Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Politisk korrethed- direkte fra bodegaen
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 272 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Quote from Peter Plys Karlsen på 5. January, 2013, 22:21
    Hol da kæf vor hygglig Søren.

Jhg kkan edegrn kraftstjleme ik rmame den srkæm lngræned…har fetåe for mgetet bøjrn på..

Nat!

Øllet blev hans skæbne !

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Tilsyneladende – for hvor blev historien af?

Derfor handler dagens indlæg om kaffe!

Niels Abild
    218 Indlæg

dej var ikke spies der havde m1 det var han læge jan som jeg kendte ganske godt,hvis claus går ind i den vidio jeg gav ham vil han finde flere af jan og spieses biler som jeg lånte til den udstilling sportsvogne for millioner i falkonercenteret
    kapelmesteren

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Skål Nillermand… jeg gir´en grøn og du gir´et nummer..
    Altså Niels, jeg har da ikke siddet her hele dagen men M1, jeg ser sgu´da ikke dobbelt. Købte Simon ikke en hvid til Janni Brodersen og står den anden ikke i kælderen i Roskilde hos Winther?
    Jan Smith lånte ofte Simons biler …en gang hentede han Simon, da han skide fuld rendte rundt på landingsbanerne i Zürich, nåh det er en anden historie..
    En bodega historie med lidt motor i…jeg husker en gang hvor en person fortalte at en bil kunne køre i cirkler omkring en andens mens den accelererede… Niels.
    En gang sad Jan Smith og Simon Spies i Undergrunden, baren på Hotel Mercur. Simon Spies var lidt vissen;

“Jeg kan tænke i cirkler rundt om jer alle sammen. Det kan Jan også. Vi kan sgu´ tænke i cirkler rundt om jer”

Nåh, tiden kommer, løber, render, rinder går….egentlig mærkeligt med denne Vestens tidslinie og Østens…. Hold kæft er klokken så mange? – jeg må hjem, i må hygge jer!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hold da kæft- jeg er tørstig….og træt!

Jeg har lige kørt fire pigdæk ind….hold da kæft hvor den motor går godt nu efter multikunstneren med rullefelt satte testeren på og lidt pilleri.
    Jah, en grøn tak…knap bare en til op.. jeg har ikke uret med idag…væk mig lige hvis det blir´ mandag.

jewer
    894 Indlæg

Lyder s’gu godt, Plys! I bliver klar til næste lørdag? Går s’gu også ud og napper en Grøn fra ølkøleren:>)

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Tænker i cirkler…???

Naaah, jeg tænker i tangenter.
    Ellers kommer jeg jo blot tilbage, hvor jeg var!

Dejligt, at lyden af Golf er gået fra ping…, ping…, til Wroum, Wroum.
    For en sikkerhedsskyld, tager jeg lidt klisterbånd med til dig Plys, den 26’ende :-)

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Er det mandag?

jewer
    894 Indlæg

Quote from Peter Plys Karlsen på 20. January, 2013, 08:59
    Er det mandag?

Nej.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Mandag!…Hold kæft jeg må videre..
    – en grøn tak!

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Original Talibaner’ne kan være ret stride, og smag kan være uendeligt mange ting.
    God smag, lidt færre!

Men selv jeg(!) må lige holde vejret et kort øjeblik, ved synet af dette:
    http://soderblom.dk/wp-content/uploads/2013/01/chevy101.jpg

Håber da, at den er baseret på noget Kit-car.

Dennis
    217 Indlæg

Quote from Kapelmesteren på 14. January, 2013, 21:17
    dej var ikke spies der havde m1 det var han læge jan som jeg kendte ganske godt,hvis claus går ind i den vidio jeg gav ham vil han finde flere af jan og spieses biler som jeg lånte til den udstilling sportsvogne for millioner i falkonercenteret
    kapelmesteren

Hmm, så svigter hukommelsen vist igen Niels

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/m1/35/74843

jewer
    894 Indlæg

Quote from Dennis på 21. January, 2013, 17:59

Quote from Kapelmesteren på 14. January, 2013, 21:17
    kapelmesteren

Hmm, så svigter hukommelsen vist igen Niels

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/m1/35/74843

Dennis – en mand der stoler blindt på, hvad en brugtvognsforhandler skriver :>)

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Davs Else – en du ved tak!

Jeg ser der har været et blandet klientel idag… noget med tidligere hukommelse…

Else det får mig til at tænke på Simon igen, da han blev spurgt ind til noget, der pinte ham.

“Åh, herregud, efter fyrretyve år, er der ingen tilgivelse, selv for de største syndere?
    Joh, men….
    “Så synes jeg…”
    Du optræder meget i medierne…

“Nåh, ja. Jeg har jo ikke valgt at være skuespiller eller politiker. Jeg har sådan set valgt at prøve at gøre noget reelt. Min branche er noget af det smukkeste….. Vi lever af at gøre folk glade. Det er meningen med det hele.Forleden gav jeg Jan Smith en af mine BMW´er “

Når jeg sætter mig ovre ved flippermaskinen..åh alle disse dejlige klikkende relæer….

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hold da kæft hvor den klikker…..Else det er relæerne. En til Else!

Else…jeg så et eller andet sted i dag noget om relæer. Egentlig fantastisk interessant – vil du ikke selv ha´en øl?

Har du nogensinde hørt om spændingsfald?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 272 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.