Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Politisk korrethed- direkte fra bodegaen
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 272 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Foranlediget af Lars D. andetsteds i dag, har jeg en ….synes jeg selv en fantastisk historie om politisk korrethed, smagstyrani og ensretning.Og jeg lar´mig ikke ensrette…. ;-)
    I historien indgår tidligere omtalt ejendom med bedemand fra helvede…og nu planlagt storcenter/etablering af gågade i holbæk centrum..
    Jeg lover at der indgår markedsføring.
    Om nogen vil ha´den kan de gi´et samtykke her….ellers lover jeg at lade den ligge….mellem linierne!

Peter Plys Karlsen

Bestyrer af fonden for tissehuse

“Else …kan vi få fem grønne til….”

jewer
    894 Indlæg

Det vil jeg!…..også en Grøn.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Kan man få faste pladser i denne tråd. Det her lyder spændende…

holmen
    456 Indlæg

Ser frem til historien – uden tissepause.
    Skål.

Kai
    583 Indlæg

Ja, kom med den.

jewer
    894 Indlæg

‘Bestyrer af fonden for tissehuse’ ! Får mig til at tænke på at det da kunne være spændende at arbejde for den fond som kontrolmedarbejder, altså rejse landet rundt og sikre, at i har fået alle tissehuse med i fonden, at de stadig er der, at checke om der skulle være dukket nye op osv. osv. For at kunne finde de enkelte tissehuse kræver det naturligvis indtagelse af visse mængder af kold fadøl på hver enkelt lokalitet :>)

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Er historien druknet i umådehold på bodegaen? Tager den for lang tid at skrive på smartphonen? Og ikke mindst: Har den NOGETSOMHELST med klassiske biler at gøre?

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Skål – er jeg havnet på et forkert forum igen ? :Ting, der ikke hører hjemme andre steder ;-)

Og ikke mindst: Har den NOGETSOMHELST med klassiske biler at gøre?

Lad os så bare sige at den også handler om storcentret…. ViaRetro, smagstyrani, ensartethed og tishuse

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

En anden historie…..

Min navnebroder er forøvrigt dørvogter…

En dag kom rejsekongen Simon Spies forbi Skt. Peter.

God Aften! gnækkede hr. Spies.

God Aften hr. Lad mig stille dem et spørgsmål. Deres nedre vedhæng…Hvordan har de i grunden fordelt arbejdet med dette?

90 % har været tildelt stamtavle-træning…det sjove og 10 % på det nødvendige…det kedelige, gnækkede Spies.

Velkommen…de må være hr. Spies og dørene åbnede sig….et væld af kvinder kom i møde….Simon, Simon er her!

Dørene lukkede, Simon kikkede ud …..de næste stod klar i køen.

En af disse var hr. Kroager – Tjæreborgpræsten.

God Aften hr. Lad mig stille dem… Jeg har hørt det svarede hr. Kroager – 10 % på avlsarbejde og 90 % på det nødvendige.

Desværre hr.? Porten er lukket.

Jamen, jeg har da lige set Simon Spies komme ind!

Ja, sandt nok svarede Skt. Peter. Tror de det er et tishus, det her?

En kort historie med morale, der indeholdt personer med traditioner, visioner, smagstyrani og tishus…..

God aften!

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Har ikke hørt ham omtalt som “Tjæreborgpræsten” siden jeg sidst snakkede med nogle lokale fra egnen!
    Men helt rigtigt, Peter: Du og historierne er i den rigtige tråd.
    I mine øjne har Hr. Spies flere bonuspoint end præsten – fordi han havde både en M1 og en lang 600. Det er rummelighed.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Nåh, men så har jeg da fundet min tråd…

Apropos “Lange Frede”, som Spies købte. Der var kun ni i omløb da han købte den. Spies privatchauffør var en del af familien….har en del historier. Nåh men

Spies rejste til Israel til Genesaretsøen sammen med en ven. Han var optaget af at gå på vandet. Det ville ægre Præsten, hvis det lykkedes.

Da Niels Holt og Simon Spies ankom til søen, gik Simon Spies med det samme fra bilen ud i vandet. Da han kort efter stod i vand til midt på knæene, vendte han sig om mod Niels Holt og sagde med sin karakteristiske klagende, lave stemme: ” Det havde jeg nu alligevel ikke troet”

Apropos til rummelighed…..

God aften!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Det kører det her. Det er mig der sidder henne ved bordet i hjørnet med en halv flaske Sherry. Jeg ka’ li’ stedet her. Vil komme her ofte :)

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hol da kæf vor hygglig Søren.

Jhg kkan edegrn kraftstjleme ik rmame den srkæm lngræned…har fetåe for mgetet bøjrn på..

Nat!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 272 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.