Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Politisk korrethed- direkte fra bodegaen
Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 272 i alt)
  • Forfatter
    Kai
    583 Indlæg

@jewer said:
    Jeg må altså se at komme til Holbæk en dag – og så få fundet den bodega derude i virkeligheden. Jeg elsker svampe! – Og hvis der så lige kunne være en god mørbradbøf og et læs bløde løg ved siden af.

Fårk, det kunne jeg godt spise, både på rugbrød og med en håndfuld kartofler til. Fantastisk mad, hvis kokken kan finde ud af at stege dem rigtigt, så det ikke bliver som viskelæder. Flødesovs er en selvfølge til kartoflen!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Forhelevede Jewer… du er her jo! Du er tishus-bestyreren…den satans Alzheimer.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Else …aften

jewer
    894 Indlæg

Jeg tager s’gu også til Staden og får en koptårkaf i morgen aften – skal alligevel til Bellahøj senere på aftenen, såeh………

Har du fået skaffet den afløser til Tishuset, Else?

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

@jewer
    said:
    Jeg tager s’gu også til Staden og får en koptårkaf i morgen aften – skal alligevel til Bellahøj senere på aftenen, såeh………

Har du fået skaffet den afløser til Tishuset, Else?

Else her!

Jeps Jewer…tag bare en friaften. Jim en go´gammel holbækker  tar´ lokumstjansen imorgen…

Lad mig lige præsentere…hallo…hallo

Her er også en Jim, der var til engelske vildkatte…indtil konen fik styringen – tag godt imod ham

http://www.youtube.com/watch?v=3Kik1nfuw8Q

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Else for helved gi´mig 4 grønne

jewer
    894 Indlæg
    Lars R. Nissen
    41 Indlæg

Tishuset … ? :-D

IMG_2249.JPG

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

@jewer
    said:
    Else? Stik lige Plys det hér: http://www.youngtimer.dk/Roskilde2013/1-8/slides/IMG_5595.JPG

Bemærk at der er en hoppe ved siden af bilen.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg
    jewer
    894 Indlæg

Nyvasket!!! Else! Tre kolde hértil! Mettevuns!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

@Peter Plys Karlsen said:

Else , 1 grøn tak –  nye tider!

Jah, far var til træf i lørdags – vi fik Panzerwagen klar…men noget…et eller andet gik galt så vi tog en slapper, men efter omstændighederne gik det sgu´ meget godt. Og at tænke sig Else… vi turde køre i regnvejr!

Joh, jeg har læst det Plys…og set lidt billeder…

Plys !

“Elsepigen har taget en beslutning – vi Quinder starter en klub. Fimsede drenge, der tror de er rigtige mænd lige så snart de kan køre en gammel bil i regnvejr….min bare røv!

Vi har set startfeltet her… :  http://www.oresundrally.org/index.php?option=com_content&view=article&id=141%3Agallery-03&catid=46%3Anyheder&Itemid=433

Der er faneme flere Quinder bag rattet af sportsvogne ved disse pålidelighedsløb end ved diverse kaffetræf.

Vi tar´rattet, vi  tør og kan faneme lakere negle samtidig…i regnvejr!

Vi er begyndt at samle billeder til en kalender med tunede tøser – til de rigtige Quinders værksted.

Michael, der spurgte til en nyvasket bil forleden har sendt et…

Hrmmmpfh Else… 3 grønne til!

God aften!

Soren W
    390 Indlæg

Hvor er i søde, dig og Erik!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

@Soren W said:
    Hvor er i søde, dig og Erik!

Jeg har også diskuteret med brormand Ole, om vi skulle prøve sådan et pålideligheds-løb næste år. Hvad kræves der af licenser og lignende?

Hej Søren  – en grøn?

jewer
    894 Indlæg

Hej Else! 2 grønne, tak.

Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 272 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.