Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 187 i alt)
  • Forfatter
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Kai

Kai
    583 Indlæg

Der får jeg bare en dialog med noget Google eller Outlook halløj, det er ikke det jeg skal bruge.

Bare en oldschool email jeg kan modtage med min (den dag) foretrukne postklient.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Ok Kai.

Vi har ikke en sådan installeret, men jeg laver funktionen senere i dag.

Så hold ud.

Kai
    583 Indlæg

@Søren Navntoft said:
    Ok Kai.

Vi har ikke en sådan installeret, men jeg laver funktionen senere i dag.

Så hold ud.

Jeg klarer den nok :-)

Hvad med sorteringen, den rette vej?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Det nye Forum er allerede blevet meget mere brugervenligt -Tak! Men jeg er enig med Kai mht. sorteringen af indlæggene – jeg er så oldschool, at jeg helst vil begynde min læsning ved indledningen istf. ved afslutningen af sagaen. 

-Jens

Søren Navntoft
    326 Indlæg

D’herrer, så lad mig da lige gøre opmærksom på en lille feature i det nye forum.

Skærmbillede-2013-02-21-kl.-18.07.26.png

Ved Mouseover på forumindlægs venstre side fremkommer et lille ikon med en fastnøgle og skruetrækker.

Klik på denne og en menu viser sig. Her kan men bestemme sin sorterings orden og meget mere.

Kai
    583 Indlæg

@Søren Navntoft said:
    D’herrer, så lad mig da lige gøre opmærksom på en lille feature i det nye forum.

Skærmbillede-2013-02-21-kl.-18.07.26.png

Ved Mouseover på forumindlægs venstre side fremkommer et lille ikon med en fastnøgle og skruetrækker.

Klik på denne og en menu viser sig. Her kan men bestemme sin sorterings orden og meget mere.

Det er vist kun admins der får den menu frem, jeg får en næsten blank menu (og kun ved egne indlæg).

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Min hjerne havde overhalet sig selv. Det er et Admin only tool.

LarsN
    49 Indlæg

Forummet kan ikke benyttes via Iphone, ihvertfald ikke hos mig. Det er ikke muligt at lave log in?

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Lars N, på min IPhone 5 med sidste Update er der ingen problemer. Hvilken opsætning har du ?

LarsN
    49 Indlæg

Nu kører det også her…? Anywho, tak…

Kai
    583 Indlæg

@Søren Navntoft said:
    Min hjerne havde overhalet sig selv. Det er et Admin only tool.

Kai
    583 Indlæg

Søren, links til youtube fejler totalt, kan du gøre noget?

Se her: https://www.viaretro.dk/forum/sporgehjornet-helt-generelt-ud-i-den-bla-luft/motorlyde-og-bda/#p812

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Til Kai og andre der benytter video i forum.

Vi har idag lavet et par rettelser, så forum nu kan vise indlagte video ordentlig.

Video kan indsættes ved at benytte et link fra f.eks Youtube. Husk at der skal være http:// i starten af linket.

jewer
    894 Indlæg

Jeg har oplevet problemet nogle gange de sidste par dage og jeg bruger Firefox. Forum har i samme periode været meget langsom til at åbne. Håber det kan hjælpe en smule.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 187 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.