Viser 5 indlæg - 196 til 200 (af 200 i alt)
  • Forfatter
    Klaus R
    143 Indlæg

Tallene ser jo meget fine ud – og det se så sandelig også ud som om, at bilen styrer rigtigt godt når du smider den gennem sving.
    OGP here we come!!!

holmen
    456 Indlæg

@njal – det hjalp gevaldigt. Og en ordentligt afbalancering sag hjul skal man også. Det har mærkbar forbedring.

A VINTAGE RUN
    313 Indlæg

Det lyder lækkert Holmen :-)

Det er lidt sjovt med alt det hitech udstyr de bruger til udmålingen, – så bruger han en simpel trætommestok til at placere længden ud til hver siden af styretøjet. Tjekket :-) Jeg havde nok tænkt at nu kommer der også et hitech værktøj her, helt specielt til den opgave, men nej. :-)

Hygge..

holmen
    456 Indlæg

Tiden flyver afsted og sæsonen er snart slut, selvom vejrguderne kæmper en brav kamp format holde os på vejene i vores klassikere.
    Jeg fik vist aldrig delt Per Einarssons fabelagtige samklip af turen til OGP – den får I jer:

Ellers er jeg så småt gået omgang med den korte liste af småting som skal fikses hen over vinteren. Bl
    .a. Ratstamme dækslet som var revnet.

Leo Jensen
    154 Indlæg

Så fik jeg kigget de Youtube-videoer, jeg havde liggende i kø !

Det ser ud til at I har haft en rigtig god tur, og selve filmen skal bestemt også have ros. Det er ikke noget der kommer af sig selv, så tak for indsatsen til hr. Ejnarsson.

Viser 5 indlæg - 196 til 200 (af 200 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.