Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Politisk korrethed- direkte fra bodegaen
Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 272 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Morn Jewer…Heeeej Else

Jewer jeg har noget sølvgråt du kan få lov til at bevare. Den har fået kraftig patina..
    Else…det var de relæer?…ja 2 grønne tak!

Nåh, de mærker på håndleddene,……..joh Else jeg har været I Grækenland sammen med hele familien …du ved Akropolis og alt det der. Kom til at købe et par armlænker…men fik frygtleig nikkeleksem.
    Åh forresten Jewer, dernede har de nogle fantastisk hyggelige toiletter….

Claes
    129 Indlæg

Skal vi ikke tage et slaw skomager?

Jeg vil gerne være med i Bestyrelsen for bevaring af alskeens patina. Hvordan bliver man det?

Vent lidt – jeg skal lige ud igen – lå kortvarigt under bordet ovre i hjørnet..

jewer
    894 Indlæg

Quote from Peter Plys Karlsen på 4. February, 2013, 08:11
    Morn Jewer…Heeeej Else

Jewer jeg har noget sølvgråt du kan få lov til at bevare. Den har fået kraftig patina..
    Else…det var de relæer?…ja 2 grønne tak!

Nåh, de mærker på håndleddene,……..joh Else jeg har været I Grækenland sammen med hele familien …du ved Akropolis og alt det der. Kom til at købe et par armlænker…men fik frygtleig nikkeleksem.
    Åh forresten Jewer, dernede har de nogle fantastisk hyggelige toiletter….

Det sølvgrå kraftigtpatinerede har vist træk i den forkerte ende. Træk…..og slip:>)

Ryhl
    303 Indlæg

Hej jewer …. anyone Else ? :-)

HVA? hva siger du Else ?- deet da løwn … Har Plys drukket alle Lefferne …. den skurk, platugle, hundehandler, socialkammerat !!!!
    Nå han har vel noget spændende med hjem, som bod – nu han har været sydpå i en indkøbsvogn … Yes! ….selvf. har han det ;-)

Tak for linket jewer:
    Det var helt lækkert at se, – friske fyre og labre biler. En 1. og 2. plads til de franske legender, er jo et jubilæum værdigt.
    Jeg tror bare vi skal skjule den video for plys …. bange for han måske indser, hvor flot det havde været med et Dansk Alpine-indslag også, istedet for den bare holder herhjemme og holder … måske kan det fremkalde en vinterdepression, nu hvor han har trodset vinterhiet, – og hyperaktivt kæmpet sig gennem strabadserne, i en skrantende lille konevogn istedet …

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Så er der grønne til alle – vi skal kraftstejleme ikke ha´ Leffe….det er noget man kalder en hund. Far har været i Padborg med indkøbsvogn..

Else – har Jewer fri … nåh, men der ligger altså stakkel ude i Tis-huset ved kumme 3, jeg kan altså ikke få liv i ham…han blir´ved med at tale tåget om en Granada.. Kan du ikke lige gi´ ham en hånd…takker.

Schyy Ryhl for helved. Ikke så højt. Hold da kæft hvor jeg savnede min Alpine. Men med Alpinen havde jeg været nød til at have følgevognen med.

Og så er det sgu´ lidt godt at jeg ikke gjorde det i Alpinen.Nr. 1 den har højst sandsynligt ødelagt en ventil. Jeg var så også fløjet ad helved til på den næstsidste natetape…vi snød manden med leen.
    Jeg havde et hjul ude over en kant hvor der var så langt ned at jeg kunne nå at ringe hjem og ændre testamentet før landing.
    Da indkøbsvognen var reddet i land sagde jeg til Erik…..det var tæt på! hvortil Erik svarede… det var bare ikke for tæt på!

Ydermere kækkede jeg gearkassen i dag på min følge/kassevogn. Og så ville jeg bruge indkøbsvognen som værktøjsvogn istedet, men den vil uanset hvor meget startgas jeg fylder på den ikke starte…..det kalder jeg et sammentræf af omstændigheder…

jeg er sgu´ blevet lidt træt af det opreklamerede Monte snefis…
    Der er også sjovere biler homologeret på en forårs indkøbstur 2014…f.eks. Porsche 906, 910. Her er Alpinen også tilladt…….

NÅh hej Else, hold da kæft hvor ser han træt ud – godt du fik liv i ham….., for fan´ er vi tørstige eller hva´?

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hva´ er det han sir´? Er det ikke et eller andet med Ford..

Du Else? Kan du huske den Transit Spacey kørte os til stadion og svømmehal i i ? Var det ikke den orange vi lånte til fætter.. . “Lortespasserbussen” …vi skal bare til højre næste gang…det er kraftstejleme løgn mand
    Den var så grim i orange at vi lakerede den blå med en Nilfisk støvsuger. Du sagde selv at den ikke måtte vække opsigt….

http://www.youtube.com/watch?v=-qUVWwXMWnU

Står den ikke over i Hennings garage?

Rallyfruen :-)
    1 Indlæg

Godaften Plys

Håber I havde en god tur til Monaco.

Har du fået givet Golfen hjertemassage og kunstigt åndedræt, så du har fået vækket den til live igen????

P.S Hils Else fra mig

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Heejsa Rallyfrue

Schyyy, ja vi kom jo ikke til Barcelona…og hvor er det dog dejligt at møde andet end drengerøve her..
    Indkøbsvognen står bomstille,jeg kan ikke få den igang uanset hvad jeg gør….det er faneme mærkeligt. Den gjorde en indsats og nu holder den fri… Hjertemassage og kunstigt åndedræt…jeg tænker på relæer og blinkende lygter……kommer til at tænke på noget Ove engang skrev :

Åh, jeg blir´så pladderromantisk når der går lidt spritzewasser ind…
    Der har godt nok ikke været mange kvinder her på det sidste…Else prøv at se … Rallyfruen er her!
    Jeg husker at der engang var en anden Quinde og noget med en Velo Solex…det var Knallertbissen, der ville gi´ kapelmesteren en omgang….men det er en anden historie. Den kan findes i en gammel bog…før storcentret, den hed vistnok MotorRetro. Den er der sgu´ ingen, der gider at høre…..men den er hylende morsom, nu skal du høre….men du holder tæt! Jeg tror egentlig at du ved mere….er du herfra byen?

Nåh frue, hvad drikker du så? Kan jeg byde dig en genstand? ELSE!

Jeg skal lige ud bagved….

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Heej igen

Nu skal i bare se Else og frue. Far har været i Grækenland og Padborg og købe noget af det dejligste øl hjem. Se far har smag – så er der Leffe til Quinderne….

Skål ! Else der ligger en ny ude ved kumme 2.

Nåh Rallyfrue , ja jeg talte jeg om Ove. Ja, har du en smartphone….se her er det, det er Monte og det er smukt!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Åh go´aften Else

Sikke stille, der er nok mange der ser fodbold. Det er sgu´dejligt at du ikke har sat den fladskærm op….Bare musik
    Skønt, hva´er det vi hører…simple song of freedom …er det ikke?

Pudsigt idag hørte jeg en sige til mig…du ved jeg er Plys…

” Du er ikke den du tror du er, du er den andre synes du er”

Gi´ mig noget mentalvand Else bare 2 – 5 stykker NEJ! ikke Leffe!

Ahhh. Du er ikke den du tror… Jamen “folk hører hvad de ser” Else

Else – jeg talte jeg med et forsikringsselskab, ja i Padborg ramte jeg en ny Audi med en indkøbsvogn…

Jeg kommer til at tænke på “folk hører hvad de ser”…Gu´ved hvad telefondamen “så” da jeg talte med hende. Har du nogensinde tænkt på at hvad hun “ser” har indflydelse på hvad hun hører og hendes reaktionsmønster? Hendes reaktion er udmøntet af hendes intuition og erfaring. Det kan så også være nogen hjernevindinger, som repræsenterer abstraktionsniveauer…og hvem ville have troet det?

Joh, der er da en del “du er ikke den du tror du er, du er den andre synes du er” over det…

Åh gi´ pokker i det Skål Else din dejlige tøs!

People hear what they see…. det var sgu´ da det Bobby Darin brugte da han lavede comeback i sin tid..
    Jah, Bobby Darin udnyttede det kommercielt Else… People hear what they see…
    Hvordan? Joh, det kan jeg vise dig på din smartphone. En anden, der ikke var Bobby, spillede Bobby så godt at folk troede at han var Bobby….kald det bare kunstig patina….. Else hear what you see….

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Nåh, så du er ikke til kunstig patina Else!

Den ægte vare…

Hej Plys!

Uhmmm hejsa Dan..Else det er Achlin….han drikker kun kildevand…

Fed velourjakke du har på Dan.

Jah, Plys det er faktisk Darins…Bobby Darins tidligere cocktailjakke.
    Du Else…..Achlin her rigger lige en fladskærm og en mikrofon til, jeg får lige lyst til lidt DJ..

Uhmm Else jeg tror sgu´ jeg er smuttet hvis Achlin begynder igen, jeg har noget jeg skal have ordnet til imorgen tidlig…

“Jah, så er Achlin på igen drenge, nu skal der vendes plader og ses tv…vi starter med en af de største..
    Kongen Elvis blev engang spurgt hvem han frygtede mest på scenen , svaret var Bobby Darin og Roy Orbinson…Vidste I at selveste Frankieboy – blue eyes ikke ville gå på scenen efter Bobby Darin…Det var iøvrigt Bobby Darin, der lavede Mack the Knife, senere patinakopieret af Frank Sinatra…I kan glæde jer her er han” ; http://www.youtube.com/watch?v=Rmpry-pH5ws

Else, Plys er smuttet, jeg kan ikke klare så meget karaokee.

Hva´ smutter du Plys? Dan spiller et nummer til….
    Nej, nej Dan, jeg skal bare lige ud på det lille hus….

Niels Abild
    218 Indlæg

forkert det var kurt weil der skrev mack the nife til sin musikal tigger operaen,sener tog luis armstrong den op og senere ella fitsgerald,
    var fobi dig i går,vil du påstå at i kørte mont med kun en lygte,sad pasagereren så og lyste med en lommelygte ud af vinduet,det er virkeligt godt gåeet,at i genemførte,men jeg forstår ikke at i ikke har bur og rigtige sikerheds seler,og ingen racer stole,køber i stadig slikkepinde,når jeg skriver dette er det fordi at det virkeligt ikke er genemtænkt at man drager ud på en så farlig tur uden at have det optimale sikerheds udstyr i orden.
    for mit eget vedkomende priste jeg mig lykkelig da jeg får nogle år siden smadrede min lotus cortina på ring djursland,og uden det optimale sikerheds udstyr,havde der ikke været nogen niels abild i dag
    jeg kan slet ikke forstå at i får lov til at deltage med en bil med så lidt sikerhed,og jeg troede at du havde taget ved lære da du var på vej ned ad bjerget i 2011,i alpinen
    ok det er dit og din makkers liv
    niels

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Heeejsa Niller-drengen
    Jah, han snakker altid om noget Lotus Cortina, jah det er noget med hans kones gartnerinteresse, blomster du ved… Else 8 grønne tak, det er Kapelmesteren…
    Hva´ sir´ du…noget med Kurt Weil. Ah, kan du ikke lige tage det op med Achlin?

Hva´ syns´ du for øvrigt om min nye velourjakke?

Åh, egentlig ganske pæn, den står fint til gardinerne…hold da kæft, hvor er den plettet, klær dig Plys.. uhmm minder mig om en, der engang sov på mit køkkengulv …. Bobby et eller andet?
    Tak Else! Der er kunder i baren og en ny ligger ude ved kumme 4…
    Niels nu holder du kæft!
    Du var forbi i går så så du sikkert også den enøjede holde for sig selv, den vil ikke køre mere.
    De lange knives nat..det var mørkt og mit nattesyn var stærkt forringet. Den lygte, der virkede sad ikke i min side. Tidligere har jeg kunne indhente 2 vogne på opkørslen til Col de Turini, denne gang blev jeg hentet af 4 vogne. Jeg valgte at følge den sidste, så kunne jeg da bruge dens forlygter længere fremme til at pejle retninger nogenlunde. Joh, Niels, det var sidste gang….. uden bur. Det var meget tæt på denne gang. Vi var bare heldige…sådan var det. Takker!

Det var lige før at vi fik den lange kniv den nat… Jeg tænkte på Mack the Knife forleden. Det var Brecht, der skrev teksten og et sidste vers siger en del op tilværelsens op og nedture…

Denn die einen sind im Dunkeln
    Und die andern sind im Licht
    Und man siehet die im Lichte
    Die im Dunkeln sieht man nicht

Sådan havde Plys det også en nat på en Alpetop….

Hva´er det du fabler om Plys? Nåh, Else, det er bare noget Mack the Knife…
    Nåh Dan har ladet karaokee anlægget stå. Hva´ fan´er det han spillede i går?…det var da utroligt som ham med saxofonen minder om Jesper Thilo i sine yngre dage…

Niels pak klarinetten ud og varm bladet op, din gamle bambusslikker. Den her er til jer drenge …og piger.

Nu skal vi´ ha´en god aften!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Yihaaa – hvor han bevæger sig godt…

Jah, Else det var faktisk ham, der lærte mig og Michael J. at danse…den her velourjakke gir´ mig rytmen igen.
    Niels, ka´ du ikke lige tjekke med Thilo om han spillede med Bobby Darin i 1973?
    Lov mig i ikke sir´det til nogen men her ser i den ægte patina on the dancefloor…People see what they hear….hold da kæft hvor mine fødder kører nu! Jeg kan faneme ikke sidde stille….Let´s partyyyy
    Yihaa..tæskelækker plettet jakke….tak til Dan! Dan er Gud! Åh er det forhelved ikke snart fredag?
    Else kun 8 til tak! Jeg skal køre hjem…. So get on the floor and dance with me!

Niels jeg slår rytmen, du falder i…kom så!

http://www.youtube.com/watch?v=s79PfLhXwJo

Vouw, det kører for the dancemen…come on girls… boys are back in town!

Niels Abild
    218 Indlæg

hvorfor skriver du så meget om walden robert cassotto,han var ikke noget særligt,nej læg øre til mell torme,han er kongen,ifølge alle de andre,og du har ret i brecht,men det wail der skrev musikken,du dødennickt,kan man leje en indendørs parkering hos dig,en i et lager eller andet,det er synd for de 3 biler jeg har i overskud,og de havde bedre af et sted med lidt bedre varme 10 grader eller so aufvidersen
    uberstormm fure niels

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 272 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.