Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 187 i alt)
  • Forfatter
    Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Impact af det ny design!

Oktan
    644 Indlæg

Har lige prøvet at kommentere i en anden tråd.

Det ku’ jeg ikke.

Får meddelser om at “Scriptet på siden …optager for meget hukommelse…blahblah ” eller noget

i den retning…. og så ‘fryser’ den fast.

Jeg er på en ganske almindelig og splinter-ny PC.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Guys

Jeg ved den er gal med kommentarfeltet. Bedst som jeg troende det var på plads i sidste uge, er fejlen kommet igen. Som sagt sidder jeg med problemet lige nu, og det driver mig til vanvid. Skruer jeg op for hastigheden på sitet forsvinder kommentarboksen, skurer jeg ned så sitet er meeeeeeget langsom, virker kommentarboksen iegn….Gi’ mig en karburator for hulen…

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Har vi i øvrigt en programmør med ekspertise i PHP, WordPress og caching på linien? Jeg er godt nok selv programmør, men tror, jeg har stirret mig blind på et problem.

Kristian
    9 Indlæg

Nogen idé om hvorvidt problemet ligger hos udbyderen/serveren eller i selve WordPress-installationen?

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Kristian, jeg er ret sikker på det er i WP der er en konflikt.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

En hel del tilpasninger, men dem har jeg prøvet at slå fra inkl. plug-ins. Det ser ud som om det er et caching problem og som kun rammer Mozilla browsere. Jeg har også en HTACCESS fil med browser leverage cache. Måske dén kan få nogle browsere til at render kommentarfelterne forkert ?

Kristian
    9 Indlæg

Jeg bruger Safari (Mac) og har heller ikke kunnet kommentere, men nu ser kommentarfeltet ud til at være tilbage.

Mit tidligere spørgsmål knyttede sig egentlig lige så meget til årsagerne bag sidehastighederne, der stadigvæk er noget langsommere end godt er (som I tydeligvis er klar over).

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

@Søren Navntoft said:
    En hel del tilpasninger, men dem har jeg prøvet at slå fra inkl. plug-ins. Det ser ud som om det er et caching problem og som kun rammer Mozilla browsere. Jeg har også en HTACCESS fil med browser leverage cache. Måske dén kan få nogle browsere til at render kommentarfelterne forkert ?

Dét tør jeg ikke lige svare på…

Jeg bruger kun sjældent MS Exploder og sidder oftest på platforme, hvor den ikke kan benyttes.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

SØREN !!

jewer
    894 Indlæg

Søren!

Jacob B
    216 Indlæg

ER DU SINDSSYG HVOR KØRER DET LANGSOMT I DAG!

Oktan
    644 Indlæg

Det fungerer bare ikke.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 187 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.