-
ForfatterIndlæg
-
14. februar 2013 kl. 23:41 #52329
jewer
894 IndlægDu kommer bare med pladerne, Plys, så skal jeg nok sørge for at de kommer op at hænge.
15. februar 2013 kl. 19:38 #52330
Peter Plys Karlsen
586 IndlægHej Else…8 stk. tak!
Nåh, det sgu´ ikke mange i aften …de sidder og ser X-factor…
Hold da kæft for en dejlig dag idag…bortset fra lidt kløe i bagtøjet….og lugten af benzin fra værkstedet.
Se hvad jeg fandt igår….Vågnede kl. 3.00 i morges og var ude at vække køer…kan du huske det Else?…det var da til den her – var det ikke?
http://www.youtube.com/watch?v=l8vrKrwhTa0
Åh, det navn Bobby, jeg ringer sgu´ snart til Henning – det kan være skide lige meget med den rensning. Jeg har hårdt brug for den brune velourjakke …jeg er så tung i røven – og mine fødder er bare ikke på toppen…Else
15. februar 2013 kl. 20:31 #52331
Peter Plys Karlsen
586 IndlægHold da kæft de øl virker…
Uhm, når jeg nu tænker over det….igår 14. februar…der gik cykel i den Piraten..døde den dato mens jeg var i Frankrig…han betalte den største pris af dem alle…..jeg savner ham og tænker ofte på at der må være nogle ryttere nu – især en….., der har en meget mærkelig smag i munden.
Gu´ ved hvem, der nogensinde tør gi´ hele sandheden, Bjarne, Rolf, Brian, Bo, Jens, Kim og chicken forever?…….Åh op i røven med alle deres “bekendelser”
Nåh jah, forleden Autobianchi…..Åh, Eduardo Bianchi, fantastisk to hjuler…og nu Frank Zappa den største cykel mester af dem alle…Else – jeg låner lige storskærmen http://www.youtube.com/watch?v=y9P2V0_p6vEElse 8 til tak!
15. februar 2013 kl. 21:08 #52332
Peter Plys Karlsen
586 IndlægÅhhh…. Else, jeg blev mindet om en gammel flamme idag af Mr. Pryds…kan du huske hvordan jeg mødte hende?
Nåh, Plys, var det svenskeren?
Jah, hun var – og er kraftstejleme stadig dejlig. Hendes øjne, de er bare guf.. hold kæft hvor min røv klør´
Åh, Plys du er wonderful, nu skal Else her få dig og Pryds til at smile bredt igen – det er sgu´ godt med en storskærm
http://www.youtube.com/watch?v=HzkRQPWx6bI
Ahhhhhhh
15. februar 2013 kl. 22:33 #52333
Ryhl
303 IndlægÅhh Bobby, I’m sorry…. You got a head like a potato … I really am… ha ha ha! – aber ich bin hier, und DU bist mein sofa ….
Go’ rødvin Else … hik!
– Og Ann Margret – oh my GOD! … plys … hvor ku’ vi dog glemme hende da vi diskuterede Sofie m. Lårene og Grace Kelly … uhmmmm – den kwinde gør mig skør …http://www.youtube.com/watch?v=5-a0mmNNUig
– og har givet mig et livslangt særligt forhold til Heinz baked beans ….. men vi har jo alle vores små særheder, ud på de små timer…
http://www.youtube.com/watch?v=Xm77JG6d99M
Der sker MEGET mere ude på landet om natten, end i tror herinde på storbyens små bodegaer …
15. februar 2013 kl. 23:07 #52334
jewer
894 IndlægDet var s’gudda’ en ordentlig pølse hun får sig i den video, hende Anne Margrethe. Er det én af dem nede fra Havnegrillen?
16. februar 2013 kl. 00:20 #52335
Peter Plys Karlsen
586 IndlægÅhhh Else!
Hun er godt nok dejlig Ann Margret… Det minder mig om Zappa igen … “She had my balls in a vice, but she left the dick. I guess it’s still hooked on, but now it….Du….. har havnegrillen ikke nat-åbent?
Ann Margret – hun kørte sgu´en del kværn dengang…jeg har stadig et minde i min pung Else,…se her på fars cykel http://media-cache-lt0.pinterest.com/upload/54395107970281631_ycCJYqTs_c.jpg
Hun var sgu´ sød ,,, Else 16 grønne, 1 flaske rødvin og en omgang baked beans til drengene..
16. februar 2013 kl. 18:48 #52336
Scalino
36 IndlægSkål – Rolf er ren – han har kun kørt på pasta…
Ann Margret? Ham Alain havde god smag – duskede da også Catherine D?
Else, en omgang Thor, ellers slår vi flik flak…
16. februar 2013 kl. 20:36 #52337
Peter Plys Karlsen
586 IndlægNår jeg nu tænker over det…Nej, det pis drikker jeg altså ikke…og nej heller ikke det : http://politiken.dk/sport/cykling/ECE1806856/ny-julebryg-opkaldt-efter-rolf-soerensen/
Sikke en dejlig Kier pen, der i dag har skrevet på Viaretro. Interessant at få noget andet end det sædvanlige drengedrømme-hørm.Jeg holder af Quinder, ikke også Else? 8 grønne tak!
Nåh, kapelmesteren var forbi idag derhjemme, han er nu ligefrem.
Damen var på vej til indkøb og det første Niels udbryder på dansk var…
Nåh, du må så være Isabella Rosselini?…. Si, si, signore e “knallertbissen”. Kan du huske Velo Solex – kom ind og se min italienske racer? OK. ikke biler Else!
Nåh, men det var sgu´ hyggeligt som altid…der gik lidt jazz i den..
Gu´ fan er Rolf da ren, han har aldrig været hos Conconi…Pasta Basta.
Uhmm Isabella nævnte sjovt nok familielægens navn Giovanni Grazzi, han og Carrera 1993…Ok ikke snak om biler Else….
Hold kæft hvor har jeg haft det dårligt i dag – jeg har været til dans med den ene datter…det kørte bare ikke, hun optog mig i forbindelse med en danse session….Du Else…Henning er flyttet fra byen, han fablede noget om nyt job i Las Vegas …jeg savner eddermame den brune velourjakke
http://www.jibjab.com/view/wIhyLUXIljp8aK5pIg5K
Nu skal vi faneme hygge os……….. 8 til tak!
16. februar 2013 kl. 23:50 #52338
Niels Abild
218 Indlæger der ikke en der kan forklare hvordan man lægger bileder og andre ting in,jeg får så mange gode input fra england og usa,vedrørende biler etc,som jeg gerne vil dele med jer derude
sparke lidt i bolledejen og skabe lidt liv i disse kedelige sider
plys dine ting er ok hvis man kan forstå dem,men du er heller ikke kontorasistent
kapelmesteren17. februar 2013 kl. 00:08 #52339
Niels Abild
218 Indlægjeg læser med glæde den debat dennis min ven har sat igang vedrørende m1 og spies,jeg har selvføgelig ikke seet registrerings atesten på bilen,men da jeg skulle låne den til den udstilling i falconer centeret,fik jeg fra spieses 1 dame mille noring at vide at jeg måtte henvende mig til spieses læge jan smith for det var ham der havde bilen.
men dennis er sur på mig eftere en 263 indslags lang debat over min sunbeam tiger,der viste sig at være hurtigere til100 end hans gode vens lambogini,og derved er alle de indslag jeg kommer med løjn i dennis`s opfatelse,når man har oplevet så meget som jeg har og er 75 er det muligt at man sometider ikke husker små detaljer så klart som da man var yngre
jeg kan jo også stoppe med at skrive her på siderne,og så vil dennis og muligvis andre være glade
niels17. februar 2013 kl. 00:26 #52340
Peter Plys Karlsen
586 IndlægHeej Niels …tak for sidst…8 til og en kop te!
Næh, kontorassistent, det blir´jeg ikke…dem har jeg forøvrigt uddannet en del af , respekt for dem for helved, men hvor må det være et kedeligt liv, at sidde at kloge sig i papirer, jeg håber sgu´ at de også engang imellem får en del på den dumme.
Nåh, det ene behøver vel ikke udelukke det andet…(man blir´ klog af at dumme sig) men det lyder sgu´ bedre når man fremkommer med tilbud om at hun må se ens pladesamling end tilbud om at se ens papirer…. Den må Dan sgu´da være kommet langt medForstå mig, jeg forstår sgu´ikke engang mig selv…egentlig et godt udgangspunkt for at forstå quinder ( dem forstår jeg heller ikke) bare kald mig Mr. 20 %….. da jeg i perioder boede i Frankrig omtalte man ofte en anden dansker med ord som Horseman og Mr. 60 %…det gik iøvrigt over hovedet på de fleste danskere herhjemme…Herhjemme var han Hero, dernede var han fordomsfuldt dømt til Zero..han fik dog lidt forsoning da han tog en hr. Jalabert under sine vinger
Det der med at kopiere noget Niels, det må jeg vise dig en dag men her er noget som er noget af en indrømmelsehttp://www.youtube.com/watch?v=wwiegXbVP7A
Nu skal jeg ud og pisse… det hører ingen steder hjemme..
17. februar 2013 kl. 10:34 #52341
Peter Plys Karlsen
586 IndlægUhmm – en hurtig Else tak!
Lidt dagbogsagtigt – ( ;-) ) jeg har forøvrigt skrællet bedemandens kontor fuldstændigt, fritlagt hanebjælker og fjernet loftbeklædning ud til spær.El og vvs røg ad helved til Få har lagt rigtig mærke til bygningen tidligere – det har kraftstejleme været skægt at se folks mund og polypper falde ud når de gennem butiksruderne har kunnet se ingenting! Lige bortset fra 2 mand stå i jordhuller som kæmperotter iført masker og rottebeskyttelsedragter….i fredags mens vi brød betongulvet op og fjernede rotter – dukkede personer pludselig op fra Slagelse/Hvidovre..de ville meget gerne leje bygningerne…de spurgte hvad jeg dog ville med det!? Jah, det ved jeg så ikke men ro på – en dag ved jeg det….
– En ting er dog sikkert..ikk Else? .Bodegaen overgir´ sig aldrig overfor storcentre eller ligusterhække – Vel?.
Jewer – jeg vil gerne ha´at du lægger an til et nyt tis-hus ….vi er trængende – adressen er Labæk 23
Else – jeg tar´ lige en til at køre på…hygge!
17. februar 2013 kl. 10:43 #52342
Ryhl
303 IndlægÆLSØØØØ !!!
8 mere, og vi er sgu NØD til at ha’ dem med sidevogn, denne gang …
– og et par ekstra skarpe, til kapelmesteren ;-) … han bli’r så nemt lidt tøsefornærmet, hvis han får igen af samme skuffe, som han selv ynder at dele ud af …
Godt ord igen …. Skååål gamle dreng ;-) …. down the drain … så bliver alt bedre – og så lige gang i Würlitzeren, med hans gamle ven – Miles med trompeten … så hjælper det nok …Billeder ???
Jo … hør her:
Lige over den “firkant” du skriver i, er der nogle små blå ikoner – nr. 2 fra højre hedder “image”.
Klik på den … og det ser lidt sådan her ud : img I /img – hvor cursoren står og blinker inde midt i, og med et par firkantede paranteser.
Så går du ind i en helt anden fane, helt øverst i din browser … finder et billede på nettet som du vil sætte ind … højreklikker på billedet og vælger “kopier billedets webadresse” .
Tilbage til fanen med viaRetro , – og så trykker du på “Ctrl” tasten, nede i venstre hjørne, holder den nede mens du også trykker på v …
Vupti – så er billedet sat ind, som f.eks her, af den vi fandt nede i Else’s ølkælder forleden:
Men… :-(
1: Der kan være forskelle, f.eks. på hvilken browser, og f.eks aner jeg intet om MAC …
2: Det kræver at billedet ligger et sted på nettet … så hvis det er et billede du selv har taget, skal det først lægges ud på nettet og have en adresse, – hvilket er en anden historie …17. februar 2013 kl. 10:53 #52343
Peter Plys Karlsen
586 IndlægHold da op! Ryhl – jeg blir´lidt….
Den var sgu´ tung at få op af det hul…den fik du hurtig malet. Nåh, det ku´ Henning så godt lige nå lige nå før han smuttede…Uhmm
Du, Plys! ..Jeg har aldrig set en mand sprøjtemale så hurtigt i en nyrenset brun velourjakke….fantastisk rytme – han var som genfødt.
Han snakkede noget om at han skulle ud at optræde – nåh men SKÅÅL!
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.