-
ForfatterIndlæg
-
8. december 2013 kl. 22:32 #64155
Connoisseur
243 IndlægJeg turde ikke foreslå MATRA 530, den var under budgettet , for den kan fås til under kr.100.000,- herhjemme. Lækker bil med Ford V4 motor, og dele kan man få masser af.
Fin solid rallybil.
Den sorte Simca 8 sport er til salg nede hos Stoltze i Holland, den passer i budgettet, og vil være meget sjælden herhjemme. Jeg er selv helt vild med den sorte, selv om jeg gerne så den i en anden farve, blå måske.8. december 2013 kl. 22:52 #64156
Peter Plys Karlsen
586 IndlægGod aften
Connoisseur – den simca 8 du linker til er solgt – jeg er tosset med simca 8. Hvordan tjekker du priserne hos Stolze?
Nu skal vi jo ikke forvirre Lars D. – og smadre båndbredden fuldstændig.
Jeg har så et lille forslag: hva´med at købe en dyrere bil og bare bruge budgettet som udbetaling? ;-)
“Det er en rigtig god investering på det heeelt rigtige tidspunkt. Kan du ikke låne lidt flere penge i banken eller fra nogle gode venner – tag bare nogle hurtige quick-lån”
“De vogntøjer stiger som ind i helvede, det er bare at hoppe på vognen, bare sig hvor mange du vil have…kom med et tal – det blir´heeeeeelt vildt!”310 ´er markedet 4 cylindrede har jeg fulgt intenst – kender de to eksemplarer – gider ikke linke til den bedste, når Lars nu ikke er helt sikker ;-)
Aj, hvor jeg dog kan li´et eller andet ved Montrealen , men Lars – her er det vogntøj du skal ha´- herom kan der ikke herske tvivl http://www.leboncoin.fr/voitures/558086333.htm?ca=1_sHvorfor ser jeg hele tiden et billede af Lars D. i noget Lancia?
Nåh, drøm sødt… i slikbutikken
9. december 2013 kl. 00:30 #64160kroehl
6 IndlægHavde lige lavet en god lang liste med kandidater – ægte, på budgettet og til salg, men det blev ædt af forumsoftware.
Oh Well…
9. december 2013 kl. 08:15 #64161
Connoisseur
243 IndlægJeg skriver til Slotze, men om han er lidt træt af mig ved jeg ikke for jeg sender en del derned. Der er jonså pokkers mange spændende biler dernede.
Hvad med denne her til kun £49.000,- hos Richard Thorne.
Elio Zagato havde selv een af dem, den er sjælden.Attachments:
9. december 2013 kl. 15:45 #64170Oktan
644 Indlægårstal 1950 – 1979…check
coupe eller spider…check
design vigtigere end teknik…check
teknik vigtigere end motorstørrelse…check
Lille udhæng for og bag dog gerne gode forlygter…check
Hellere aluminium end støbejern…check
Alt andet end rød…check
Jeg præsenterer:
Attachments:
9. december 2013 kl. 15:45 #64172Oktan
644 Indlæg..hvad ???
9. december 2013 kl. 18:12 #64174
Lars D
127 IndlægHvor er jeg træt af det her log in halløj. Det må kunne gøres bedre jeg ryger af og på og logger ind her og der hele tiden. Er på firefox måske det er problemet.
Min avatar er normalt Tintin i en rød Alfa sammen med Terry, men når jeg logger ind på forum kommer et billede af mig op hvor jeg sidder i Arnes Fulvia. Jeg ved ikke helt hvorfor dette sker.
Stolze var også træt af mig en overgang og sagde at jeg skulle komme derned i stedet for at sende mails eller ringe for han får nye biler ind hele tiden og har ikke alle på nettet eller også har han biler der der er solgt.
Hvem vil med derned i januar og kigge?
9. december 2013 kl. 18:25 #64175
Connoisseur
243 IndlægNej nej, din avatar er ikke en Alfa-Romeo, hvordan kan du tro det ?
Stor fejl.
Det er en AMÍLCAR , en fransk bil. Og troede du at det var en italiener. Beklager, men det er det ikke. Det er et af mine ikoner.Attachments:
9. december 2013 kl. 19:06 #64179
Lars D
127 IndlægJa det kan du have ret i men vandene er lidt delte blandt Tintin venner. fronten er rigtig nok mest Amilcar men resten er inspireret af bl.a. Alfa P3 og Bugatti 35. Sandheden er nok at den gode Herge lod sig inspirere af flere forskellige biler når han tegnede biler i Tintin og lavede visse artistiske ændringer.
9. december 2013 kl. 19:46 #64180
jewer
894 IndlægDet var phandens, Oktan! Jeg har flere gange netop tænkt på en Pacer:>). Ville ikke poste – tænkte det nok ikke var coupe nok:>)
9. december 2013 kl. 20:13 #64182
Claus Ebberfeld
604 IndlægTil januar? Har du så god tid – hvornår var det nu fristen var?
Men når du nu skal til Frankrig, Lars, så læg da vejen forbi Stolze. Jeg har tit tænkt, at selv uden forudplanlægning ville jeg fint være i stand til at køre derned med 10-30.000 Euro på lommen, og så køre hjem med en dejlig vogn i håndbagagen.
Jeg foreslår, at hvis du ikke har købt en bil inden fristen, så skal du købe den første Pacer du falder over.
9. december 2013 kl. 20:50 #64184
Lars D
127 IndlægGodt med en ordentlig straf i enden høhø, Pacer er tæt på at jeg hellere vil have 100 piskeslag af Mufdien af Bagdad.
Jeg har egentligt også en idé om at jeg bare skal tage en rulle euroseddler i lommen og stikke ned til Joop og finde noget gammelt rusten jern. Det er måske mit nye mantra:
gammelt jern til det gamle jern
Nu vender legen lige lidt her er en bil jeg var meget ked af jeg ikke tog ned og kiggede på i Holland. til salg for 22.000€
Skøn ikke, istandsat og klar til sjov.9. december 2013 kl. 21:13 #64186
Peter Plys Karlsen
586 IndlægJah, Lars du er sgu lidt af et kvaj…bare lidt… ;-) men man skal ikke fortryde – det kommer der ikke noget godt ud af…
Argh, se hvad jeg engang missede – og jeg havde stået og studeret det flettede rat i laaaang tid
Hold da kæft for en masse hieroglyffer… men 15 minutter efter stod jeg med nøglerne til Alpinen – man ska´ikke fortryde
Men alligevel vil jeg dele noget med dig – den 22. juli i år sagde jeg farvel til den her mini Facel Vega…
http://www.invaluable.com/catalog/viewLot.cfm?afRedir=true&lotRef=685e21257e&scp=c&ri=25
Studér den lidt nærmere – den er lige dig!
Snøft
9. december 2013 kl. 21:14 #64187
mich-dyk
39 IndlægHar adgang til en ok TR5. Dansk registreret, 20-25t over dit budget
Mich.9. december 2013 kl. 21:21 #64189
Connoisseur
243 IndlægJa, den kan squ noget de franskmænd. borgerskabets diskrete charme, som en Facel-Vega med Volvo motor.
Attachments:
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.