Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Politisk korrethed- direkte fra bodegaen
Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 272 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg
    jewer
    894 Indlæg

City 2 i Høje Tåstrup med en død Køgevej til følge, Ro’s Torv i Roskilde med en (trods alt ikke helt) død gågade og torv tilfølge OG ISÆR Sillebroen i Frederikssund med en død gågade og et dødt torv til følge. Holddakæft hvor er jeg træt af de lokalpolitikere, der sidder og tager disse beslutninger! Jeg vil fandme håbe for jer i Holbæk at de lokale politikeres planer ikke bliver ført ud i livet, for hvor har I dog en dejlig lille bymidte med fornuftige forretninger og det hele. Hellere spendere flere timer iblandt forretninger i frisk luft end et kvarter i et lukket center! For fanden – jeg kan allerede mærke en trykken for panden blot ved at tænke på det! 

SHIT! Ælseee! Det kræver altså en hel ramme ISkolde Grønne!

jewer
    894 Indlæg

Hov! Jeg kan se at Plys har smidt et bilkort. Den stikker jeg med min Veyron – den går vist til 100 på 2,5 sekunder.Det mener jeg ikke at en Tiger kan – og så alligevel…………..

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Kære Jewer…det er altså Madam Else, der styrer telefoner og spillet….

jewer
    894 Indlæg

Nåh for fanden! Billedlotteri. Var under indflydelse af rigelige mængder øl og rødvin, da jeg skrev. Det må være derfor:>)

Jacob B
    216 Indlæg

@Niels Abild said:
    dej var ikke spies der havde m1 det var han læge jan som jeg kendte ganske godt,hvis claus går ind i den vidio jeg gav ham vil han finde flere af jan og spieses biler som jeg lånte til den udstilling sportsvogne for millioner i falkonercenteret
    kapelmesteren

For lige at få en afslutning på den tidligere diskussion mellem flere af værtshusgæsterne: http://lokalavisen.dk/koeb-simon-spies%C2%B4sjaeldne-bmw-/20130221/artikler/130229847/1009

Jacob B
    216 Indlæg

@jewer said:
    City 2 i Høje Tåstrup med en død Køgevej til følge, Ro’s Torv i Roskilde med en (trods alt ikke helt) død gågade og torv tilfølge OG ISÆR Sillebroen i Frederikssund med en død gågade og et dødt torv til følge. Holddakæft hvor er jeg træt af de lokalpolitikere, der sidder og tager disse beslutninger! Jeg vil fandme håbe for jer i Holbæk at de lokale politikeres planer ikke bliver ført ud i livet, for hvor har I dog en dejlig lille bymidte med fornuftige forretninger og det hele. Hellere spendere flere timer iblandt forretninger i frisk luft end et kvarter i et lukket center! For fanden – jeg kan allerede mærke en trykken for panden blot ved at tænke på det! 

jewer
    894 Indlæg

@Jacob
    B said:

@jewer
    said:

Niels Abild
    218 Indlæg

ja det er sikert korekt at det var spies der ejede m1 ,men den besked jeg fik af mille noring,var at jeg skulle spørge jan smith,da det var ham der kørte i bilen,simon ejede alt inclusiv jan smith,jeg havde igennem 20 år meget at gøre med spies konsernen og spillede og arengerede mange af festerne,bla var vi hovedorkesteret til simons og jannis brylup

niels

Dennis
    217 Indlæg

@Niels Abild said:
    ja det er sikert korekt at det var spies der ejede m1 ,men den besked jeg fik af mille noring,var at jeg skulle spørge jan smith,da det var ham der kørte i bilen,simon ejede alt inclusiv jan smith,jeg havde igennem 20 år meget at gøre med spies konsernen og spillede og arengerede mange af festerne,bla var vi hovedorkesteret til simons og jannis brylup

niels

NIELS VIL DET SIGE AT DU TOG FEJL?

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Aften drenge …. nåh,Elsepigen, du  har ikke lukket endnu.

Dennis
    217 Indlæg

Her er et billede til jeres lotteri.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Nååj, det var et flot billede, du der vendte Dennis….er du sød at sætte dig ned på pladsen igen  – jah – ved siden af kapelmesteren…det var sgu´da en slående lighed….uhmm

Niels Abild
    218 Indlæg

for det første er det forkert bil det du viser er en tiger 1 og den var bygget i 7000 x tiger 2 var med en større motor og kun lavet i ca 500 x og handelsprisen for en 2 er næsten dobbelt op i forhold til 1

desværre kan jeg ikke huske farven,men det kan claus e fortølle hvis han spoler frem på vidioen af den udstilling i falkoner jeg lavede,så claus spol og lad os vide

men typiskt dennis du vil have mig til at indrømme at jeg tog fejl,ja den må du skylde på mille noring,og lars smith

niels

Dennis
    217 Indlæg

Men Niels, jeg kan da godt forstå at det kan knibe med hukommelsen, når man har så mange “gode” historier, og samtidig er 150 årgammel.

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 272 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.