægDu er ganske rigtigt medlem af klubben. Du var røget ud, men er inde igen.
Det ser ud som om når man ikke har betalt via PayPal/Kredit kort, men ved bankoverførsel, kan den ikke helt fastholde medlemskabet i systemet.
Jeg holder øje med om det skulle ske igen og retter fejlen…Når jeg finder den.
Sorry
Søren
18. juni 2014 kl. 18:38 #77063
Søren Navntoft
326 IndlægDit ønske om links i Forrum listerne skulle linke til nyeste indlæg i trådene er nu sat i drift. Håber det blev som du ønskede.
Søren
18. juni 2014 kl. 20:26 #77066
jewer
894 IndlægNo sorry:>). Jeg takker.
16. april 2015 kl. 11:30 #100581ThomasDahl
1 IndlægHejsa.
Når jeg læser en artikel på min mobiltelefon hopper hele artiklen op og ned, ca. hvert 5. sekund, i takt med at et banner i toppen af siden udskiftes.. Det gør det en anelse udfordrene at fokusere på indholdet i artiklen :)
Det er det banner der skifter mellem bl. a. reklame for Motoren i midten-arrangementet og Cars & Coffee på AJ-tanken.
Det kunne være rart hvis der var en der havde tid til at kigge på det.Jeg har testet med en nyere androidmobiltelefon med to forskellige browsere: Chrome og Ghostery.
Jeg fik kærsten til at teste med sin 4 år gamle android-telefon. Der er problemet det samme.På min IPad er der tilgengæld ingen problemer, hverken i Chrome eller Safari, men det ser heller ikke ud til at det er den mobiltilpassede side man rammer med en IPad.
Har I brug for mere info må I endelig sige til.
Thomas
16. april 2015 kl. 13:03 #100584
Flemming Nielsen
82 Indlæg@ThomasDahl
https://adblockplus.org/en/android-installpå min android Samsung Galaxy Trend Plus har jeg lige installeret ovnst. , og det afhjælper ikke alene flimreproblemet, men giver også turbo til scrollhastigheden, når siden først er indlæst – ligenu synes det dog så som om sideindlæsningen tager en anelse længere tid.
En Google Chrome browser på PC uden Adblock Plus installeret, er som at se TV2, 3-4-5 osv. – skideirriterende med alle de reklamer.
Find appen til PC her: bare skriv chrome://extensions/ i adressefeltetBrug også Disconnect for at undgå alt det deling, og båndbreddetyveri som ‘moderne’ sider benytter sig af (hugger fra dig) – så vil du opleve at selv gamle bærbare stadig kan benyttes – også til ViaRetro.
Attachments:
16. april 2015 kl. 13:40 #100588
Søren Navntoft
326 Indlæg@ThomasDahl og andre
Jeg har nu slået rotation fra på vores topbanner. Så nu er det irriterende fænomen på mobiltelefoner ophørt.
Bannerrotation skulle have være ignoreret på småskærmsopløsninger, men virker øjensynligt ikke. Indtil vi har en permanent løsning, vil vi ikke benytter bannerrotationer.
Tilgengæld er vi så ikke de store tilhængere af adblock software. Vi vil jo gerne tilbyde dem som hjælper med at betale for ViaRETROs drift at kunne fortælle om deres produkter.
Med venlig hilsen
Søren Navntoft16. april 2015 kl. 13:58 #100592
Flemming Nielsen
82 IndlægKære Søren, jeg hører og forstår, MEN da jeg ikke orker at bruge oceaner af tid på finindstillinger af adblock o..l. for at skelne mellem små harmløse og aggressive reklamer (som alle store mediesider svælger i) kører jeg en hård no-shit tolerance.
Men alternativt kan man jo så tilvælge f.eks. ViaRetro som en harmløs og reklametilladt side, hvis man vil det.
btw, jeg har sagt det tidligere ViaRetro har alt.alt for mange kald til højre og venstre (ligesom mange andre moderne WordPress sider) – det sløver indlæsningen kolosalt, og da i har valgt denne vej, har jeg så bare valgt en anden – nemlig at disable medieshittet.
16. april 2015 kl. 14:07 #100594
Flemming Nielsen
82 IndlægJeg undskylder mine kætterske forslag mod jeres fortræffelige skriblerier, og eftersom jeres reklamer jo er blevet en måske nødvendig del af showet, skal jeg så anbefale andre IKKE at gøre som undertegnede – tongue in cheek ;-)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.