-
ForfatterIndlæg
-
1. december 2013 kl. 22:45 #63684
Søren Navntoft
326 IndlægHold op Plys…Touche…Den sad lige i mellemgulvet.
Tak for det, nu vil jeg gå ind til min sovende søn med min model af Maserati 250 TF.
Glædelig jul
2. december 2013 kl. 07:56 #63718
Connoisseur
243 IndlægGør det Søren, og når han bliver gammel nok, så tager I på Spa og kører langdistanceløb sammen, og får oplevelser for livet.
Attachments:
9. december 2013 kl. 22:29 #64205
Peter Plys Karlsen
586 IndlægHvorfor fan´er der også alle de spejle herinde…Hvem fan´har skrevet med læbestift…” Eliten er bare smukkest” hilsen Effy!!!?? -Nåh, men egentlig et dejligt olierum.
Hold da kæft nogen røde øjne, – jeg kan sgu´da ikke tåle køkkenrulle…kæft hvor jeg hader julen!
Nåh, nu ska´det gøre godt med en enkel hyggepilsner – ud til en hyggesnak med Else…SURPRISE PLYS…SE!
Dannemand har fået slæbt drengene sammen…
9. marts 2014 kl. 11:41 #70231Ib Erik Söderblom
423 IndlægJeg gi’r en øl !
Medbring selv sugerør.
Fundet den plastikliste jeg mangler på Preluden.
I NZ til 350 NZ-dollaser…Skal nok passe på, at sætte tempoet lidt ned, så den ikke pludselig bli’r færdig…
Gider ikke lave bremserne. Bruger dem alligevel aldrig.
Men rart at vide, at der er en donorbil magen til, i New Zealand…Billig omgang.
Her er ingen andre.
New Zealandsk øl?9. marts 2014 kl. 13:19 #70240
jewer
894 IndlægJeg har ryddet lidt op og været på losseren hele formiddagen. Det kostede 3 øl – danske – på flaske – Grøn Tuborg længe leve!
9. marts 2014 kl. 14:32 #70241westmus
122 IndlægPas nu på med alt for løsagtige omgang med det bajerske øl, det kan give de grusomste mareridt, hør bare her…..
9. marts 2014 kl. 16:09 #70242
Runesten
222 IndlægEr det dig Plys?
9. marts 2014 kl. 19:26 #70253
Peter Plys Karlsen
586 IndlægNæh, drenge se hvad jeg fandt i dag …2000 tørre danske kroner, synet, med træk, aldrig svejset, nye skiver,klodser…
2000 dk. kr…Ib ErikJeg er faneme glad- det er dejligt køretøj. Nåh- jeg skal ud til bussen kan i hygge jer…
Attachments:
9. marts 2014 kl. 19:47 #70255
Peter Plys Karlsen
586 IndlægØh bussen!!!???
Nåh, ok jeg har købt “ny” bil med rummelighed – enejers, den er faneme kvalitet…skål på det. Ahhhhhh:
Kvalitet?!! Hvor er Ryhl henne?Kan i hygge jer – god aften
Søren N. – kan så lige læse min mening side 3 på : https://www.viaretro.dk/forum/topic/fb-eller-ej-her-fra-parti-berufsverbot/page/3/
og side 1 på denne tråd, der har fået smadret struktur en, to, ti gange ( jah, selvom den så heller aldrig har været der ;- )) – Struktur? – det var et andet spørgsmål i rækken. Det klarer i nok. Pøj, pøj.
Ryhls mening? – ham må du tale med…
Jeg skal videre…
Attachments:
9. marts 2014 kl. 20:02 #70257
Runesten
222 IndlægTillykke med den. Det er af en eller anden mystisk grund en bil der kan få folk helt op og ringe her på Viaretro.
9. marts 2014 kl. 20:07 #70258
Peter Plys Karlsen
586 Indlæg… ;-)
Attachments:
10. marts 2014 kl. 01:08 #70271
Niels Abild
218 Indlægsøren og claus ,som svar på hvad fanden er enlig meningen
svaret er at gøre disse sider lidt mere festlige,og ikke så korekte,der er jo ikke mange der komentere noget som helst,og hvis i tæller igennem de sidste år hvem der har bidraget med fleste komentarer ,finder i nok ud af at uden de 3 musketere ser det sløjt ud,og alt ender i korekt kedsomhed,i skal derimod være glad for at der er nogen der sparker til bolledejen engang imellem,så det hele ikke går op i tekniske kedsomligheder,og selv om man godt kan lide biler,er der meget lidt nyt i kommer med,jo engang imellem lyser det lidt op,ikke på grund af mer eller mindre afklæte damer,men fordi i går baglæns i historierne,alt det skriverri om husholdnings bilers intæk etc,og modeller som er å så kedelige,gør at man bliver provokeret af den kedsomlighed i udviser,ganske fantasiløst,hvis i tænker jer lidt om og spoler båndet tilbage,så var der betydlig flere komentarerfra flere forskellige skribenter,når man startede med en god historie og den udviklede sig til interesante diskutioner
jeg ved at i kæmper for at få flere anonsører for at holde liv i viaretro,men som jeg sagde til claus,at hvis jeg var co for et stort firma indenfo bil-mode eller anden buisnes,ville jeg ikke sætte min penge der,fordi opfatelsen for den slags mennesker,dir co ,ville være å hvor er det kedeligt,lad os sætte pengene i noget der er lidt mere spræl i
til sidst min far,som var en temlig velhavende mand,gav et råd,du skal ikke tænke på at tjene penge,men tænke på at gøre de ting du beskæftiger dig med så godt som muligt,så kommer pengene af sig selv
tænk om og gøre jeres viaretro lidt mere festligt,menesker der generelt er spænt for til dagligt,har i deres fritid godt af at beskæftige sig med noget der gør dem i godt humør,og jeres viaretro er humørforladt,fordi i ikke har fantasi til at tænke i de baner,alt skal være så korekt og det er jo det man har op over hovedet hver dag i sit arbejde
det hvad vi 3 musketere gør er ved vores snørkelheder,sparker til den over korekthed i redigere og skriver viaretro
kapelmesteren10. marts 2014 kl. 09:58 #70296
Peter Plys Karlsen
586 Indlæg14. marts 2014 kl. 22:09 #70553
Peter Plys Karlsen
586 IndlægAften Else
4 grønne…det er eddermame længe siden –
hva´fan´er der mjød i dem her?
14. marts 2014 kl. 23:01 #70557Oktan
644 IndlægNiels Abild: ” ..blahblahblah… der meget lidt nyt i kommer med….blahblahblah”
Så find en anden site hvor du syntes der er mere nyt og spar os andre
for den der eeeeeeeevige, ukonstruktive, selv-gode, selv-promovérende jammer.Det er ubeskriveligt sindsygt kedeligt, negativt og nedslående at læse for 10-tusindede gang.
Farvel ! …og rigtig god fornøjelse til dig, på det der andet sted du forhåbentlig finder !
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.