-
ForfatterIndlæg
-
11. august 2016 kl. 20:42 #122288
Anders Bilidt
648 IndlægHej Ole,
Det var rigtig hygsomt at moedes paa Munkebjerg, og laekkert at vi kunne stille med 5 biler til Team No Trailers Needed.
Skoenne video’er! Tak for at du deler.
Du skal nu engang have ros for det du har gjort ved din fraekke lille B GT. Saerligt fronten ser altsaa rigtig fraek ud med det orangeroede nederste frontpanel. Jeg synes dog stadig at den skriger efter et par Sebring plexiglas covers til forlygterne… ;-)
I oevrigt ogsaa stor ros til din bror for at han tager sin fine E-type med til bakkeraes. Det er jo fabelagtigt at opleve saa skoen en klassiker blive brugt paa den maade.Jeg bokser selv lidt med at faa stikket en rimelig video sammen af mine forsoeg paa at bestige bakken. Mine optagelser blev lige lovligt lyse – ja naermest udbredte – men jeg ender forhaabentligt med et produkt som er vaerd at dele alligevel…??
11. august 2016 kl. 22:02 #122291
Ole Wichmann
815 IndlægJa det var en dejlig dag i godt selskab. Jeg så desværre for lidt til din bil da vi ikke var i samme gruppe, men jeg fandt en BMW video på nettet hvor de havde filmet en af dine starter. Din bil lyder meget potent.
Der var en tilskuer der sagde til mig at han ikke fattede at Søren brugte sin E-type til sådan noget, det var synd. Jeg sagde til ham at jeg var totalt uenig, det er da fedt et én dansk E-type bliver fyret af og vist frem.
Men jeg har ikke rigtig fået nok, så nu har jeg meldt mig til Sprint i Silkeborg.11. august 2016 kl. 22:30 #122292
Anders Bilidt
648 IndlægOle, kan du huske hvor du saa den video af min 02? Den ville jeg da gerne se…
Sikke noget fis at sige at det er synd at bruge sin E-type til hillclimb. Jeg ville jo naermere mene at det er markant mere synd at stille den i en garage og saa aldrig koere i den fordi man mener at den er for fin til den slags. Se det er da totalt misforstaaet.
Held og lykke til Silkeborg Sprint Ole!!
Jeg gaar og droemmer om at troppe op til Sydfyns Bakkekoeb midt i september, men faar aerlig talt naeppe tid og penge til turen fra England til Danmark, bare for at koere op af en bakke en haandfuld gange…23. august 2016 kl. 00:21 #122632
Ole Wichmann
815 IndlægSom opvarmning til Silkeborg Sprint på lørdag, har jeg forsøgt at sammenklippe et tilbageblik på Munkebjerg Sprint og Hillclimb…
28. august 2016 kl. 14:15 #122883
Ole Wichmann
815 IndlægInden gårsdagens Classic Sprint i Silkeborg fik jeg langt om længe om længe opfyldt et ønske fra 02Anders. Jeg fik monteret Sebring lygteglas Ove MGens forlygter. Det kræver en dyb indånding inden man borer 20 huller i sine forskærme, til gengæld synes jeg at resultatet er over al forventning, det ser pissegodt ud.
Gårsdagens Sprint var en god oplevelse, banen er teknisk krævende og hård ved undervognen, da den er ujævn og med både asfalt og brosten.
Her er et sammendrag:
Attachments:
28. august 2016 kl. 14:17 #122885
Ole Wichmann
815 IndlægMGens nye sportsbrille gemmer sig under videoen, så jeg prøver igen…
Attachments:
28. august 2016 kl. 19:59 #122897
Anders Bilidt
648 IndlægSadden Ole!! :-)
Hvor ser det altsaa bare pivfraekt ud.
Og paa video’en ses det ogsaa at din MGB GT tydeligvis er blevet markant hurtigere med dens nye og mere stroemlinede front.
Tak for video fra Silkeborg – hvor gad jeg dog godt at jeg kunne deltage i hele Sprint/Hillclimb mesterskabet med min lille Groenne Djaevel…29. august 2016 kl. 19:10 #122970
Bo
44 IndlægEn af de gamle biler kommer næste år. Fedt arrangement i Silkeborg ser det ud til. Kan ikke vente til næste år.
31. august 2016 kl. 22:58 #123094
Ole Wichmann
815 IndlægEn ven har sendt et par billeder af mig og MGen, man kan tydelig se det skiftende underlag med asfalt og brosten. Godt det ikke var regnvejr. Men jeg har fået at vide af vinderen Mads Lund, at jeg kører som en gammel kone, og han har nok ret. Når jeg ser videoen, ser det ikke nær så hurtigt ud som det føles i bilen, så jeg må give mere gas næste gang og bremse mindre og senere…
Attachments:
17. september 2016 kl. 20:41 #123661
Ole Wichmann
815 IndlægSå er årets sidste Hillclimb kørt, Det Fynske Bakkeløb i Skårup ved Svendborg. En sjov men svær bane, specielt til sidst hvor de talrige afkørsler havde medført at der lå en del grus og jord på banen. I videoen af mit 3. og bedste heat, kan I høre hvordan grus og sten banker op under bilen.
17. september 2016 kl. 23:49 #123668
Søren Navntoft
326 IndlægGod video Ole med dramatisk musik og indblik i en arbejdsdag bag rattet. Flotte omgivelser I har på Fyn, men luddoven official til sidst i filmen :)
18. september 2016 kl. 12:39 #123670
Madirazza
21 IndlægMere video fra i går…
Team No Trailers var igen godt repræsenteret. Jeg selv derover i min Porsche 924 N/A og jeg kørte hjem i min BMW 320i e30 som min bror kørte race i derovre!
18. september 2016 kl. 12:41 #123671
Madirazza
21 IndlægJeg kan ikke uploade filen, måske fordi at du “ejer” tråden Ole…
18. september 2016 kl. 12:50 #123672
Madirazza
21 Indlæg18. september 2016 kl. 12:53 #123673
Madirazza
21 IndlægJeg fandt ud af det!
Det er næsten altid en fejl 40 når der er noget galt :-)Til de interesseret kan jeg siger at jeg lagde videoen på Youtube, og linket til min video ind i stengen på ViaRetro
Tak for i går Ole!
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.