Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 183 i alt)
  • Forfatter
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

Hold nu kaeft hvor er den Datsun flot!!
    Lohmann, den slags kan du ganske simpelt ikke vaere bekendt at linke til her. Jeg har jo netop besluttet mig for at NU skal det daelme vaere – nu gaar jeg efter guldet! Droemmen skal udleves. Jeg maa bare have den Montreal jeg har droemt om i evigheder. Og saa ser jeg denne skoenne lille roadster, og straks begynder mit klassiker-hjerte at banke hurtigere, mens mit forvirrede lille hoved koerer i cirkler – goer, goer ikke, goer, goer ikke…??
    Arrrggh… jeg bliver jo vanvittig…
    BEVAR NU FOKUS…!!
    Kan ikke.
    SKAL…!!

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Hmm, jeg troede faktisk, at den VAR solgt – fordi det var en af mine venner, der havde købt den! Måske har han ombestemt sig. Den Fairlady er i hvert fald et godt eksempel på, at man ikke behøver køre ned midt i Tyskland for at finde guld.

Hvis bilen er som beskevet (og det skulle den være), så er der intet at sige til prisen. Men bilen som sådan er nu ikke noget for Lars D!

Ja, jeg mente nok at huske, at have set den til salg før. Og hvis den er så fin, som den ser ud, så forstår jeg ikke, at den stadig er til salg. Er det dansk japaner-frygt som slår igennem?
    Den skulle i øvrigt være at finde i Fredericia næste weekend.

@Anders
    ; benzin på bålet:
    http://www.petrolicious.com/this-datsun-traveled-north-america-on-a-37-000-mile-road-trip

Anders Bilidt
    648 Indlæg

HaHaHa… du er en djaevel Lohmann… :-D
    Jeg har set video’en paa Petrolicious. Har saagar linket til den et andet sted her paa forum!
    Og ja, det er ganske givet noget dansk japser-frygt som slaar igennem. Alt aere og respekt for at denne Datsun maaske ikke lige er bilen for Lars D. Vi har jo alle forskellig smag og saadan skulle det da ogsaa helst vaere. Men den udpraegede foragt for alt hvad der er japansk moeder man egentlig kun i Tyskland og de Skandinaviske lande. Det er et besynderligt faenomen…

Naa… men jeg glaeder mig til at se den lille Datsun paa Fredericia. Jeg er nemlig paa kort visit i det danske og ligger naturligvis vejen forbi Veteran Messen. Hmmm… ved naermere eftertanke, saa ville det nok vaere mere fornuftigt af mig hvis jeg blot gik i en STOR bue uden om den lille Fairlady… ;-)

Niels Abild
    218 Indlæg

for de penge ville jeg til hver en tid købe en morgan 8,det er en bil der altid vil holde prisen,og den er tidløs,motoren var original en buisk motor som bla a sider i range rovers og andre,den er simpel at reparere men er også vældig holdbar,jeg har en ven i England som har kørt 700.000 km uden at gøre andet end skifte olje og tændrør engang imellem,morgan har clubber overalt i verden og de arangere masser af løb, og andre sociale foranstaltninger og man kan få alt til dem selv i dk har vi en stor morgan dealer med værksted
    som du måske ved har jeg næsten haft alle bil typer i mit liv fra Bugatti over ferarris og til al engelske sportsvogne,i alle prisklasser,også 5-7 stk usa biler,og med mine 57 år som bil ejer og entushast og erfaringer er dette det bedste bud,til fornøjelse,uden poblemer,og værdibevarelse
    kapelmesteren
    obs jeg har aldrig ejet en morgan,men formanden for dk klubben bor 1 kilometer fra mig og vi taler sammen,og det fremgår at det er uhyre problemfrit at eje en morgan

Lars D
    127 Indlæg

Hallo alle fra Århusområdet – det er tid til at genoplive denne tråd

Nu ingen dumme kommentarer, men jeg får nok brug for en autotrailer i weekenden. Er der nogen der ved hvordan jeg nemmest får fat i en i Århus området enten låne eller leje?

Det skal være en med så lav totalvægt at den kan køres på et B kort med en gammel spand på ladet.

#Niels – jeg kan godt lide en Morgan 8, men den tænder ikke rigtig noget i mig desværre. Jeg tror nu nok også de starter ved 40.000€ for en patineret en af arten.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Oooooooohhhh!

Det var ikke en dum kommentar. Hjælp ham, nogen fra Aarhusområdet!

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Når nu tråden alligevel var gået i stå, er der vel bare at ønske tillykke! Jeg er godt nok spændt på at se hvad det endte med :-) Denne kommentar er i øvrigt 20 min. forsinket, fordi jeg kom til at sidde og læse de gamle indlæg – tråden her må kandidere til en af de mest interessante på ViaRetro overhovedet!

Jensby
    39 Indlæg

Ebber, hører det ikke med til inventaret når man har en firelænget?

Lars, well done, jeg har også en pris på vej

Erik

Lars D
    127 Indlæg

Det er rigtigt at tråden gik i stå da jeg gik kold i søgningen et par timers tid. Jeg regner med at fortsætte den lidt endnu hvor jeg vil fortælle om den sidste del af jagten, nedlægningen af byttet og hjemtagningen af kadaveret. Derfor må I pænt vente med at se skindet da bjørnen lige nu ligger anskudt et sted sydpå.

Hav tålmodighed, nu gælder det om at finde en nem og billig hjemtagning.

jewer
    894 Indlæg

Køb ikke skindet før man har skuet bjørnen på hårene – eller noget… :>)

Lars D
    127 Indlæg

jeg ved det Jewer. Alle kan skyde og være heldig at ramme men det er svært at se om byttet er velsmagende. Historien bag bilen er speciel og jagten på den også en sjov historie. Om næste kapitel også bliver læseværdig og egnet for børn og barnlige sjæle må vi afvente. Det mest episke og mindeværdige vil være at køre bæstet hjem selv men historien om en vis Lotus i England skræmmer. Min gode ven Jensby der styrer shippingbranchen er ved at tjekke muligheder og en mand i Egå, der er ekspert i Wolseleys har tilbudt mig at låne hans ombyggede bådtrailer, så der er fremdrift i projektet.

jewer
    894 Indlæg

Bliver spændende at følge med i.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

“…en mand i Egå, der er ekspert i Wolseleys…” Hvis det er et hint om, hvad du har købt, er jeg vist ikke den eneste der er overrasket! :-D

Glæder mig til fortsættelsen.

Lars D
    127 Indlæg

Ledetråd eller røgslør? ja sammenhængen er svær at se men den er der sjovt nok……….

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 183 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.